Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1403
Har lyst til å prøve dette fantastiske drogen. Er egentlig bekymret for å få panikk og lignende så, dette er hva jeg tenkte å prøve.

Ta en veldig liten dose.

Blande med tequila ekte meksikansk stil tequila + peyote.
lage en ekstrakt i tequilaen er planen, funger det?

Vil alkohol kunne drepe alle nerver og humper som eventuelt kommer underveis, snakker rundt en liter med tequila vedsiden av. har tidligere erfaring med datura og dmt. men datura trippen satte dype spor.

vil eventuele halliser forsvinne pga alkoholen?
Jeg vil tro at alkoholen kan bremse ned virkningene av peyote. Dog, jeg er ingen ekspert.
Sist endret av cubanboogie; 16. februar 2011 kl. 02:37.
En liten dose alkohol vil muligens kunne ta "the edge off", men i utgangspunktet er jo ikke meskalin noe forferdelig eller skremmende stoff, da. Hvis du føler deg så nervøs ville jeg heller anbefalt å ha en sitter tilstede, samt begynne med en liten dose som du sier.

Hvis du ikke vet om du kan lage en ekstrakt med sprit eller ikke har du ikke lest nok om planten. Back to the books!
Takk men satser på rundt en halvliter til 0.7 med tequila før jeg inntar. Alt går alltid så fint når man er full, er som man er i et med universet, er kvalme vanlig vedd peyote. Isåfall har jeg afipran som løser det problemet også.
Sitat av junkiehelvete Vis innlegg
Takk men satser på rundt en halvliter til 0.7 med tequila før jeg inntar.
Vis hele sitatet...
Det er ren dårskap. Selv med høy alkoholtoleranse vil du være stupfull allerede før inntak av kaktusen. Ikke noe godt utgangspunkt.
Sitat av junkiehelvete Vis innlegg
Takk men satser på rundt en halvliter til 0.7 med tequila før jeg inntar. Alt går alltid så fint når man er full, er som man er i et med universet, er kvalme vanlig vedd peyote. Isåfall har jeg afipran som løser det problemet også.
Vis hele sitatet...
Haha, nei dette er ren dårskap ja. Altfor mye alkohol. Dette kommer nesten garantert til å ende med spysjuke og en trip du neppe forstår så mye av. Ikke vær så sikker på at afipran løser det heller, da peyote er notorisk i denne sammenheng.

Min personlige erfaring er at litt, ja litt alkohol kan i mange tilfeller gjøre en trip mer behagelig. Da snakker vi kanskje 3 halvlitere maks. Om du drikker mer, hvertfall så mye som du snakker om, er sjansene store for at det blir en særdeles forvirrende og ubehagelig affære.
Sist endret av Googæl; 16. februar 2011 kl. 13:17.
Sitat av junkiehelvete Vis innlegg
Har lyst til å prøve dette fantastiske drogen. Er egentlig bekymret for å få panikk og lignende så, dette er hva jeg tenkte å prøve.

Ta en veldig liten dose.

Blande med tequila ekte meksikansk stil tequila + peyote.
lage en ekstrakt i tequilaen er planen, funger det?

Vil alkohol kunne drepe alle nerver og humper som eventuelt kommer underveis, snakker rundt en liter med tequila vedsiden av. har tidligere erfaring med datura og dmt. men datura trippen satte dype spor.

vil eventuele halliser forsvinne pga alkoholen?
Vis hele sitatet...
Viss du virkelig har prøvd datura og DMT så skjønner jeg ikke hvorfor du har noia for å ta en liten dose peyote.

Uansett viss du er redd for å ta substansen er det ingen skam i å ikke tørre. Å sitte å ha noia under turen er ikke akkurat den riktige atmosfæren man bør ha når man tripper.
Peyote er for å rydde opp inni hue ditt, eller som det heter i Windows Defrag.

Hvorfor du skal hoppe på "harddisken"( drikke sprit samtidig ) ser jeg ikke formålet med.
Sitat av fxxked Vis innlegg
Peyote er for å rydde opp inni hue ditt, eller som det heter i Windows Defrag.

Hvorfor du skal hoppe på "harddisken"( drikke sprit samtidig ) ser jeg ikke formålet med.
Vis hele sitatet...
Amen. På nedoverturen kan det derimot smake godt med et lite glass vin, eller hva man nå enn måtte foretrekke.
Dårlig kombo!
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Ja, ikke noe god idé å blande alkohol med sterke psykedelika. Klarheten vil forsvinne og du vil føle deg uggen og ha mangel på energi, noe som kan være temmelig jævlig når du har mange timer intens tripping foran deg. Følgelig vil alkohol lettere bidra til en ubehagelig tripp. Det beste du kan gjøre for å få en vellykket tripp, er å være godt uthvilt og ha noen dager med sunn og god kost i bagasjen ellers er det bare å følge de "vanlige" set & setting prosedyrene.
Syns det blir veldig feil å drikke alkohol kun for å dempe nervøsitet når man tar psykedelika. Da syns jeg man mye heller bør vente til man føler seg helt klar til å ta stoffet og ikke er nervøs Vil tro alkoholrusen skitner til peyote opplevelsen temmelig kraftig...
Sitat av KreaDep Vis innlegg
Syns det blir veldig feil å drikke alkohol kun for å dempe nervøsitet når man tar psykedelika. Da syns jeg man mye heller bør vente til man føler seg helt klar til å ta stoffet og ikke er nervøs Vil tro alkoholrusen skitner til peyote opplevelsen temmelig kraftig...
Vis hele sitatet...
Jeg kan bekrefte det! Ikke bland!