Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2963
Hva gir best effekt? Snorte eller spise valium?
Jeg vil tro at hvis du spiser valiumen vil virkningen vare lengre enn hvis du snorter, men hvis du snorter får du kanskje en sterkere men dog kortere rusfølelse. Snakker ikke av erfaring så ikke ta meg på mitt ord, men sjekk erowid om de har noe vettugt å si.
Never mind....

Men takk for svar uansett jehes..
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Man spiser valium, enkelt og greit!
Om det er snakk om "morfin preperater" som f.eks: subutex, themgesic, dolcotin osv. mener mange at man faar st0rre effekt av aa snorte enn aa spise dem..
Dette er uansett medisin og skal i utgangspunktet spises.. Preperatene ovenfor er depot tabs. og vil fungere i kroppen lengre naar man spiser dem, enn naar man snorter dem..
Uansett er det vel jævla mye å snorte en 10 valium eller noe.
Var litt det jeg lurte på, hvis det hadde vært mye mer effekt ved å snorte de så hadde jeg slupet å spist så mange..
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Altsaa, om du lurer paa om du skal spise eller snorte valium pga. mengden kan du pr0ve aa se for deg 10 knuste tabs i pulver.
Om du da ikke har planer om aa putte en og en tab opp i nesen enkeltvis da
Uansett.. Spis dem det vil uansett vaere mindre "bry" enn aa snorte dem.

(edit: her har du bilde av 5 valium. legg til 5 til og se for deg de knust.. ville ikke putta det i nesen)
Sist endret av spQ; 25. august 2005 kl. 18:03.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Kom over noe diazepam i pulverform for ett par år siden, det funket veldig bra å snorte. Ble også anbefalt å skyte det, noe jeg ikke gjorde.
speq: Hvis jeg hadde tenkt å spise 10 så lurte jeg på om det funka like bra å snorte 3-4 feks.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
ah, okei.. jeg misforstod deg.
Jeg trodde du lurte paa om hva som var "best" av aa snorte eller spise valium.. \
My bad
best effekt får man av å tygge dem og la det ligge under tungen. synes jeg
Dem smaker ikke så digg at det gjør noe.. Grønne rohypnol derimot De smaker søtt.