Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1703
Vet omfanget av dette er en gammel myte, men det er fremdeles en utspekulert måte å lure heroin i folk! (som kan være av så mange årsaker..)
Finnes det noen måte å teste hasjen på forhånd? Kjemikalier/væske/varme/noe?
Eller fortsett å røyk hasj/mj men vær sikker på hva du kjøper
Letteste måten å finne det ut på er jo å ta en lite trekk da.
Du merker fort om det er noe annet enn thc der for å si det sånn..
Men hvis du ikke tør det og med mindre du er en analytisk kjemiker så tror jeg du kan glemme det.
Gi det til noen som setter pris på det...
Er du så heldig å kjøpe hasj av noen som pensler det med hero (lite sansynlig) vil jeg gjerne lese om det.
Hver gang jeg hører om pensling er det fra en eller annen drittunge som ble litt for stein og overbeviste seg selv om andre om at det var heroin.
Politiet har aldri beslaglagt penslet hasj, hvorfor skulle noen kaste bort stasjet sitt på det uansett...
Heroinpensla hasj skal du lete lenge for å finne hvis du ikke har gjort det selv eller fått det av noen som skulle ha det til å røyke selv.. Se på prisen på heroin, hvorfor skulle noen ønske å bruke mere penger på å pensle noe de skal selge?

Og skal nok litt mere til enn litt pensla hasj som røykes for å bli avhengig av heroin. Spesielt hvis du ikke vet at det er Heroin, da kommer du bare til å relatere den rusen til hasj uansett.
Hvorfor er det så jævla vanskelig for folk og forstå at noen vill pensle hasjen med litt heroin eller annet for å forsterke effekten?Mesteparten av hasjen som blir produsert finner vi i land som Pakistan,Marokko osv.Dette er steder der verken hasj eller heroin er særlig dyrt,og noen velger derfor å pensle hasjen slik at den skal holde seg sterk lenger!Jeg har selv røyket hasj som har vært pensla, noe som er crap i forhold til "rein" hasj.
k3n: hvordan vet du at den var pensla?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
k3n: Hmm, de selger jo hasj en god del billigere enn opium og heroin, så jeg ser ikke helt hva de har å tjene på å selge dårlig heroinpenslet hasj for høyere pris hvis folk heller vil kjøpe god hasj mye billigere.
Det er ingen som gidder pensle hasjen med noenting som helst. Bare pisspreik.
Det finnes god hasj, det finnes dårlig hasj. Det finnes lame-ass dealers som hevder ditt og datt, og det finnes bra dealers som forteller deg hva det er du kjøper, og hva du ikke bør kjøpe av dem, fordi det er crap.

k3n: Jeg velger å tolke utsagnet ditt som renspikka bullshit, som du selvsagt ikke kan motbevise. Gi en liten bønne til purken i Oslo og be dem teste det. De har nemlig ALDRI fått inn hasj som har vært pensla med verken syre eller heroin eller noenting annet.
Altså: du er skyldig i piss inntil det motsatte er bevist - noe du selvsagt ikke klarer å gjøre, da du sikkert har røyka opp denne pensla hasjen, og ikke klarer å få fatt i nytt, fordi det er så sjeldent.

Et råd: skift dealer til en troverdig en, som ikke drar deg i foten...
Du merker fort hvis den er penslet med heroin. Det smeller kraftig..
Ok...jeg har et forslag her:
- Hvis noen får tak i no tjall som er pensla med heroin, kan dere ikke ta å sende meg et gram, så skal jeg få det testa. Etterpå legger jeg testen ut her, og betale kr. 250,- til den som sendte meg tjallen, HVIS det viste seg at den var pensla.

Jeg ofrer herved rullebladet mitt for å få saken bevist en gang for alle.
Vel, i kr.sand er det ikke problem å få penslet hasj. Men da må du spør om dealeren kan pensle den for deg, som igjen gir en litt høyere pris.

Vet kun om en person som har solgt penslet hasj her jeg bor.. Ikke noe du pleier å få uten å spør om det..
Overtro sier jeg. Viss du pensler den selv. Eller viss en du kjenner pensler den for deg er eneste mulighetene jeg ser.
Jeg syntes egentlig det er bortkasta og diskutere det her med trangsynte mennesker,men jeg gir det ett forsøk ninja5000.Jeg har et par bekjente som har vært på en farm nede i Marokko,der hendte det at hasjen ble penslet av heroin/opium.Dette var visst for å unngå at hasjen skulle bli "svakere"over tid,noe som gjør at man da kan sende større volum uten å tenke på å bli kvitt det med en gang, f.eks grave det ned.I Oslo ville man nokk hatt litt problemer med å kvitte seg med pensla knald,men det finnes mange mennesker som måler hajsen etter hvor "stein" man blir,og pensla hasj blir av dem regnet som veldig bra.Jeg kommer ikke til å gidde å prøve å bevise min påstand, p.g.a at jeg ikke ser poenget med å bryte loven for å bevise at jeg har rett
La oss sette en strek her, hva?

Politiet i Norge har aldri beslaglagt hasj som inneholder andre stoffer.

Det er bare dumt og ignorant og påstå at det aldri har forekommet penslet hasj.
Det blir som når knarker_for_BRG, eller hva han het, sa at det aldri hadde forekommet brunlig amfetamin.

Skal vi si oss ferdige med diskusjonen? Dette er tross alt den andre pensla-hasj-tråden her på nFF.
Ja, jeg startet den andre tråden hvor jeg lurte om det faktisk var mulig, nå husker jeg ikke tallene, men til slutt så kom man frem til at heroin (eller som jeg formulerte syrepensla hasj) ville bli "ødelagt" eller "fordampe" før hasjen fikk den temperaturen den trengte til å brenne, samt at det ville vert uøkonomisk for de som "laga" driten.
Jeg har røyka god og dårlig hest sikkert 3-400 ganger, og etter min mening skal det jævlig ren hero til for å klare å få noen til å bli rusa på den lille mengden man kan pensle på en hasjklump, og i tillegg kommer ikke heroinrusen like raskt som hasjrusen når man røyker det.

Når det er sagt, så utelukker jeg ikke muligheten for å pensle selv, f.eks, men muligheten for at noen har gjort dette for å dekke over dårlig hasj anser jeg som svært liten (men til stede).
Trådstarter
3 0
...men alikevel nok til at det slår ut på en blodprøve..?