Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 751
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har søkt litt rundt på nettet men finner ikke mye.
Skal gå rett på sak, er det noe rus på 10mg apodorm? Hvordan blir effektene uten toleranse? Hvor lenge varer rusen?
Vært der, gjort det.
Det er noe rus, men når det er sagt bruker jeg selv 10mg om kvelden for søvn, men jeg følger anvisninga på pakken, noe som vil si for min del = 2 tabletter(10 mg) 1 - 1/2 time før leggetid.

Kjenner jeg blir litt dizzy av det, men pleier som sagt følge anvisninga på pakken, dvs legger meg noenlunde raskt etter inntak.
bør definivt kjenne 10mg uten toleranse. avslappelse, sedering, tar vekk angst og evt tankekjør etc. kjenner deg ikke "rusa" på den dosen om du ikke er veldig sensitiv, men stor forkjell fra og ikke ha tatt det..

nitrazepam (apodorm) er et benzo på linje med valium, sobril osv om du har hørt om dette, men en av de mer sedative benzo's sammenlignet med andre. genialt for å bare ligge dra seg i senga el på sofaen når man har tid til det, og kan veldig forsterke ruseffekten med en øl ca 30-60 min etter inntak, bare pass på og ikke drikk mye el ta store doser apodorm sammen, da dette kan lett føre til blackout.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar! Noen som vet hvor lenge effekten sitter i? Og vil folk merke det på meg om jeg har tatt 10mg?
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det forresten dumt å ta apodorm om jeg har tatt ritalin i rus-sammenheng tidligere samme dag?
ta det på nedturen av ritalinen, men de kansellerer hverandre..
og folk vil nok ikke merke om du har tatt 10mg, om de sier no er du bare litt sliten/trøtt