Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 1924
Hei, jeg er en student på 18 som er over middels glad i å lage software. Jeg har begynt å få til mange avanserte programmer. Det jeg ikke har så masse av er ideer til hva jeg kan lage. Så jeg ønsker forslag og ønsker fra dere. Hvis du trenger et software, si ifra, så kan det hende at jeg kan lage det for deg GRATIS

Så her er det bare å benytte sjangsen

-Sondre
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
ett enkelt software til windows 7 som umiddelbart viser IP`n din hadde vært fint
Jeg har null erfaring på det med software, men det som hadde vært kult er om du kunne laget noe som gjør det super enkelt å overføre filer mellom dataer på nettverket. Windows 7 sitt homegroup funker svært dårlig...
Sitat av drittsekken Vis innlegg
ett enkelt software til windows 7 som umiddelbart viser IP`n din hadde vært fint
Vis hele sitatet...
Skal bli Kun IP adresse, eller flere adresser eller navn?
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
en IP scanner hadde jo vært awsome om det er det du tenker på men bare ett program som viser KUN din ip lite og raskt liksom
webradioprogram? som kan samle mange webradiostreamer i et program så er det bare å velge fra en liste. gjerne med mulighet til å legge til egne kanaler.

et slikt program hadde vært digg å ha på jobben.
Sitat av F4celess Vis innlegg
webradioprogram? som kan samle mange webradiostreamer i et program så er det bare å velge fra en liste. gjerne med mulighet til å legge til egne kanaler.

et slikt program hadde vært digg å ha på jobben.
Vis hele sitatet...