Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2093
Halla! Vil kjøpe et trippel, eventuelt dobbelt monitor setup men har ikke peiling på hva som ville vært optimalt. Vil at det skal se bra ut og samtidig være funksjonelt. Noen som har peiling på dette som kunne hjulpet meg med noen forslag?
Ville det ikke vært mer praktisk og komfortabelt å gå for en 49" ultra wide?
Trådstarter
28 6
Jeg liker å ha en stream og evt Eve Online oppe ved siden, så jeg trenger ihvertfall to skjermer da
Da kan en 34" 1440p ultrawide + en 27" 1440p vanlig skjerm være et godt alternativ. Det jeg sitter på selv i hvertfall, selv om jeg gjerne skulle oppgradert til 49". Hva er prisklassen du tenker?
Jeg hadde 2x 1440p skjermer + 1x 1080p men endte med å kvitte meg med den lille. 60hz 1440p skjermen er plassert vertikalt inntil min 1440p 165hz skjerm. Så bruker jeg 60hz til video, kode, nettlesere etc. mens 165hz er til gaming.

Føler jeg fikk mer plass og +1 produktivitet slik. Nettaviser, blogger, koding etc. er en drøm i portrait mode og 1440p gir veldig mye screenspace.