Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2208
hey, er det noen som vet om hyppere vil slå ut på pisseprøve? flytter på folkehøyskole om et par dager osv...blir så godt humør av å knipse en liten en på kvelden=)
De finner det hvis de leter spesifikt etter det.
Men sjekker de deg for f.eks opiater, THC, amfetamin eller kokain, så finner de det ikke.

Bare vær litt forsiktig med bruken, det er j**** lett å bli hekta på piller.
Flere venner av meg har gått i dass på grunn av rhyppere, jeg selv brukte mye forskjellig stoff for endel år siden, og jeg kan av erfaring si att rhyppere og skole går ikke bra sammen.
Nå har jeg ikke rørt rusmiddler på snart 5år, men vil fortsatt si att rohypnol er ett morro legemiddel.
Og jeg har erfaring nok til å uttale meg på dette forumet !

Piller + fritid: Din egen grei
Piller + Skole: NEI NEI NEI
Sist endret av nihao; 18. august 2005 kl. 13:41.
Bare for å svare Affa:
Finn mer ut om hvor strenge de er på skolen, og slikt før du begynner å tenke på pisseprøve.
På den folkehøgskolen jeg gikk på ble ingen testa eller noe slikt.
Andre er jo litt strengere og tester enkelte ved mistanke, mens noen kan f.ex plutselig teste 1/3 bare fordi de har hørt små rykter om det.

Så lenge du ikke ser ut som en narkis når du begynner der, og ikke røyker noe tjall der borte eller forteller noen om din lidenskap for rohypnol trenger du ikke uroe deg
Affa's Avatar
Trådstarter
44 2
jepp, ganske sikker på at det er thc de titter etter.
vet å være forsiktig med piller, fått litt sundere forhold til det med tiden. takk for svarene!
Jeg har tatt urinprøve hos politiet. Det sto "multi-drug-tester" elns. på den, så de ser etter masse på en gang. Det var liksom en plate med 5/6 små pinner som stakk ut på den ene sida, og dem trødde han oppi pisset, og så skjedde det ikke en drit. For jeg var hverken høy eller stein
Skal se om jeg finner mine prøveresultater så kan jeg skrive opp hva de tester deg for..
de klarer ikke å finne rhyppere med de vanlige multi-drug testerene, de slår ut på det jeg nevnte ovenfor.
De har ikke engang rett til å lete etter rohypnol, da det er ett lovlig legemiddel, og de har ingen krav på innsyn i dine medisinske forhold av en slik art !
Skulle de bli mistenksomme på noe, sier du bare att du får noen medikamenter av legen din, men att du ikke ønsker å uttdype det mer ! Det er nesten mer vanlig å bruke legemidler i Norge, enn det er å fylle bensin på bilen, så det går nok bra !!!
Det er kun politiet som kan ta sånne pisseprøver, ikke skolen hvis det ikke er mistanke på rus. Men det er da likevel politiet som gjør det. (Hvis du ikke skriver under en kontrakt når du begynner på skolen at de kan ta pisseprøver av deg hvis de mistenker deg for rusing.)
tror ikke det kun er politiet som kan ta pisse prøve, en kompis tokk pisse prøve hjemme fordi morra hans fant ut at han røyka... det gjore han annen hver uke i 2månder elns... og da sendte morra det til no lege greier
Multitesterne til snuten tester også for benzoer så da er du no i så tilfelle fucked... Men benzoer går vel ut av kroppen på under en uke da! Om jeg ikke tar HELT feil. Et godt tips er uansett å drikke masse vann timene før og samtidig knaske litt B-vitamin for å beholde den karakteristiske gulfargen
Affa's Avatar
Trådstarter
44 2
heisann! har vært på skolen her i et par dager nå, flere som meg her. vi røger 3 ganger om dagen og knipser hyppere på kosekveldene med de andre osv...i grunn temlig chill ass...nettopp røget en feit en, fenger ass beibi. fett at dere ga så mye respons! jo...også var det ikke pisseprøver her, er bare å være forsiktig så noen får mistanke...kjipt å bli kjitta ut lissåm, betaler tross alt en del for å gå her...jeje, ha en heidundrene dag! =) jo, føles fakkings ut som å være 14 igjen, må jo snike oss ut og smygdrekke pils..osv..jarra. det var det.
Sist endret av Affa; 23. august 2005 kl. 12:10. Grunn: vettafakk
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Som sagt tidligere, med mindre de sjekke pissepr0ven din for benzo'er kan du f0le deg ganske trygg..

Men bare en liten tanke:
Om du virkelig betaler mye penger for aa gaa paa den skolen, ville jeg kanskje vurdert aa ta en pause? er det verdt aa bli kicka ut for en liten gr0nn pille eller de trekka du tar?

Har selv 3 kompiser som ikke gikk lengre enn 2-3 maaneder f0r de ble kicka ut grunnet r0king. De ser tilbake paa det som sl0s med baade penger og tid..

Skj0nner at du er higen paa aa r0yke men du fremstiller det paa en litt barnslig maate sp0r du meg..
Du synest det er saa KOS aa spise ett par gr0nne om kvelden..
Greit nok at det er kos, men det blir fort ett problem! Noe jeg selv har faat erfare.. Det er ikke en situasjon du har lyst aa komme i, der du sitter med mageknipe og renne raev(diare) fra morgen til kveld, i tillegg til kaldsvetting og s0vnl0shet, og da ikke minst lysten paa bare ett par gr0nne til for aa faa deg "frisk".

Det h0res kanskje brutalt ut, men det er harde fakta og det kan skje naar som helst, uavhengig om du bare spiser 2 piller en gang i uka eller maaneden eller hva du naa enn gj0r. Pluttselig sitter du med skjegget i postkassa..
Har ogsaa ca. 20-25 kamerater som sliter med noen lunde samme problemet.. Enten om de blir daarlig eller om de bare er avhenging av aa spise piller for ha ha det g0yt..
Dette er da ogsaa i kj0lvannet av stort ecstasy misbruk i en lengre periode..

Uansett, poenget mitt er at du b0r vaere forsiktig med legemiddler.
Det kan fort gaa galt, uten at du selv merker det, selv bare med ett par piller i ny og ne.
Det begynner alltid med kos og g0y, men vi er mange som har gaat i den fellen..

Jeg skal ikke nekte for at det er artig, og jeg har selv ikke vaert verdens snilleste gutt.
Gj0r hva du vil, "kos" deg. men jeg haaper du tenker litt over det jeg har skrevet og er forsiktig..

(aa,ae,0 fordi jeg ikke er i norge)
Sist endret av spQ; 23. august 2005 kl. 14:45.
Det Speq sa er helt sant, du tror du har det kult og chiller kvelden, så PANG, du er hekta på dritten.
Du aner det ikke selv før det for sent, og tro mine ord, livet blir ikke kult når du er på kjøret !
Som jeg forstod, snakker Speq av erfaring, det gjør jeg også, og en haug med venner eller tidligere venner av meg kan bekrefte det samme!

Ta det easy !!!