Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 767
Går nå på Truxal og er nær slutten av en 100 tabletters boks (4 15mg om dagen) og meg og kjæresten har veldig lyst til å trippe. Spørsmålet er da om LSD kommer til å fungere mens jeg går på Truxal? Vet det er antipsykotika, men det er jo ikke likt f.eks Seroquel så kanskje jeg kan snike meg forbi?

Vil helst ikke slutte å ta Truxal da det ser ut til å ha god virkning for meg. Men hvis jeg da må det for å trippe, hvor lenge bør jeg kutte ut Truxalen i forkant for å sikre meg at LSD effekten ikke blir redusert?
Sist endret av TongueSpeaker; 9. januar 2018 kl. 13:13.
Kan jeg spørre hva du får truxal mot? Du sier du nærmer deg slutten av en boks på 100 piller, og du tar 4 piller om dagen, vil det da si at du har stått på dette medikamentet litt under 1mnd?

Uansett, truxal binder seg med det som er beskrevet i felleskatalogen med høy affinitet til en ganske vesentlig reseptor, altså 5ht2a. Det er 2a som er ansvarlig for ganske mange av lsd's effekter på hjernen, når denne er blokkert eller delvis blokkert er det klart at du vil få en ganske mye svakere effekt, enn hvis du ikke hadde stått på medikamentet.

Nei det er sant som du sier at det ikke er helt likt seroquel, ut ifra beskrivelsen vil jeg tro at seroquel blokkerer deler av det samme reseptorsystemet i enda høyere grad enn truxal, selvom jeg ikke har muligheten til å sjekke dette nå.

Jeg ville ventet minst 2 uker før jeg poppet en tab/cube med lsd hvis jeg var deg. Men igjen så sier du at truxal har vist seg å være til å være til hjelp for deg, så ville ikke anbefalt deg å slutte på dem heller kun fordi du vil ta deg en trip. Om det er helt anbefalt å blande truxal med lsd kan jeg ikke si noe om
Det stemmer det første du sier. Tar det mot vedvarende angst og uro, noe som var spesielt fremtredende når jeg slutta å røyke etter 9 års med høyt forbruk og livet mitt var generelt kaos, men nå er ting på stell. Håper på flere responser her, men takk!
Godt å høre at ting er litt bedre nå enn før. Kanskje svaret mitt var litt vanskelig å tolke, hvis jeg skal omformulere meg og svare deg kortere så ja, truxalen har du brukt lenge nok til at den har "bundet" seg til hjernen og endret aktivitet, du vil mest sannsynlig få en svekket effekt av lsden.

Jeg forstår dilemmaet ditt, og har vært i samme sko som deg. Jeg valgte også å "faste" fra medikamenter før jeg planla en trip for lenge siden. Og kan ikke si jeg anbefaler det, da trippen ble ganske så dårlig/negativ for min del. Uansett hva det blir til får du ha lykke til