Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2164
Skal kjøpe nytt headset, og skal kjøpe enten beats mixr, studio eller pro, hvilken av disse bør jeg kjøpe? Skal bare hørre på musikk.

Btw, ikke gi meg 100 grunner til å ikke kjøpe beats
Hvor mye penger har du lyst til å kaste bort på en merkevare? Plukk modellen som passer budsjettet.

Siden du ikke er interessert i å høre på fornuftige råd om alternativer er det ikke så mange andre lure råd å gi deg
Nå har ikke jeg noe særlig peiling på Beats, men hvis jeg skulle kjøpt et headset bare for musikk så hadde jeg ikke kjøpt et til miksing eller studioarbeid.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av pung Vis innlegg
Nå har ikke jeg noe særlig peiling på Beats, men hvis jeg skulle kjøpt et headset bare for musikk så hadde jeg ikke kjøpt et til miksing eller studioarbeid.
Vis hele sitatet...
Skulle jeg kjøpt headset til miksing eller studioarbeid så hadde jeg ikke kjøpt et som overdriver bassen så ekstremt, da det fort kan ødelegge miksen.

Mon tro om de bare kaller det studioheadset for at tilbakestående unger skal føle seg som musikkprodusenter.
Beats er overpriced dritt, men for all del, kast bort penga dine på et "kult" merke.
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Hvis du bare skal gå rundt på gaten for å se fet ut, gå for Solo.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Når jeg var i Spania testet jeg beats og andre headsets. Jeg fant to. Ett headset til 50 euro og en til 250 euro. Gjett hvilken som var best. Nettopp, den til 50 euro. Myyyyyyee beeeedre.
Beats er som sagt flere ganger, overprica dritt.

Har G35 selv, (gamingheadset) og alt funker bedre til musikk, bortsett fra bassen. Eneste Beats leverer, er grei bass.

Hvis det ikke hadde vært for mærket, ville jeg muligens gitt 300kr. Hvis ikke mindre.
Sitat av Egeenz Vis innlegg
Beats er som sagt flere ganger, overprica dritt.

Har G35 selv, (gamingheadset) og alt funker bedre til musikk, bortsett fra bassen. Eneste Beats leverer, er grei bass.

Hvis det ikke hadde vært for mærket, ville jeg muligens gitt 300kr. Hvis ikke mindre.
Vis hele sitatet...
Beklager off-topic, men ang bassen på G35 så blir den ikke så ille om du justerer litt på den selv i LGS
Jeg bruker beats solo hd. Er skam fornøyd ! Koster endel, men jeg syntest det er verdt det. Et par minus er at alle rundt deg hører på samme musikk som du gjør vist du har det litt høyt . Et annet minus er at vist leddet på luren knekker så må du kjøpe et nytt par. Hørte med folka på expert som sa at beats hadde skam dårlig garanti. Er noen små ubrukelig splinter som holder leddet på plass. Men jeg fikk den lokale urmakeren min til å skifte de ut med noe klokkesplinter å vist du har en av de nyere htc telefonene så er det et ekstra pluss å bruke beats, er innlagt egen equaliser innstilling. Å mener at nyeste htc telefonene har/skal få egen lydbrikke til beats
Sitat av jorhys Vis innlegg
Jeg bruker beats solo hd. Er skam fornøyd ! Koster endel, men jeg syntest det er verdt det. Et par minus er at alle rundt deg hører på samme musikk som du gjør vist du har det litt høyt . Et annet minus er at vist leddet på luren knekker så må du kjøpe et nytt par. Hørte med folka på expert som sa at beats hadde skam dårlig garanti. Er noen små ubrukelig splinter som holder leddet på plass. Men jeg fikk den lokale urmakeren min til å skifte de ut med noe klokkesplinter å vist du har en av de nyere htc telefonene så er det et ekstra pluss å bruke beats, er innlagt egen equaliser innstilling. Å mener at nyeste htc telefonene har/skal få egen lydbrikke til beats
Vis hele sitatet...
Hmm.. jeg har veldig bra forsikring på mine Beats. Jeg har ødelagt den 3 ganger, fått ny hver eneste gang. 2 ganger fordi ledningen min ikke funka. Kjøpte Beatsa på Spaceworld.

Jeg anbefaler å kjøpe Studio eller Solo, Pro er bare for tunge og sitter ikke så godt på hodet. Eneste kijpe med Studio er at den går på batterier.
Kjøpte Beats by dre, Detox limited editon og jeg vil si at man kan bruke pengene på ett annet headsett som vil gi MYE (vil understreker mye) mer for pengene. Absolutt ikke verdt det i forhold mye annet som er på markedet. Jeg ville heller undersøkt litt rundt og vurdert noe annet, men dette er min personlige mening
Har fake beats tour, digger dem. Kostet noe rundt 150 kr på nett.
Støtter MBTI, har hatt alle beatsene i fake, og personlig syntes jeg høres de like gode ut som ekte vare
Game disconnected
pokemon's Avatar
solo er ikke veldig behagelig å ha på i lengden.
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Sitat av pokemon Vis innlegg
solo er ikke veldig behagelig å ha på i lengden.
Vis hele sitatet...
I lengden begynner jeg å småsvette bak ørene ved langvarig bruk
Det er min plikt å foreslå disse: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=499134

Finnes ikke bedre, ihvertfall ikke i den prisklassen!
Beats Pro kan anbefales om du har bestemt deg for å kjøpe Beats.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Intet_Inside Vis innlegg
Det er min plikt å foreslå disse: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=499134

Finnes ikke bedre, ihvertfall ikke i den prisklassen!
Vis hele sitatet...
I second this. Meget gode på alt. Det eneste jeg har å utsette på dem er at man blir litt svett og klam rundt øret, men det kommer man nesten ikke utenom.
Sist endret av kosepaa; 16. mars 2013 kl. 01:27.
Sitat av kosepaa Vis innlegg
I second this. Meget gode på alt. Det eneste jeg har å utsette på dem er at man blir litt svett og klam rundt øret, men det kommer man nesten ikke utenom.
Vis hele sitatet...
Skal ha de på bussen og når jeg er ute å går, så dette virket litt for stort