Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1102
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vel, det har gptt gått litt hardt for seg, ett døgn uten søvn, etterfulgt av 1 dag til med kun 5 timer søvn.

Men nå har jeg merket noen bivirkninger, som begge har med hukommelsen å gjøre, hukkomelsestap etter jeg har vært rusa. Og ekstremt dårlig korttids hukommelse

Nesten tømt en 5g bag med skikkelig god paste, rusen varer leeenge med denne kvaliteten.

2.
Tror dere denne sykt høye toleransen min kan ha noe med at jeg startet speed karrieren min med å snorte 1g gate speed in one go? Og claima at jeg ikke følte en dritt? Speed måtte læres å nytes for min del.

Jeg hadde jo sett for meg ett intenst head rush
Du er kjempetøff som starter å ta 1 gram opp i nesa. Sykt tøff altså.

Fra spøk til alvor. Hukommelsesvikt er gjerne relatert til for lite søvn. Man merker at man begynner å bli ganske vimsete på dag 2.
Om dette er samme speed paste som jeg tenker på, så er dette dårlig vare. Om du har kjøpt via darknet og handlet et kvantum på 5g på et sted mellom 750 til 900kr, så tror jeg vi tenker på samme paste.

Ren amfetamin trenger du bare 20-30mg av for å få både headrush, euforia og alle de andre effekten amfetamin gir. Når man kjøper speed paste, så kan renhets graden variere mye men utifra det jeg har lest av lab analyser av amfetamin fra det norske miljøet, så ligger gjennomsnitts renheten på rundt 20-25%.

Så, om du kjøpte gjennomsnitts speed paste så ville nok 100mg vært mer enn nok. Med det sagt, om vi snakker om samme produkt, så er renhets prosenten mest sannsynlig veldig lav for akkurat denne pasten. Har selv handlet denne og jeg gikk igjennom hele 5g på bare to dager. Da måtte jeg ta doser på 600mg oralt for å føle noe som helst effekt og selv da så var det ikke helt det samme som gjennomsnitts speed pasten.

Igjen, om vi snakker om samme paste, så nei, du har ikke toleranse problemer. Det her er rett og slett bare dårlig speed.

Forresten, hvordan i alle dager klarer du å snorte 1g in one go?
Sist endret av Raging Vlad; 26. mars 2020 kl. 19:25.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Raging Vlad Vis innlegg
Om dette er samme speed paste som jeg tenker på, så er dette dårlig vare. Om du har kjøpt via darknet og handlet et kvantum på 5g på et sted mellom 750 til 900kr, så tror jeg vi tenker på samme paste.

Ren amfetamin trenger du bare 20-30mg av for å få både headrush, euforia og alle de andre effekten amfetamin gir. Når man kjøper speed paste, så kan renhets graden variere mye men utifra det jeg har lest av lab analyser av amfetamin fra det norske miljøet, så ligger gjennomsnitts renheten på rundt 20-25%.

Så, om du kjøpte gjennomsnitts speed paste så ville nok 100mg vært mer enn nok. Med det sagt, om vi snakker om samme produkt, så er renhets prosenten mest sannsynlig veldig lav for akkurat denne pasten. Har selv handlet denne og jeg gikk igjennom hele 5g på bare to dager. Da måtte jeg ta doser på 600mg oralt for å føle noe som helst effekt og selv da så var det ikke helt det samme som gjennomsnitts speed pasten.

Igjen, om vi snakker om samme paste, så nei, du har ikke toleranse problemer. Det her er rett og slett bare dårlig speed.

Forresten, hvordan i alle dager klarer du å snorte 1g in one go?
Vis hele sitatet...
Pasten var ikke fra deep web.

Angående 1g in one go var bare å dele opp i nok streker også snorte i vei. Dette var første gang jeg prøvde speed, trodde det var buff, men neida. Hjertet dunka fortere enn noen gang igjennom hele dagen.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Får man rush om man er på rivo mens man tar speed?
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rivo fjerner effektene betraktelig dessverre. Oppe i 240mg nå. Sniffet 70, boofet 90 og skøyt 90. Alt innen 1t, for ca. 1t siden. Merker ikke så mye. Riktignok har det gått plenty av speed og litt mdma de siste dagene også.

Erfaringsmessig så vil en kopp med tre te-skjeer pulverkaffe booste effekten noe vanvittig. Men keep in mind at det er ekstra stress for hjerte.

Kan jo oppdatere om effektene vedvarer eller endres etter en stund. Tok nylig en relativt stor dose pulverkaffe i tillegg til at jeg akkurat fikk tilgang på både laptop og snusen min.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får man rush om man er på rivo mens man tar speed?
Vis hele sitatet...
Sånn jeg skjønte det har du spist rivo da er ihvertfall hukommelsestapet ditt veldig forklarlig