Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4741
Har tidligere opplevd at brystvortene har blitt ømme etter testosteron enanthate over 250 mg i uka. Prøvde litt over igjen og det samme skjedde. Forrige gang tok jeg arimidex 1 mg annen hver dag i en uke og symptomene forsvant smertefritt og fortsatte kuren som før.

Ble litt bekymra da jeg leste på et annet forum at hvis man opplever dette burde man bare avslutte kuren? Erfarte forrige gang at aromatase prosessen forsvant etter en uke med 1 mg annen hver dag. Leste at man også burde ta nolvadex/clomid i tillegg en gang i uka samtidig med arimidex. Har clomid liggende og det funker bra på meg. Veit at folk har fått kuler i brystet osv, kommer de rett bak nippelen, eller ved siden av?

Hva tenker dere?
Sist endret av anonym113509; 30. november 2019 kl. 15:59.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Østrogen rebound?
Vis hele sitatet...
Kan du definere det litt mer? Veit hva rebound effekt er, det med at symptomer kommer tilbake i forverret form, men det var akkurat som sist. Var bare litt følsomt og litt kløe. Nesten borte nå etter tre dager på arimidex annen hver dag. Har du noe å tilføye på de konkrete spørsmålene?
Anonym bruker
"Blå Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
4 år siden jeg tok en kur å jeg har en kul bak venstre nippel enda
Nå er jeg langt ifra en ekspert på hverken steroider eller gyno, men det jeg har lest er at det er svært individuelt. Så dersom du opplever det så må du ta det ifra ditt sted, ikke se på hva andre gjør. Benytt deg av lavere doser, slutt, finn produkter, dra til legen, opperer. Lykke til.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Nå er jeg langt ifra en ekspert på hverken steroider eller gyno, men det jeg har lest er at det er svært individuelt. Så dersom du opplever det så må du ta det ifra ditt sted, ikke se på hva andre gjør. Benytt deg av lavere doser, slutt, finn produkter, dra til legen, opperer. Lykke til.
Vis hele sitatet...
Skal ta lavere dose, men tror du misforstår. Har ikke fått gyno, men tegn som inkluderer såre brystvorter. Man reparerer det kjapt ved å blokkere tilgang til østrogen med f.eks arimidex til symptomene er borte. Er helt fin nå etter 3 dager, altså ingen tegn til utvikling av gyno, men man kan få en forvarsel så man må passe på.
Sist endret av anonym113509; 30. november 2019 kl. 19:18.
1mg arimidex annenhver dag hørtes ekstremt ut. Det kan ende med østrøgen krasj og det er ikke å spøke med.
Selv tar jeg en halv arimidex 1 gang i uka på 250mg og 1mg på 500. Ja det er individuelt..

Arimidex er en aromatase hemmer, mens nolvadex er en østrogen blokker. Dvs at arimidex kutter østrogen helt, mens nolvadex lar deg ha sunne nivåer av østrogen mens den angriper kreftcellene som trenger østrogen for å vokse. altså et SERM.

Det er ingen vits å avbryte kuren om man oppdager såre brystvorter eller begynnende kul. Man forebygger dette med feks 10-20mg nolvadex om dagen til det gir seg. Raloxifene er også meget potent til dette formålet. Clomid er noe mildere. Og ikke noe jeg ville brukt til det. Det er også dyrere mg pr mg, da man må ha 2-3 ganger mer clomid en feks nolva.

Kulene kan oppstå bak nippelen og om det går lang tid virke som den forgrener seg ut til siden.
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
1mg arimidex annenhver dag hørtes ekstremt ut. Det kan ende med østrøgen krasj og det er ikke å spøke med.
Selv tar jeg en halv arimidex 1 gang i uka på 250mg og 1mg på 500. Ja det er individuelt..

Arimidex er en aromatase hemmer, mens nolvadex er en østrogen blokker. Dvs at arimidex kutter østrogen helt, mens nolvadex lar deg ha sunne nivåer av østrogen mens den angriper kreftcellene som trenger østrogen for å vokse. altså et SERM.

Det er ingen vits å avbryte kuren om man oppdager såre brystvorter eller begynnende kul. Man forebygger dette med feks 10-20mg nolvadex om dagen til det gir seg. Raloxifene er også meget potent til dette formålet. Clomid er noe mildere. Og ikke noe jeg ville brukt til det. Det er også dyrere mg pr mg, da man må ha 2-3 ganger mer clomid en feks nolva.

Kulene kan oppstå bak nippelen og om det går lang tid virke som den forgrener seg ut til siden.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Tok 1 mg arimidex på onsdag og 1 mg på fredag. Da kutter jeg ut å ta i morgen og forholder meg til å ta 0,5 på 250 mg. Østrogen crash hørtes ikke bra ut. Føler meg helt fin nå. Håper ikke jeg får det.
Sitat av anonym113509 Vis innlegg
Kan du definere det litt mer? Veit hva rebound effekt er, det med at symptomer kommer tilbake i forverret form, men det var akkurat som sist. Var bare litt følsomt og litt kløe. Nesten borte nå etter tre dager på arimidex annen hver dag. Har du noe å tilføye på de konkrete spørsmålene?
Vis hele sitatet...
Nolvadex skal vel forhindre østrogenet til å binde seg til reseptorene. Letrozole er vel mye bedre enn arimidex, iallefall først når symptomene har oppstått. Denne komboen kan også brukes til å reversere gyno til en viss grad.

Er du helt sikker på at det er gyno symptomer du opplever? 250mg /uke er ikke veldig mye altså. Eller har du kanskje litt høy fettprosent?
Sist endret av meitemark; 20. juni 2020 kl. 13:37.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Nolvadex skal vel forhindre østrogenet til å binde seg til reseptorene. Letrozole er vel mye bedre enn arimidex, iallefall først når symptomene har oppstått. Denne komboen kan også brukes til å reversere gyno til en viss grad.

Er du helt sikker på at det er gyno symptomer du opplever? 250mg /uke er ikke veldig mye altså. Eller har du kanskje litt høy fettprosent?
Vis hele sitatet...
Problemet er at jeg tok 125 mg forrige torsdag og 225 mg på søndag. Fikk såre brystvorter. Har ikke nolva så må nøye meg med clomid. Hvor mye clomid burde jeg ta nå da per dag? Har ikke høy fettprosent i det hele tatt. Burde jeg ta noe mer arimidex siden jeg tok 1 mg både på onsdag og fredag? Tenkte å avslutte kuren også btw. Hvordan burde jeg gå frem nå da?
Sist endret av anonym113509; 1. desember 2019 kl. 01:04. Grunn: Noe feil
Letro er ganske heavy og da skal det virkelig være fare på ferde. Man bruker arimidex e.l på kur og et SERM ala nolva eller Ralox for å bekjempe symptomer. Man har gått litt bort fra letro da bivirkningene er harde og sjangsen for østrogen krasj er stor. særlig om bruker har blandet inn arimidex og andre SERM`s

Sjekk ut moreplatesmoredates oppskrift på hjemmesiden hans.

Med clomid må du fort opp i 50mg pr dag, det tilsvarer kanskje 10-15mg nolva.
Jeg vil fraråde å ta mere arimidex nå. 2mg i uka er mye. Noe man bruker om man går på 1000mg ++ test og d-bol samtidig. Selv da er det mye for noen.

For å avslutte kuren, venter du 14 dager etter siste injeksjon for så å begynne på nolvadex. HCG burde vert inne i bilde.

Den gamle protokollen med nolva clomid er ut datert. Nå bruker man HCG under kur, eller etter sammen med nolva og eventuelt et peptid som får hypotalamus til å våkne å produsere eget test igjen pronto.

Hva har du tilgjengelig som pct og hvor mange kurer har du kjørt med hvor mange mg test?
Har kjørt en kur tidligere. Avsluttet den helt uten problemer i oktober på 10 uker. Har nå vært på i 3 uker med 250 mg i uken. Har arimidex og clomid liggende. Gidder ikke mer nå rett og slett. Skal jeg bare starte opp på 50 mg clomid nå for å evt fjerne gyno siden jeg ikke har nolvadex? Skulle egentlig bruke clomid til etter kuren som jeg gjorde sist og det gikk bra.

Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Letro er ganske heavy og da skal det virkelig være fare på ferde. Man bruker arimidex e.l på kur og et SERM ala nolva eller Ralox for å bekjempe symptomer. Man har gått litt bort fra letro da bivirkningene er harde og sjangsen for østrogen krasj er stor. særlig om bruker har blandet inn arimidex og andre SERM`s

Sjekk ut moreplatesmoredates oppskrift på hjemmesiden hans.

Med clomid må du fort opp i 50mg pr dag, det tilsvarer kanskje 10-15mg nolva.
Jeg vil fraråde å ta mere arimidex nå. 2mg i uka er mye. Noe man bruker om man går på 1000mg ++ test og d-bol samtidig. Selv da er det mye for noen.

For å avslutte kuren, venter du 14 dager etter siste injeksjon for så å begynne på nolvadex. HCG burde vert inne i bilde.

Den gamle protokollen med nolva clomid er ut datert. Nå bruker man HCG under kur, eller etter sammen med nolva og eventuelt et peptid som får hypotalamus til å våkne å produsere eget test igjen pronto.

Hva har du tilgjengelig som pct og hvor mange kurer har du kjørt med hvor mange mg test?
Vis hele sitatet...
Har kjørt en kur tidligere. Avsluttet den helt uten problemer i oktober på 10 uker. Har nå vært på i 3 uker med 250 mg i uken. Har arimidex og clomid liggende. Gidder ikke mer nå rett og slett. Skal jeg bare starte opp på 50 mg clomid nå for å evt fjerne gyno siden jeg ikke har nolvadex? Skulle egentlig bruke clomid til etter kuren som jeg gjorde sist og det gikk bra.

Det er forresten ikke farlig å ta 50 mg clomid i dag med tanke på at jeg har arimidex i blodet?
Sist endret av anonym113509; 1. desember 2019 kl. 11:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jeg spørre hvilken produsent du bruker på div varer?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
1mg arimidex annenhver dag hørtes ekstremt ut. Det kan ende med østrøgen krasj og det er ikke å spøke med.
Selv tar jeg en halv arimidex 1 gang i uka på 250mg og 1mg på 500. Ja det er individuelt..

Arimidex er en aromatase hemmer, mens nolvadex er en østrogen blokker. Dvs at arimidex kutter østrogen helt, mens nolvadex lar deg ha sunne nivåer av østrogen mens den angriper kreftcellene som trenger østrogen for å vokse. altså et SERM.

Det er ingen vits å avbryte kuren om man oppdager såre brystvorter eller begynnende kul. Man forebygger dette med feks 10-20mg nolvadex om dagen til det gir seg. Raloxifene er også meget potent til dette formålet. Clomid er noe mildere. Og ikke noe jeg ville brukt til det. Det er også dyrere mg pr mg, da man må ha 2-3 ganger mer clomid en feks nolva.

Kulene kan oppstå bak nippelen og om det går lang tid virke som den forgrener seg ut til siden.
Vis hele sitatet...
Du sier du tar en halv arimidex på 250 mg test e i uka og 1 mg på 500 mg. Deler du opp dosene på arimidex på annen hver dag, eller tar du hele dosen på injiserings-dagen? Veit at den har en halv-life på 48 timer. Jeg kjører 500 i uka nå. Høres det greit ut med 0,5 mg annen hver dag 2 ganger i uka?

Mvh
Jo mer stabile verdier, jo mer ideelt. 0,5mg arimidex annenhver dag eller hver 3. dag er nok fint det, men igjen dette er svært inviduelt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jo mer stabile verdier, jo mer ideelt. 0,5mg arimidex annenhver dag eller hver 3. dag er nok fint det, men igjen dette er svært inviduelt.
Vis hele sitatet...
Veit at nolvadex er best egnet til å fjerne kul i brystet. Går det an å bruke clomid til dette formålet også hvis jeg f.eks tar 50 mg clomid med arimidex i 1 ukes tid?