Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1450
Hva skal til for og spore opp lokasjonen på en mobil telefon ? Kan andre enn politiet gjøre dette? Gjør politiet det for meg om jeg anmelder den stjålet?
1: iallefall en anmeldelse
2: Teleselskapene gjør det, men bare for politiet eller andre rettslige instanser.
3: Tviler jeg sterkt på, da det er så ubetydelig. De ville iallefall aldri gjort det FOR deg.
Trådstarter
Men om den evt er mistet da? Er det ingen mulighet for og få den tilbake da?
Jeg mistet min på fest, men hadde såpass flax fordi den helgen ble det blitt stjålet flere mobiler irundt. Så Politiet fikk sporet opp plassen og fant den.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Du får ikke sporet en mobiltelefon 100% uansett. Du vil aldri få den igjen, ferdig med den saken.
sjansen for å få den tilbake er rimelig liten, du kan jo sperre den.. det gjør politiet for deg
Politiet sporet opp min telefon i gang jeg ringte til 112, de sa bare; "vent litt, sånn nå ser jeg deg på kart". Fort gjort, ikke no teleselskap inblandet der nei...
Sitat av Esbos
Politiet sporet opp min telefon i gang jeg ringte til 112, de sa bare; "vent litt, sånn nå ser jeg deg på kart". Fort gjort, ikke no teleselskap inblandet der nei...
Vis hele sitatet...
det er vel noe annet når du selv ringer inn med telefonen din, i tillegg til at du ringer nødtelefonen, enn om du skal spore noen andre opp vil jeg tro
Et raskt søk på nFF (Freak Forum) Så finner du nok fort svar, siden dette er tatt opp maange ganger før.