Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5709
Hei, jeg og 4 kompiser var på en hytte i helgen der vi hadde med oss ca 4,3 g med MDMA. Vi tok både MDMA, speed, hasj og drakk en del øl iløpet av helgen.
Vi var ferdig natt til søndag og reiste hjem igjen søndag morgen uten at jeg merket noen særlige bivirkninger utenom at jeg var sliten i kroppen og hodet noe som følger med på en slik helg.

Dette er første gang jeg tar mdma i store doser, har tatt mye ecstasy tidligere så har jo tatt lignende type dop før. Men først på Mandag startet jeg å merke at jeg føler en viss kriblende/prikking i kroppen. Mest i hodet og rundt munnen. Jeg sliter med å sove og føler meg ganske utmattet. Dette har nå pågått i 2 dager.

Er det noen her som har opplevd det samme? Er en ny opplevelse for meg å føle det så heavy 2 dager etter inntak så fint å få skint lit lys på saken Takk for eventuelle tilbakemeldinger
Dere tok et gram MDMA hver. At du føler en kribling i kroppen skulle bare mangle.
Trådstarter
9 1
Sitat av Relevant Vis innlegg
Dere tok et gram MDMA hver. At du føler en kribling i kroppen skulle bare mangle.
Vis hele sitatet...
Ja det er en kriblende/nummen følelse. Noen anelse om hvor lenge disse bivirkningene kan holde på etter rusen har gått ut? Ganske slitsomt å sitte på jobb med dette 2-3 dager etter at rusen er over.
Sist endret av AnonymCM; 21. april 2015 kl. 10:17.
De går nok ut etterhvert men det er vanskelig å si hvor lang tid det tar, det kan ta ett par dager. Ta noe magnesium spis sunt og tren!, det vil nok hjelpe God bedring

PS. Anbefaler deg å lese litt om serotoninsyndrom, og neste gang du skal rollle så ta gjerne en kikk på rollsafe.com
Trådstarter
9 1
Ja håper det hjelper etterhvert, litt redd for å trene da hjerterytmen min er unormalt rask og jeg blir veldig lett andpusten kun ved å gå i trapper. Trener normalt sett 5 ganger i uken så dette er ganske unormalt for meg. Håper det ikke er noe alvorlig bare men takk for svar
Mulig det er brain zaps/body zaps du opplever(google it).
Det er et tegn på at du har kjørt serotoninsystemet ditt alt for hardt, og jeg anbefaler deg å ta en LANG pause om du ønsker å beholde "magien" på MDMA i fremtiden!

Har opplevd det selv etter perioder med uansvarlig rusbruk(omtrent de dosene du har tatt), og det har gått over av seg selv alle gangene(tar gjerne 1 eller 2 uker).
Har dessverre ingen råd som kan hjelpe mot bivirkningene bortsett fra det som de andre har nevnt(mat, søvn osv).
Opplever du å bli svimmel til tider? eller at det kjennes ut som du skal besvime(samme følelsen som når man reiser seg for fort)?
Trådstarter
9 1
Ja det du sa det beskrev det jeg følte når jeg lå å slappet av i sengen igår helt perfekt. Helt brått et par ganger føltes det som om jeg skulle til å kortslutte måtte nesten riste meg ut av det, å det gjorde igrunn bare at jeg fikk enda mer noja for hva det kunne være. Føler meg også ganske svimmel ofte ja, akkurat som om jeg ikke har drukket eller spist nok og reiser meg fort ja.
Tror ikke du behøver å bekymre deg så veldig mye
Bare ta det litt rolig fremover så skal du se at du blir like fin igjen!
elevatormusician
sorrY's Avatar
Ta det helt med ro, og LÆR til neste gang. Heldigvis gikk det såpass bra denne gangen at du ikke merker mer enn det du gjør nå, og det kommer til å gå over 100% sikkert! Men det er det ikke sikkert det gjør neste gang. Så les deg opp litt mer, og ikke doser over evne.

Happy Trails
Trådstarter
9 1
Yeah tusen takk for svara ass. Dempa nojaen min heftig, noe som også har gjort at den veldig høye pulsen og mange andre av symptomene jeg hadde har forsvunnet(som sikkert fremkom av paranojan) Lest mye på nettet om brain zaps idag. Så nå er det bare å holde ut de siste dagene med det å ta det helt chill
Siste gang jeg tar noe form for heavy drug uten å lese meg godt opp på det først!