Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 934
På kjartis.com står det bare "Siden er stengt på ubestemt tid.", noen som vet hva som skjer?

Litt synd hvis de stenger. da de var et fint suplemang til nFF og skitX.
Better than thou.
Finally. :]
Kan ett forum for "nære venner" egentlig fungere?
kjartis var en gang et bra sted å diskutere slike ting som har med hjemmesider å gjøre, men så ble ved de som drev det grepet av den basillen som sier at man skal ikke bare holde på med en ting, men man skal holde på med ALT.... asp, php, mysql, jo vanskeligere jo bedre, drit i om folk ikke aner hva forkortelsen betyr, pøs på mere...

eof

meitemark
hehehe... har aldri likt kjartis jeg heller.
kjartis, var grei på noen, NOEN, FÅ ting
Opprinnelig postet av tore-
kjartis, var grei på noen, NOEN, FÅ ting
Vis hele sitatet...
Var grei på den måten at du viste med sikkerhet at du ville bli kasta ut om du begynte å diskutere med en "sjefene" der
så digg at jeg ikke er den eneste som ikke liker den sia.

Norsk Webmaster Forum ... kremt
Opprinnelig postet av joistik
så digg at jeg ikke er den eneste som ikke liker den sia.

Norsk Webmaster Forum ... kremt
Vis hele sitatet...
ER det noen der som EGENTLIG kan kalle seg webmaster tro?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
syntes dere er slemme nå, jeg.
jeg syntes at enhver som gjør ett bidrag for å hjelpe andre fortjener heder og ære.

just my 5 cent
Opprinnelig postet av nso
syntes dere er slemme nå, jeg.
jeg syntes at enhver som gjør ett bidrag for å hjelpe andre fortjener heder og ære.

just my 5 cent
Vis hele sitatet...
Ditto.
Hvorfor har alle slikt grudge mot Kjartis?
helt enig med Kongen.. Det var et fint suplemang til nFF og skitX.. Hva er det dere ikke likte da?