Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1875
Anonym bruker
"Redd Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noen som vet om noen rusmidler man kan få kjøpt reseptfritt i Thailand?
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det meste av det som er kult av rusmiddler på apoteket er reseptbelagt men du får stort sett kjøpt alt på gata. Thailand er et av de heftigste landene å blitt for med bruk og besittelse av reseptbelagte «morro» så hvorfor dra dit å gamble på noen år på Bangkok Hilton som hoved fengselet der blir kalt om du ikke digger å bo kjipt der og bli pult i ræva daglig ??
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kommer litt an på hvor i Thailand du er. Det meste med ruspotensial som før var lovlig har det blitt slått hardt ned på de siste årene. Tramadol kunne du kjøpt reseptfritt før, tror ikke det er mulig lenger. Isåfall må du skrives inn i et register. Det fins en forkjølelsesmedisin som heter Tiffy Fu (500mg paracetamol, 30mg pseudoephedrine hcl), men for å få noe ut av det må du nok gjøre en kaldtvanns ekstraksjon. Anbefales ikke.

Det er stort sett strengere i storbyene og der det er mye folk. Kommer du litt lengre ut på landet (eller øyene) så fins det ofte lokale familieeide apotek som kan selge deg alt mulig rart (xanax, valium, rohypnol, ritalin osv.) Om legemidlene er ekte eller ikke kan være vanskelig å vite, men har hørt om mange som har fått tak i ekte vare.

Men nåde deg om du blir tatt med det uten resept. Da bør du være klar med en solid mengde bribe money i cash eller en resept..

Noe som jeg også vil anbefale deg å skaffe deg om du er fast bestemt på å skaffe deg legemidler.

Ta turen innom en privat, vestlig klinikk og ha en god backstory du kan smøre litt tjukt på uten å virke som om du søker drugs. Tar ikke lange tiden, og koster ikke all verden heller. Du betaler selvfølgelig litt ekstra for sikkerheten i at du ikke blir kasta i fengsel om du skulle blitt ransaket av politiet, men i min mening er det mer enn verdt det.

Om det er rus som står sentralt i ferien din ville jeg spart meg bryet i Thailand og heller dratt til Kambodsja.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som han over sier, dra til et privat sykehus og si at du har mistet bagasjen hvor du oppbevarte medisinene dine og spør pent om legen kan hjelpe deg. Det koster deg ca 1000-1500 baht på et ok turistsykehus.

På generell basis er det ikke så veldig lett å få tak i benzo o.l uten resept lenger,
men er man innom mange nok apotek blir det somregel jackpot til slutt.

Unngå apoteker som selger valium i løsvekt. Aldri fått falske piller, men jeg kjøper kun på brett.

Pattaya, Koh Samui, Koh Phangan, Koh Tao og Phuket er steder det er tilnærmet uproblematisk å finne det du har lyst på uten resept.

Tar man normale forhåndsregler er det rimelig safe å bruke dop i Thailand.
Ikke dra på benzofylla, ikke kjøp i Bangkok og ikke reis rundt i landet med piller eller drugs i bagasje eller i lommer.

Jeg har vært der mange ganger og har aldri sett eller hørt om noen som har blitt bura inne for mindre mengder benzo. Man har somregel bedt om det hvis man blir tatt.