Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2644
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Er det 100% tillegg på 17. mai, slik som det er på vanlige helligdager?
Ja. Minimum10BokstaverIsABitch.
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Trådstarter
Ah, se der ja Første som kom opp var dette, og der sto jo svaret gitt.
Sitat av Boxiom Vis innlegg
Ah, se der ja Første som kom opp var dette, og der sto jo svaret gitt.
Vis hele sitatet...
Artig, neste gang søk. så slipper vi tråder med svar på 2 bokstaver....
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cheesecake Vis innlegg
Artig, neste gang søk. så slipper vi tråder med svar på 2 bokstaver....
Vis hele sitatet...
Ingen av linkene du postet til hadde svar på det jeg lurte på.

"Du har krav på lønn i forbindelse med 1. og 17. mai, dette er det en egen lov som sikrer deg. "

Ettersom jeg skal jobbe på 17. mai er det jo allerede ganske opplagt at jeg skal ha lønn. Det jeg lurte på var om jeg hadde 100% tillegg..
Sitat av Boxiom Vis innlegg
Ingen av linkene du postet til hadde svar på det jeg lurte på.

"Du har krav på lønn i forbindelse med 1. og 17. mai, dette er det en egen lov som sikrer deg. "

Ettersom jeg skal jobbe på 17. mai er det jo allerede ganske opplagt at jeg skal ha lønn. Det jeg lurte på var om jeg hadde 100% tillegg..
Vis hele sitatet...
Legg litt mer innsats i det neste gang så finner du det nok uansett
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Trådstarter
Søkte litt rundt uten å finne noen konkrete svar. At svaret ligger et sted på Google allerede er nok ganske åpenbart, men om det ikke skal være lov å lage en tråd fordi det allerede er besvart et eller annet sted på nettet, ville nok dette forumet vært ganske tomt.

Men jeg har fått svar på det jeg lurte på, så nok om det.
Sist endret av Schileru; 16. mai 2012 kl. 02:12.
Tok meg 20 sek.

§ 3. Arbeidsgiver skal betale full lønn for 1 og 17 mai som ikke faller på en søndag eller annen helgedag til arbeidstaker som har vært tilsatt hos ham i sammenheng de siste 30 dagene forut eller er tilsatt seinere når arbeidet er av minst 30 dagers varighet. Arbeidstaker som må arbeide nevnte dager skal ha samme lønnstillegg som han etter avtale eller regulativ måtte ha krav på for søndager. Er spørsmålet om slikt lønnstillegg ikke avgjort ved avtale eller regulativ skal han ha et tillegg på minst 50 pst. til sin vanlige lønn.
Vis hele sitatet...
http://www.lovdata.no/all/hl-19470426-001.html
Da sier du bare: "Jeg vil ha 100% ekstra lønn 17 mai ellers vil jeg ikke jobbe"
Jeg jobber i kommunen, og der har vi 133