Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2138
Hei!
¨lurer på hva folka får shit for? jeg må betale 95kr grammet og rabatt på femmer og oppover.

Hørt om folk som får for 30 kr o.l. veit ikke om det stemmer men kan jo hende.p

NOen som har noen gode kontakter pm meg ellr send mail.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Ved mindre du kjenner folk personlig får du neppe noe billigere enn 95, kjøp inn stort og få gøye rabatter. Ellers må du nesten ha en kompis som kjøper inn mye og billig, eller en bekjent som dyrker selv.
100kr grammet er vel rimelig vanelig pris om du ikke kjøper i store kvanta som delusional sier. Om du betaler over 4500 for 100 blir du lurt.
jaja, men tenkte kansje der kjente noen som kjente noen....:P
Har noen venner som får får 50-60 kr grammet.

må nok ta meg en tur til elva snart
4500/100=45 Ergo 45 spenn grammet

[teskje] DU FÅR DET IKKE NOE BILLIGERE OM DU IKKE KJØPER I STORE KVANTA [/teskje]
ok takk for hjelepn da
Kjøpte 30g og da betalte jeg 45kr grammet.
i Oslo? ser at du ikke er bosatt i oslo, men siden du skriver i dette forumet?
Det er ikke normalt å få for under 100 kr grammet hvis du ikke kjøper i større kvantium. (enhver regel har ett unntak)

Så beste måten er å spare opp nok til en hekker eller mer
netopp alltid untak og kansje noen som kjenner slike som gjlør untak:P
Får goood shit til hundrings/grammet. Hadde ikke svidd med billigere, men shit au... Både røyker og drekker lite.
95kr grammet ? Må være et helvete å holde orden på småpengene. Merkelig pris.
Hjelper fint lite at bengen koster 75 spenn grammet om den er dårlig da... Så å kun se etter pris er ikke særlig lurt.
er det ikke "standard" med 100kr grammet, 400 for fem, 800 for ti osv...? vaffal de prisene jeg har vært borti...

litt offtopic: er 2700 for 50 høyt?