Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1525
Min lillebror skal få en bærbar pc.den skal brukes til surfing på nett, enkle spill og litt skole arbeid han er 8 år.Jeg fant en link på finn.no så lurer jeg på om denne pcen er noe og samle på(Brukbar for han) Går det an og game cs på denne pcen..

Spesifikasjoner:

Compaq Armada M700

Pentium III 650Mhz, 394mb ram, 20gig harddisk, 14,1" XGA (1024x768), cdrom, floppy, strømforsyning og dockingstasjon.
Dette er en bærbar som virker som den skal, og er pen å se på. Batteriet er veldig bra, varer ca 1,5 time med normal bruk. Veier kun 2,2kg og er derfor grei å ta med seg, og kjører Windows XP, Office og andre moderne kontorapplikasjoner som en drøm!

Pris: 2500kr


Takk for alle svar

Mvh St3w@rt
Nei det går ikke så Gayme cs på den der.. eller det går jo, men det er ikke holdbart...

om du er i tvil på hva du skal kjøpe; http://www.freakforum.nu/forum/showt...ghlight=Laptop
var ikke så utrolig billig heller...
kreativ nerd
devotio's Avatar
Sitat av St3w@rt
Compaq Armada M700

Pentium III 650Mhz, 394mb ram, 20gig harddisk, 14,1" XGA (1024x768), cdrom, floppy, strømforsyning og dockingstasjon.
Dette er en bærbar som virker som den skal, og er pen å se på. Batteriet er veldig bra, varer ca 1,5 time med normal bruk. Veier kun 2,2kg og er derfor grei å ta med seg, og kjører Windows XP, Office og andre moderne kontorapplikasjoner som en drøm!

Pris: 2500kr
Vis hele sitatet...
Hørtes veldig overdrevent ut dette. XP funker ikke som en drøm på en 650Mhz maskin. Har selv en 600Mhz bærbar med like mye RAM, det funker men vil ikke kalle det en drøm. Dessuten er ikke 1,5 timer batteritid veldig bra ved normalt bruk.
Trådstarter
33 0
ok...tror ikke jeg vil ha den pcen nei
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Det er også utrolig dyrt med 2500 for en slik maskin, jeg hadde neppe gitt over 500kr.