Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1246
Har veldig lyst til og prøve DMT for første gang, men etter lang tid med leting så finner jeg det ikke på gata. Jeg er godt kjent med darkweb og lurer på om det er en god ide og bestille et gram der ifra. Kommer til og bruke DreamMarket med en "trusted vendor" ihvertfall.
Har lest at narkohunder ikke lukter DMT så veldig bra og derfor en sjangse for at pakken kommer trygt til postkassa uten problemer. Er dette sant? Noen som har prøvd?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg har fått DMT via dw trygt 2 ganger
Hunder finner det de er trent opp til å finne. DMT er ikke særlig utbredt og det er trolig få/ingen av dem som er trent opp til dette.

Pakker og brev blir det som regel tatt røntgen av.
En klipspose med pulver/krystaller er dermed rimelig lett å finne, da tollerne jobber med slike funn flere ganger daglig.
Sitat av Carmex Vis innlegg
Jeg har fått DMT via dw trygt 2 ganger
Vis hele sitatet...
Når var sistgang du bestilte? og hvilket land kom den ifra?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Det er ca et år siden, veldig usikker på land, men ikke innenlands.
Kom i pulverform
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
10-20% sjanse for at det går gjennom fra utlandet. Hvis du tenker det er gode odds og villig til å ta trøbbelet om det blir stoppa. Så kjør på
bruttern bestilte dmt og lsd på darkweb og dette ble stoppet. (utenlands)
mest sannsynlig blotterne de har oppdaget på scanning eller what ever. Han ble innkalt til avhør og ble fortalt at det hadde blitt stoppet en pakke med "lsd drypp og amfetamin" . så de trodde DMT var pepper, han nektet for all kjennskap til dette og that was it.
Så om pakken blir stoppet kan jeg bare nekte and thats it?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
Så om pakken blir stoppet kan jeg bare nekte and thats it?
Vis hele sitatet...
Bare å stille seg helt utenforstående og det vil mest sannsynlig bli henlagt.

Rett og slett: «oi, nei dette kjenner jeg ikke til» ikke mer fra eller til.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jo være en smart ide etter noe slikt å ha rent hus X antall måneder framover, da onkel fort kan ta en snarvisitt når de har kapasitet/ikke noe annet å gjøre...