Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1207
Hei, har fått tak i en polsk 80mg oxydolor som den heter. Står at virkestoffet er oxycodoni, altså oxycodone. Det har florert av de her i byen i det siste, så vet ikke om de er fake eller hva de er? Noen som kan bekrefte?
Har også hørt at de inneholder naloxon, så hvis man snorter for mye så blir man dårlig? Det gir jo ikke mening, men en som jeg kjenner sa han ble veldig dårlig av de. Noen som vet noe?
Har hatt mange av de grønne 80mg funker fett er definitivt oxykodon.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Har hatt mange av de grønne 80mg funker fett er definitivt oxykodon.
Vis hele sitatet...
Disse er ikke grønne, men hvite
Står G.L Pharma på de
Sist endret av easethepain; 20. mars 2023 kl. 18:59.
Overdosa plutselig på en sånn i 2020 rundt 5 timer etter inntak, hun jeg var sammen med da gidde meg en nalakson nesespray, Aner ikke hva de inneholdt men jeg fikk de nesten gratis, han som hadde de sa det antageligvis var fentanyl eller noe sånn i de så han ville ikke ha de selv.

Er iallfall ikke nalakso i de, det er targiniq som inneholder oxycodon+nalakson. Skal visstnok være for at man ikke skal få forstoppelse. Jeg spiste en hel eske med det engang mens jeg gikk på metadon, så jeg fikk i meg over 50mg nalakson, det kasta meg rett inn i den sykeste abstinensen ever, de jeg var hos tilkalte ambulansen og greier. Trodde jeg skulle dø siden det var så ekstremt, kjentes ut som jeg hadde blitt slått i hodet.. spydde som en gris og så kjentes det ut som det brant i hele kroppen, helt inn til skjelettet..
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Overdosa plutselig på en sånn i 2020 rundt 5 timer etter inntak, hun jeg var sammen med da gidde meg en nalakson nesespray, Aner ikke hva de inneholdt men jeg fikk de nesten gratis, han som hadde de sa det antageligvis var fentanyl eller noe sånn i de så han ville ikke ha de selv.
Vis hele sitatet...
Husker du har fortalt om det før. Hvor mye tok du av den husker du det? Husker du om den var helt hvit? Ingen delestrek eller lignende
Akkurat den gangen var det hele pillen, var skeptisk på de så brukte aldri mer enn en. Av mundipharma 80’ene kunne jeg ofte ta 3 om gangen.
Var blister og eske, men det så veldig fake/billig ut. Det var ingen delestreker eller noe sånn. Fargen på pillen var en veldig svak grønn, mer hvit en grønn.
Bindemiddelet i pillen var skikkelig funky. Kjentes ut som de var lagd av tyggis, hehe.
Sist endret av DrDeath; 20. mars 2023 kl. 19:18.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Var blister og eske, men det så veldig fake/billig ut. Det var ingen delestreker eller noe sånn. Fargen på pillen var en veldig svak grønn, mer hvit en grønn.
Bindemiddelet i pillen var skikkelig funky. Kjentes ut som de var lagd av tyggis, hehe.
Vis hele sitatet...
Prikk lik denne her da. Har hørt om flere som har tatt de og det har gått greit, og flere som har blitt grisedårlig. Husker du hvor mye du tok?

Edit: hadde vært en fordel om jeg klarte å lese ordentlig...
Sist endret av easethepain; 20. mars 2023 kl. 19:21.
Tok alltid 1 pille om gangen, men husker ikke hva jeg gjorde med den. Pleier alltid å pulverisere oxy, men disse tror jeg at jeg prøvde å koke opp så shotte hele greia siden de var litt vanskelige å håndtere, men er ikke helt sikker.

Jeg brukte en del av de kombinert med heroin, dolc og vanlig oxy, så det var spesielt med den opplevelsen av bare en pille. Skikkelig hit and miss..

Vet du hvordan folk blir når de blir dårlige av de?
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Tok alltid 1 pille om gangen, men husker ikke hva jeg gjorde med den. Pleier alltid å pulverisere oxy, men disse tror jeg at jeg prøvde å koke opp så shotte hele greia siden de var litt vanskelige å håndtere, men er ikke helt sikker.

Jeg brukte en del av de kombinert med heroin, dolc og vanlig oxy, så det var spesielt med den opplevelsen av bare en pille. Skikkelig hit and miss..

Vet du hvordan folk blir når de blir dårlige av de?
Vis hele sitatet...
Jeg sendte deg en PM også, men kan nevne det her så ligger det informasjon ute. En kompis av meg sa han spøy som en gris av den, og mente da at det inneholdt naloxan.
Jeg tenker også evt å snorte den, hvis jeg får pulverisert den som du sier da. Men du hadde prøvd de før, og det gikk fint?