Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  102 12627
Hvor gamle er dere?
Tviler på noen bryr seg spesielt mye vist ett par 13-år gamle gutter rev hverandre litt i håret.
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Man blir ikke "angrepet" om man ikke først har gjort noe...
Ta det som en mann, og oppfør deg selv!
Vis hele sitatet...
Å-nei? Du har altså ikke hørt om blind vold? Og vær så vennlig og drit i å dra inn kjønn i denne diskusjonen.
Hvis han har fortalt om den "ertingen" deres til noen andre venner, har han jo tydeligvis følet seg truffet. Bruk hodet og tenk at selv om man ikke sier det, kan man føle seg såret over noe en annen har sagt.
Sitat av Shitbreak Vis innlegg
Hvis han har fortalt om den "ertingen" deres til noen andre venner, har han jo tydeligvis følet seg truffet. Bruk hodet og tenk at selv om man ikke sier det, kan man føle seg såret over noe en annen har sagt.
Vis hele sitatet...
Veldig enig i dette, tror dere burde endre litt på humoren deres.
Det blir litt for teit å gi TS tre sider med moralpreken, når han gjentatte ganger sier at han ikke hadde skyld i dette. Da er det kanskje et tegn på at "dissingen" hans faktisk er uskyldig?
Skal ikke komme med noe moralpreken til deg, men har selv vært igjennom dette, dog for litt mer "serious shit", og jeg har vært på den siden som har slått, mitt råd til deg, la det ligge. Er ikke vits p bry seg mer om saken. Dissende humor er helt greit, har det selv, men det er viktig å vite hvor grensene går, er fort gjort at noen går fra at de syns det er gøy og til at de syns det er helt jævlig, men som sagt, bare la det ligge, det er det beste

Regner med at du kødda når du sa du skal slå ned alle som kødder med deg, men uansett, les signaturen min, er mye sant i det

Lykke til!
Sitat av EkzM Vis innlegg
Lær deg å lese.
Jeg mobbet ikke, kameraten min gjorde.
Hvis du blir slått ned for en sak kameraten din er rotet opp i...
Vis hele sitatet...
Jeg kan lese, og ut fra postene dine så tror eg at jeg gjør det bedre enn deg.

Lær deg å ikke heng med folk som er så drittsekk at de får juling 5 minutter etter skolen er slutt.

Jeg blir ikke slått ned for en sak som kameratene mine er rotet opp i, for jeg velger mine venner med omhu.
Lev med det! Hvis du ikke har vært innblandet i det der, hvorfor tok de deg da?
Sitat av Isbjørn Vis innlegg
Ja, for dette kan vel karaktiseres som voldtekt? De mobbet noen, de fikk bråk tilbake. Sånn er livet.
Vis hele sitatet...
Jeg har da ikke karaktisert dette som voldtekt har jeg? Les engang til og om du enda mener det så synes jeg rett og slett bare synd på deg.

Og nei, de mobba ikke noen, de kødda rundt med en bekjent som ga uttrykk for at det var grett og ble angrepet av 3 av kompisene hans... Det er faen ikke mye grett med mindre du er tilbakestående, om det er tilfelle kan du se bort fra mitt svar og legge meg til ignorer listen her på bruket så du slipper å lese flere av mine meninger i framtiden.
Vanskelig å føle med deg når du oppfører deg som et rasshøl, selv om dere "spøker" aldri så mye... Fortjente helt sikkert en liten smekk.
Sitat av EkzM Vis innlegg
Ok, ny livvstil.
Alle som kødder med meg og mine venner skal jeg slå ned.
Vis hele sitatet...
Flink gutt. Ser du virkelig har lært noe av hendelsen.
Mobbing og vold er helt ok.

...
Sitat av EkzM Vis innlegg
Ok, ny livvstil.
Alle som kødder med meg og mine venner skal jeg slå ned.
Vis hele sitatet...
Idiot.

Hadde dere ikke drevet å dissa folk så random som du sier, så hadde ikke noe av dette sjedd i utgangspunktet!
Det værste jeg vet, er idioter som går rundt å disser andre uten grunn hele tiden for morro skyld.

Håper du fikk et ordentlig vondt slag.
Enig at han dere plaget løste dette på en dårlig måte, men nå vet du ihvertfall hvordan det føles å bli urettferdig behandlet. Selv om du kanskje ikke var den som kom med bemerkningene er jeg sikker på at du sto ved siden av å lo. Det virker som om vennen din har skjønt at dere har gått for langt ettersom skolen har tatt tak i det og han velger å være ydmyk ovenfor disse 3 angriperne. Du derimot har enda ikke forstått at dere har mobbet vedkommende.
Skjønner hva slags humor du mener at du har. Var vel litt sånn selv. En type truet meg med å si at han hadde sagt ifra til foreldrene sine om at jeg hadde mobbet ham. Jeg passet på å unngå den gutten fra da av fordi jeg forsto at han ikke tålte spøken.
Prøver å skjerpe meg, men en personlighet spikres raskt fast. En gang stygg innvendig, altid stygg innvendig! Fikk meg en runde med en som "ertet" meg. Opplevde ikke det som spesielt gøy. Så jeg skjønner hva jeg har gjort.

Men helt on-topic, anmeld det. Du hadde godt av å få en knyttneve i trynet, men jeg synes likevel ikke du fortjente det. Du har lært ei lekse, men hvorfor ikke gå ut av situasjonen muligens noen hundrelapper rikere?
Sist endret av Krypton; 6. desember 2011 kl. 16:53.
Vet ikke om noen har skrevet det før:

Skolen har ansvaret for deg på veien fra og til skolen
Her var det mange sider med moralprekener. Og folk trekker sine egne konklusjoner om hva som faktisk har skjedd. Alt vi har å forholde oss til er TS. TS har gjentatte ganger sagt at han ikke var en del av noe som fortente til at han skulle få bank av 3 andre personer.

"Ikke anmeld det, du fortente det sikkert" kommentarer over 4 sider er skremmende dårlig freaks når man ikke har peiling.
Faen, noen av dere oppfører dere som komplett idioter jo. Fyren har ikke gjort en dritt, og så kommer dere og sier han fortjener å bli slått ned uten grunn? Jaja, alle har da kødda litt med noen før, so what? Politianmeld for fullt. Men, har du snakka med fyren som ble ''truffet'' ?
http://www.youtube.com/watch?v=bfXK402wPEc

Så lenge du ikke mista en arm, så er det vel virkelig ikke vært bryet med å gjøre noe som helst..?
Hvem har vel ikke fått seg en bitchslap på barne/ungdomsskolen?
Sitat av AirBlaster Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=bfXK402wPEc

Så lenge du ikke mista en arm, så er det vel virkelig ikke vært bryet med å gjøre noe som helst..?
Hvem har vel ikke fått seg en bitchslap på barne/ungdomsskolen?
Vis hele sitatet...
Faen for en holdning. Ser for meg du hadde latt det være om jeg og 2 andre kom å ga deg en på trynet en dag. Det var helt ok liksom, fordi vi amputerte ikke armen din med en motorsag.
Fyren har ikke gjort en dritt
Vis hele sitatet...
Tror du skal lese igjennom det TS har skrevet en gang til:
Vi har en dissende humor, og har mange ganger spurt elever om de føler seg truffet.
Vis hele sitatet...
Det er opplagt at TS også har vært med på dette og hvis de faktisk føler at de må spørre om folk blir såret så tyder dette på at de går for langt. Dessuten har dette vært alvorlig nok til at skolen har tatt tak i det. Han de har plaget eller vennene hans valgte å løse det med vold. Jeg er enig i at dette var en dårlig løsning, men ikke kom her og påstå at TS er helt uskyldig.
Sitat av Akinakes Vis innlegg
Tror du skal lese igjennom det TS har skrevet en gang til:


Det er opplagt at TS også har vært med på dette og hvis de faktisk føler at de må spørre om folk blir såret så tyder dette på at de går for langt. Dessuten har dette vært alvorlig nok til at skolen har tatt tak i det. Han de har plaget eller vennene hans valgte å løse det med vold. Jeg er enig i at dette var en dårlig løsning, men ikke kom her og påstå at TS er helt uskyldig.
Vis hele sitatet...
Leste helt riktig, han hadde ikke gjort annet enn litt uskyldig kødding. Han hadde da ikke gjort noe som helst som gjorde at han fortjente juling?
Leste helt riktig, han hadde ikke gjort annet enn litt uskyldig kødding. Han hadde da ikke gjort noe som helst som gjorde at han fortjente juling?
Vis hele sitatet...
Om køddingen er uskyldig eller ikke er vel opp til den som blir fornærmet å bestemme, og han syntes tydeligvis ikke det var så uskyldig. Og som jeg allerede har nevnt tok skolen tak i dette så dette har nok vært litt mer omfattende enn slik du oppfatter situasjonen.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Her var det mange sider med moralprekener. Og folk trekker sine egne konklusjoner om hva som faktisk har skjedd. Alt vi har å forholde oss til er TS. TS har gjentatte ganger sagt at han ikke var en del av noe som fortente til at han skulle få bank av 3 andre personer.

"Ikke anmeld det, du fortente det sikkert" kommentarer over 4 sider er skremmende dårlig freaks når man ikke har peiling.
Vis hele sitatet...
Enig med deg. Lurer litt på om folk er lit "up in arms" ved mobbe temaet i det siste pga jonah videoen. Alt av info vi har om saken er fra TS, og det han sier er at han ikke hadde spesielt mye med mobbingen å gjøre. Mener du skal ha vært ganske frekk over lengre tid for å fortjene at 3 personer fra annen skole skall komme til din skole å slå til deg i fjeset etter skoletid.

Syns TS bør anmelde saken, uansett om den sansynligvis blir henlagt. Folk bær ikke ha lov å slå til andre personer uten konsekvenser.
Sist endret av PoteterOgMolasse; 6. desember 2011 kl. 18:18.
Sitat av EkzM Vis innlegg
Ok, ny livvstil.
Alle som kødder med meg og mine venner skal jeg slå ned.
Vis hele sitatet...

Haha, tulling.
Hva med å la være å oppføre deg som en idiot mot andre? Da slipper du noe som helst problem.

Skal du slå ned? Du er sikkert en liten fjortis som har det i kjeften.
Jeg hadde tidvis problem med en idiot som gikk rundt å snakte drit til meg og en kompis i friminuttene, det endte med at jeg slengte han over noen pulter, han begynte å smågrine. Hørte aldri noe mer av han.
Sist endret av Spelly; 6. desember 2011 kl. 18:20.
Livet handler noen gang om å ta juling, det kan man bare lære seg med en gang.
Selv jeg veit at det svir så prøv å lære noe av det.
Hilsen en som har tatt endel juling.
Håper jeg har lært litt av det
:-)
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Faen for en holdning. Ser for meg du hadde latt det være om jeg og 2 andre kom å ga deg en på trynet en dag. Det var helt ok liksom, fordi vi amputerte ikke armen din med en motorsag.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg syntes bare det er å dra den litt for langt, hvis man skal anmelde for noe sånt.. altså, 12-13(?) åringer som sloss litt. Hvis alle skulle anmeldt slike hendelser, så hadde ikke purken hatt annet å gjøre... Så det jeg mener er at så lenge det ikke er noe alvorlig, så syntes jeg man bare skal la det være...
Jeg sier anmeld, saken blir nok henlagt men som noen tidligere har sagt - det havner i statestikkene!
- Ts har jo ikke gjort noe siterer Elitebook: 'Leste helt riktig, han hadde ikke gjort annet enn litt uskyldig kødding. Han hadde da ikke gjort noe som helst som gjorde at han fortjente juling?'
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Slutt å diss folk.
Når du spør "føler du deg truffet" er det ikke nødvendigvis det de hører. Hvis de sier ja, betyr det jo at de er pingler som ikke tåler litt uskyldig dissing. Men dere fikk jo svar til slutt da, fra tredjepart.
Vis hele sitatet...
Kanksje de har det så jævli hjemme at de ikke har et fnugg av selvtillit og bare sier ja for å få saken ut av verden?

Du aner ikke hva du snakker om. Født med sølvskjea i kjeften.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Lol hvor gamle er dere? Høres ut som små redde 97 geeks som har fått et lite slag i magen
Vis hele sitatet...
Og du høres ikke ut som en 97er som starter setninga med "Lol hvor gamle er're a?"......
Sitat av Taurean Vis innlegg
Kanksje de har det så jævli hjemme at de ikke har et fnugg av selvtillit og bare sier ja for å få saken ut av verden?

Du aner ikke hva du snakker om. Født med sølvskjea i kjeften.
Vis hele sitatet...
Ta deg en god natts søvn og les posten en gang til når du står opp, tror du misforsto hele poenget.
Sist endret av Bothrops; 6. desember 2011 kl. 23:38.
skaff deg baller og ta igjen.
Ikke bry deg noe særlig. Det vil koste deg masse tid, og lite vil skje.
Hvis du ser han som slo deg igjen kan du hilse og si takk for sist med uppercut i nesa hans.
Sitat av EkzM Vis innlegg
og har mange ganger spurt elever om de føler seg truffet. Har de følt seg truffet har vi sluttet, men har de ikke har vi tullet videre, Denne eleven som vi har tullet med har sagt ifra før og sagt han ikke føler seg truffet av andre saker.
Vis hele sitatet...
Synes dere fikk som fortjent, er lett for dere som "mobber" eller "disser" og spørre, "går det bra", "ble du lei deg" osv. Mye vanskligere for han ene og faktisk si ifra uten å bli sett på som en liten pyse.

Dagens lekse, slutt å diss andre enn gode venner som dere har en god tone med.
Dont be a pussy. Anmeld saksøk. og krev erstatning.Din skole gang etter hendelsen har blitt sveket og de er vanskligere for deg og følge med i timene. du krever erstatning på 20-30k Denne tiden kan du ikke få tilbake og snakk med rektor ang karakterer og at det ikke er din feil.Siden dem ikke gjør noe med det gir du dem skylden.
Bare gi rett og slett faen i den humoren. Når du gjør det på folk du ikke kjenner så godt, så ber du så utrolig hardt om bank. De fleste i klassen min(og meg) har denne humoren, men vi gjør det BARE med hverandre. Da en annen kar skulle gjøre som oss, så var det rett og slett ikke gøy fordi ingen kjente han så godt.
Wow. KP-hunting over fem sider, ny rekord uten at crew har brutt inn?

Ontopic: Du skriver tvetydig her. Utifra førstepost så forsto jeg det slik at du var med på "mobbingen/dissingen" av denne personen? Om så tilfelle, så fortjente du din del. Alt for mange sier "Ja, det er ok" etter mobbing, kun for å få saken ut av verden som sagt før. Dersom du faktisk ikke var med på det, og kameraten din lot deg bli banket uten at han sa noe, når det faktisk var han som mobbet, så ville jeg sterkt revurdere deres vennskap om jeg var deg.

Og noe du faktisk har bruk for til slutt, det vil neppe ha noe for seg å andmelde pga vondt i en tann. Ta det heller opp med skoleledelsen, "minn de på" at de faktisk har ansvaret for deg frem til endt skolevei. Personen som startet med vold får seg en smekk på pungen fra skoleledelsen, og de snakker neppe med deg igjen.
Litt skrubbsår på knærne har du bare godt av
Ingenting som er deiligere enn litt juling en gang i blant. I motsetning til de stakkars snørrvalpene som for "Luxurious treatment" av sine til og med MER Snørrvalpette mødre og ikke en gang blir tillat å leke i sandkassen fordi sanden ikke er EU godkjent
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Balltre og hockeykølle ftw. Gi dem deng.
Hadde gitt deg stryk sjæl!

Du veit ikke hva folk egentlig tenker og føler!
Synes TS har formulert seg veldig uklart i beskrivelsen av hva som skjedde, og kommentarene her har for det meste vært "gro baller blablabla", så jeg hoppet til sistesiden.

Høres ut som du unnskylder deg med at "vi tuller bare sånn med folk, men spør de om det går bra osv,". Høres ut som noe en "lettvekts-mobber" sier - en som ikke vil noen vondt, men likevel lar ting gå på bekostning av andre for å få god respons av publikum.

Videre skrev du at de kom til dere fordi de ikke likte hvordan dere behandla fyren, men senere skriver du at de ikke engang kjente ham...?

Om de ikke kjente ham og dette var fullstendig umotivert kan du selvsagt anmelde, men tror ikke det er noen vits i det. Er det forbundet med oppførselen din bør du tenke over det og kanskje forandre adferden din litt.
Kansje han guttn dere drev å mobba/dissa sa at han ikke brydde seg om det for at han ikke turte å si sin egen mening pga. da ville han kansje blitt mer mobbet? Kan vær ganske så "kult" å drive å disse folk, men tenk over hvordan det ahdde vært om det var deg i den situasjonen. Ta det som en mann om dere absolutt skal holde på sånn, er vell ikke noe å grine over
Hvis du ikke slo tilbake impulsivt på stede har du det neppe i deg, slåssing ligger i genene.

Dessuten mobba du jo fyrn så du fikk som fortjent, vær glad du fikk oppleve det fysisk og ikke psykisk.
▼ ... noen uker senere ... ▼
ikke bitch som kvinnfolket etter ho har fått seg en lusing, shit happends move on
Hei!
Dette er så vanlig. Du må nesten gå litt i deg selv, og se hvordan medelevene dine kanskje tar det du kaller "uskyldige spøker" innover seg! Det er faktisk ikke du som bestemmer om "dissen" er uskyldig eller ikke, det er mottaker.

Men samtidig er det trist at det ender i vold, jeg ville heller gitt en ordentlig unnskyldning til eleven det anngår, lagt meg helt flat og komme mmeg videre.

Det er et ordtak som sier at når du først skal legge deg flat, er det viktig at du gjør nettop det, og ikke prøver å stå på knærne.
Dere har fått med dere at TS mer eller mindre har forlatt freakforum?
Folk reagerer veldig forskjellig, og noen tør rett å slett ikke si ifra at dem føler seg disset/mobbet.. Slutt med dette og begynn å heller være snill og grei!

Sitat av Bombasa Vis innlegg
Dere har fått med dere at TS mer eller mindre har forlatt freakforum?
Vis hele sitatet...
How could we knåw ?
Jeg hadde klinket til de neste gang de hadde prøvd seg! Vis de hvem som er sjefen
O store mod, steng tråden.

Til resten som sier de hadde tatt igjen og oppfordrer til å bruke vold tilbake. Ta dere en bolle. Dere sier nok en ting nå og noe helt annet når dere havner opp i situasjonen selv.

Til TS: Anmeld folka, greit å få det på statistikken, og det vil få skolen til å ta saken på alvor.
Du hadde nok godt av en smekk. Neste gang slår du tilbake