Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1252
Hei hei, er ny på forumet her (håper dere geeker godtar ei jente blandt dere ), og har lest en del poster før med tittel "hva heter sangen" ol. Håper ikke jeg irriterer dere med enda en ! Som tittelen sier, er deler av teksten "her she comes, all is lost, et eller annet, guarding this cave" En av de flotteste sangene jeg har hørt, men aner ikke hvem...noen som kan hjelpe? Videoen er en fyr som sitter ute i skogen med gitar, og så går ei svartkledde dame rundt med ei lampe.
Hvis du har lest noen av de andre postene så er det et lite tips der
Søk på google på [tekst ifra sang] + lyrics =) Kan fungere!
Lykke til, Velkommen hit
Dette er den siden jeg bruker når jeg har det problemet.. Der kan du søke etter artist, sang, eller en frase fra sangen!

http://www.leoslyrics.com/;jsessioni...90D8BCAAE68886
Sist endret av Antarctica; 21. oktober 2005 kl. 17:38.
har søkt på google det er problemet enten finner jeg nick cave eller så finner jeg bilder fra spill o.l. hvor noen er "guarding this cave" altså ikke den sangen jeg vil ha! Derfor poster jeg her..håper noen kan gi meg et tips!

leo's er ei veldig god side for sånt, men sangen jeg leter etter er ikke DER heller *frustrert*. Har sett den på tv et par ganger og hørt den på radio så den "kjent", men aner ikke noe om artist osv..skrev det ned en gang men mista lappen *enda mer frustrert*
Nå har jeg like mye peiling på popmusikk som på bolviansk 4.divisjonsfotball, men er ikke dette en sang av kurt nilsen?
teksten er lik, så litt peiling har du ! Men det er altså ikke Kurt, såpass vet jeg.
er det mann eller dame som synger?
Mann...men i videoen er ei dame med som vimser rundt i en skog. Tviler på at hun er med og synger...
faen, jeg vet hvilken sang du tenker på men kommer ikke på hvem som synger. sitter og søker litt her og der nå
Yes! Gjennombrudd ! Men jeg søker og søker overalt selv...kommer enten spill hvor noen guarding this cave eller nick cave som jeg sa...ikke noe fornuftig.
Et skudd litt i løse lufta:
The Velvet Underground - Here She Comes Now ?
Søker på den nå...takker for at du forsøker ihvertfall
Det var ikke den du foreslo Trusk Jakten fortsetter...
Nei finner den ikke noen plass. Må jo være noen der ute som vet hvilken jeg snakker om
Kan det være: The Owens - Guarding this cave ????
JAAA temmelig sikker på at det er den...mener artistnavnet virker kjent (sorry at jeg poster smileys som en fjortis men nå ble jeg glad ) Takk iwantbrody!
Så bra!!!! Vi får håpe det er den da!! Hihi..

Smilyene gjør ingenting vettu
Sist endret av iwantbrody; 21. oktober 2005 kl. 20:54.
Jeg kan bekrefte at det er The Owens - Guarding this Cave.