Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1765
Noen som driver med Fast Tracker II eller?!? Ganske kult visst du får det til...
Drev litt på med Fast tracker i de gode gamle Amiga dagene men det ble ikke så mye mer en bare testing... Kult programm dog, oversiktlig og greit.

En kamerat av driver en del med fast tracker
min erfaring til fast tracker begrenser seg til å spille nibbles mens jeg hørte på musikken til FF3 i .xm format...
bare sånn på testing nivå i "gammledager" ja...

problemer med å starte det i windows

men hva heter det "nye"(dos bassert det også) lignende programmet?
Fast Music ??
Fast Producer ??

kunne je test det da... (finnes jo bedre og mere avanserte programmer da, men det er jo stas med gammle programmer...)
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
bruk fruityloops.. nøyaktig samme opplegget, men med X-antall ganger bedre lydkvalitet
jeg har surra litt i ft2, men er ikke akkurat best :P
kameraten min derimot har peil i ft2, han bruker det
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg har mekka en del FT2, men har aldri oppnådd noe annet enn et par premier på lokale LAN's

en kamerat av meg (DJ Flipside) bruker bl.a ft2, og han tryller! Blir faktisk genialt bra..
Har drevet med Fast Tracker 2 (Ft2) i noen år nå ja....
Programmet er helt greit, man lærer alltid noe nytt.
Det jeg synes er kulest når det gjelder oppbygning av sangen, eller se andre sanger som andre har laget! Det er noe som fasinerer meg....

Visst man tenker seg om, så driver vel sikkert de fleste med programmer som "Ejay" Og "Magix music maker".. Magix music maker, er oxo ganske bra...Men det er ganske likt som Ejay!!!
KLIKK Og DRA!

Og det er en gørr ting!
man må se hvordan en låt, egentlig er laget...
Det er derfor jeg liker Fast Tracker 2...


<SpeXzTeR>
åja, hater sånn jævla drittprogrammer som ejay og magix
*grøsse* *hate*