Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 760
Yes folkens..

Kevin Mitnick kommer og besøker Emanuell Goldstein i morgen natt (natt til torsdag 17 oktober). Jeg er ikke sikker på hva de skal prate om men har en liten følelse av at det kommer til og bli meget interesant.

Jeg skal værtfall høre på.

Får å høre på WBAI live.. Gå hit: http://www.2600.com/wbai/

Scha
Patient zero
iblis's Avatar
klokken kommer intervjuet?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
ja lurer på det jeg og, satt å hørte på den nå men det var bare noen sappy geeks som diskuterte politikk og hørte på jazz
off The hook går kl 07.00 eller 19.00 usa tid, er ikke sikker på når det blir i norsk tid... er jo egentlig ikke så farlig om man går glipp av det da, går ann å laste ned dagen etterpå i mp3 format
Better than thou.
Yay! Det skal jeg hvertfall få med meg. :]
Opprinnelig postet av Bl3nd3r
off The hook går kl 07.00 eller 19.00 usa tid, er ikke sikker på når det blir i norsk tid... er jo egentlig ikke så farlig om man går glipp av det da, går ann å laste ned dagen etterpå i mp3 format
Vis hele sitatet...
Dette må jeg få med meg. Men må desverre sove i natt. Så hvor kan jeg laste ned MP3'en? www.wbai.com?
Better than thou.
www.2600.org/offthehook/ eller no mener jeg å huske.
EST er vel GMT -5?

Altså; Klokken er 1 på kvelden her i Norge når OTH går live.
Takker Carl. Var rett url
Better than thou.
np mate. :]
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hmm, av en eller annen merkelig grunn klarer jeg ikke å finne en download nå i ettertid..
Forsto jeg d34dGh0Zt og Carlo rett så skulle det være en...?

Edit: Never mind, my bad. Fant det nå.
hmmm... de driver og tuller med linkene litt på http://www.2600.org/offthehook/2002/1002.html

Lastet ned litt tidligere idag del 1 & 2
av sendingen i MP3.... oppdaget at Part 2 var kun en M3U-fil... Det har de nå fikset...Men nå er det Part 1 hvor de har gjort samme greia....utrolig nok.


Hvis de ikke får fikset det snart så mener jeg det bare skal være å bytte ut filetternavnet "m3u" med "mp3" i url'en på nedlastingslinken for å få lastet ned fila, eller åpne "m3u" fila i notepad og ta ut den riktige linken derfra.
Sist endret av s1rR34L; 18. oktober 2002 kl. 11:15.
Better than thou.
Huff... L linken er download mp3-fila og S er streaming, eller downloade playlistfila (som er m3u) som du åpner i winamp og laster ned mens du hører på.