Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1733
Hei.

Prøvde å legge ut en annonse på finn, men den ble jo selvfølgelig slettet.

Har en splitter ny Arizer Extreme Q vaporizer i uåpnet eske som jeg ikke har tenkt å bruke. Hvor er et bra sted å legge den ut for salg?

På forhånd takk og god helg
Sitat av Deem Vis innlegg

Prøvde å legge ut en annonse på finn, men den ble jo selvfølgelig slettet.
Vis hele sitatet...
Med hensikt fra moderator ?

Sier jo litt om holdninger her i landet at det ikke tolereres, trenger jo ikke å brukes til illegale stoffer dette.

Det har vel med kultur å gjøre, UK har ve den samme nulltoleranse som Norge mht. narko, men headshops har de vel likevel.
Trådstarter
2 0
For å sitere finn.no

"Produktet i annonsen er det restriksjoner for bruk eller salg av som gjør at det ikke egner seg på FINN.no.

Vi beklager ulempene dette eventuelt gir deg, men vi ønsker å forsikre oss om at det bare kjøpes og selges lovlige produkter via FINN.no."
Litt irriterende av finn mtp at det er et fullstendig lovlig produkt, men de bestemmer jo selv.

Du kan kanskje selge den på norcan.org

De hadde et kjøp og salg forum tidligere, som jeg ikke finner nå. Men det er kanskje fortsatt mulig der.
Sist endret av Spaceman; 13. april 2015 kl. 16:34.
Sitat av [protus] Vis innlegg
Med hensikt fra moderator ?

Sier jo litt om holdninger her i landet at det ikke tolereres, trenger jo ikke å brukes til illegale stoffer dette.

Det har vel med kultur å gjøre, UK har ve den samme nulltoleranse som Norge mht. narko, men headshops har de vel likevel.
Vis hele sitatet...
Headshops har vi også. Finnes butikker fulle av bonger med cannabisblader som logo på, grindere, butikker som selger ting til dyrking av weed. Fult lovlig.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Headshops har vi også. Finnes butikker fulle av bonger med cannabisblader som logo på, grindere, butikker som selger ting til dyrking av weed. Fult lovlig.
Vis hele sitatet...
Du mener fysiske headshops ? Ikke bare online. Sier seg selv at mange vil reagere på dette på f.eks. Carl Johan. I Sverie mener jeg de har nulltoleranse for dette.
Norcan har vel kjøpe/selge forum? Hadde det før i alle fall!
Sitat av [protus] Vis innlegg
Du mener fysiske headshops ? Ikke bare online. Sier seg selv at mange vil reagere på dette på f.eks. Carl Johan. I Sverie mener jeg de har nulltoleranse for dette.
Vis hele sitatet...
Nå har jo Shangri-La holdt til rett nedenfor Karl Johan i en halv mannsalder så hvor mye folk faktisk bryr seg kan diskuteres.