Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2578
Phone 4S kan forhåndsbestilles 7 oktober, i salg 14. oktober. Men bare i USA, Canada, Australia, Storbritannia, Frankrike, Tyskland og Japan...
Nå har det nettopp rullet en video på scenen, og denne viste i hovedsak hvordan alle kamerafunksjonene fungerer.
Siri kan også lese opp tekstmeldinger for deg, samt søke opp det du lurer på i Wikipedia hvis du spør.
Nå er de over på den nye funksjonen Siri, som lar deg snakke til telefonen. På scenen får iPhone 4S en rekke spørsmål, som "hvordan er været i dag?" og "hvor finner jeg greske restauranter i Palo Alto"? Mobilen svarer pliktoppfyllende.
Den får støtte for både GSM og CDMA, noe som betyr at den både kan brukes her i Norge og på ferie i USA. 4G-støtte får den imidlertid ikke.
Som forventet får iPhone 4S et 8-megapikselkamera. Dette har blitt forbedret på en rekke områder: Det er raskere, har bedre fargegjengivelse, 73% mer lys per piksel, samt andre finesser. Du skal kunne ta bilder med et halvt sekunds mellomrom.
8 timers taletid via 3G, 14 timer via 2G. Du kan surfe i seks timer før batteriet på iPhone 4S går tomt. Det virker greit jo greit nok?
Infinity Blade 2 vil bare fungere på iPhone 4S, og blir tilgjengelig fra 1. desember.
Den ligner veldig på iPhone 4, men på innsiden har den fått store oppgraderinger. A5-chip, tokjerneprosessor, sju ganger raskere grafikk. Skal være utmerket til spill, og derfor lanseres også spillet Infinity Blade 2.
Vis hele sitatet...
Så hva syns vi?
Skal du ha denne tlf'nen eller venter du hellere på Iphone 5 som ikke annonsert noe sted skal komme. ?

http://www.amobil.no/artikler/live_i...ansert-/102532
Sist endret av Saint123; 4. oktober 2011 kl. 22:06.
har 4, venter på 5. 4s er ikke vært pengene hvis man har 4'ern
Har HTC desire akuratt nå, vurderer å prøve iOS. Burde jeg kjøpe iPhone 4S. Ser ut som det nye kameraet i den er veldig bra.
Mulig. Litt lyst på denne, da jeg har en 3Gs som lever sitt liv..
4S inneholder jo alt man forventet at 5'rn skulle ha. Så hvorfor er ikke 4S verd det, når 5'rn var verd det?

Eneste som ikke kom, som var litt forventet, var en design endring.

4S lanseres 28. okt i Norge.
Så nårtid forhåndsbestilling kan gjøres, er vell enn så lenge ukjent(?).

Jeg skal i allefall ha 4S, siden jeg er møkka lei av HTC & Android.
Tenker at jeg skal kjøpe iP4s. Har en htc Hero som jeg begynner å bli veldig lei av.

Lurer egentlig på hvordan siri funker i praksis. Greitnok det ser veldig bra ut på videoen til apple, men mtp. at vi prater norsk kan det jo bli et problem?
Sitat av naxoz Vis innlegg
Tenker at jeg skal kjøpe iP4s. Har en htc Hero som jeg begynner å bli veldig lei av.

Lurer egentlig på hvordan siri funker i praksis. Greitnok det ser veldig bra ut på videoen til apple, men mtp. at vi prater norsk kan det jo bli et problem?
Vis hele sitatet...
Har hørt noen rykter om at den skal bli oversatt til flere språk. Akuratt nå er det Engelsk, Fransk og tysk. Så du kan jo snakke engelsk
Syntes ikke det var noe imponerende, og har absolutt null behov for Siri. Tror nok det blir Galaxy S II selv om jeg elsker iOS mye bedre.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Har hørt noen rykter om at den skal bli oversatt til flere språk. Akuratt nå er det Engelsk, Fransk og tysk. Så du kan jo snakke engelsk
Vis hele sitatet...
man kan vell snakke alle de andre språkene også?
Siri er enn så lenge ubrukelig for oss norske.

Så fram til en språkpakke kommer, så vil vi ha like mye nytte av Siri, som vi har hatt av talekontroll til nå.
I <3 DMT
Trådstarter
Tror faktisk jeg beholder min nåværende tlf jeg også.
Det er dog en NOKIA 3510 som kanskje burde byttes ut snart. Tastaturet begynner og bli ganske så ubrukelig per hver dag som går.

http://i.ebayimg.com/00/s/NTA3WDQ4MA==/$(KGrHqIOKjYE5qmUm627BObLdomE3Q~~60_1.JPG?set_id=8800005007
Sist endret av Saint123; 4. oktober 2011 kl. 22:20.
3GS skulle jo komme på billigsalg nå... (Snakk om "gratis" - da med abm)

Så, hvorfor ikke bare kjøpe 3GS, når du har ræva mobil? =)
Sitat av KingPill Vis innlegg
Tror faktisk jeg beholder min nåværende tlf jeg også.
Det er dog en NOKIA 3510 som kanskje burde byttes ut snart. Tastaturet begynner og bli ganske så ubrukelig per hver dag som går.

http://i.ebayimg.com/00/s/NTA3WDQ4MA==/$(KGrHqIOKjYE5qmUm627BObLdomE3Q~~60_1.JPG?set_id=8800005007
Vis hele sitatet...
Litt av en dealermobil
Kommer ikke til å stå i kø for iPhone 4S, men den blir nok bestilt, ja! Litt skuffende at det ikke kom et litt slankere og lettere design, men fornøyd med innmaten!
I <3 DMT
Trådstarter
Jeg bryr meg egentlig ikke om hvor mye mobilen koster, Ettersom jeg mest sannsynlig kommer til å kjøpe en mobil med abonnement. Hvilken tlf det blir vet jeg ikke enda. Mobilene blir jo bare bedre og bedre for hverdag som går virker det som xD Det er kanskje litt som med pc alt ettersom hva den skal brukes til. Iphone kommer nok kanskje til å bli valget mitt - men ikke før mobilen min er ødelagt.
den er vel ikke ræva i det hele tatt, aner du hvor mange år den har fungert?
Kjøpte den 2002 eller 2003 (8-9 år siden).
Sitat av KingPill Vis innlegg
Jeg bryr meg egentlig ikke om hvor mye mobilen koster, Ettersom jeg mest sannsynlig kommer til å kjøpe en mobil med abonnement. Hvilken tlf det blir vet jeg ikke enda. Mobilene blir jo bare bedre og bedre for hverdag som går virker det som xD Det er kanskje litt som med pc alt ettersom hva den skal brukes til. Iphone kommer nok kanskje til å bli valget mitt - men ikke før mobilen min er ødelagt.
den er vel ikke ræva i det hele tatt, aner du hvor mange år den har fungert?
Kjøpte den 2002 eller 2003 (8-9 år siden).
Vis hele sitatet...
Og jeg blir lei av telefoner etter 1 år
I <3 DMT
Trådstarter
Litt mer info : Iphone 4S

Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Og jeg blir lei av telefoner etter 1 år
Vis hele sitatet...
Lei den er jeg også. Men å kaste en fungerende tlf er jo idiotisk.
Nei, tror jeg har spart et par kr ved å beholde den i så mange år. Har jo siklet etter en ny en hvert halv år ettersom det hele tiden er noe bedre og enda nyere på markedet.
Sitat av KingPill Vis innlegg
NOKIA 3510
Vis hele sitatet...
Off topic: Sånn en har min farfar også. Han er riktignok 76 og har hatt den i 8-9 år, og ser ingen grunn til å kjøpe ny. En av de mobilene som ikke gir seg så lett
Sist endret av Bl4derunner; 4. oktober 2011 kl. 22:41.
Sitat av KingPill Vis innlegg
Tror faktisk jeg beholder min nåværende tlf jeg også.
Det er dog en NOKIA 3510 som kanskje burde byttes ut snart. Tastaturet begynner og bli ganske så ubrukelig per hver dag som går.
Vis hele sitatet...

jeg har både deksler og tastatur liggende til denne tlf hvis du vil den skal vare noen år til :P
hardware på nye 4s er jo ikke ille, men så lenge de ikke tilbyr større skjerm eller en mer solid bakpart ser jeg ikke vitsen med å bytte min nåværende iphone 4
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
OT: Er det bare meg, eller er http://www.apple.com/iphone/ helt blå med litt tekst og logo?

Var visst bare under Chrome... Rart.
Sist endret av Sandoon; 4. oktober 2011 kl. 23:06.
Hørte noe om at jeg kunne kjøpe en iPhone i statene. Og forsatt kunne bruke den i Norge
Er dette lønnsomt?