Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 11345
Vell, nå er det snart på tide å avslutte mitt år som utvekslingsstudent og skal derfor reise hjem. Så i dag begynte jeg å forberede meg på å pakke kofferten min, men da jeg skulle åpne den fikk jeg sjokk. Jeg hadde glemt koden Jeg kunne sverge jeg husket den, men dette hjalp ikke.
Kofferten jeg har er en Samsonite og har en standard kodelås som på alle andre reise kofferter. Jeg lurer bare på om noen vet av en metode å få opp låsen uten å knekke skiten..? Og uten å få blemmer på fingrene....

-normal
Du kan bruke shims, hvis det er plass til det.
Ellers kan du holde bøylen i spenn (dra den utover) mens du sakte ruller på kodehjulene klikk for klikk til du føler det ene er litt annerledes (i klikket) enn de andre. Så tar du neste hjul osv.
Jeg tok en koffertlås må den måten rett før helgen faktisk
Hvis du ikke greier n5ks metode, så må du bruteforce koden. Men det vil du sikkert unngå
Dra til et firma som selger slike kofferter. De har spesielle koder på alle kofferter, så de kan åpne den får deg. Var hvertfall slik på en koffert hos meg.
Dama mi jobber i en veske/koffert-butikk, og det de gjør er at de resetter hele driten. Billig drit lås. De stapper inn en dings, og stiller alle til 0.
fEsk's Avatar
Trådstarter
Hehe, takk for svar. Jeg fant koden ved å gå fra 0 0 0 til 0 0 1 til 0 0 2 osv.. Fikk blemmer på fingrene men fant koden. Koden var 420 Men kofferten min hadde en eller annen sperre for å bruke ninja5000's metode.

-normal
goddamn! hvor lang tid brukte du på å finne koden? :O
Haha! Du er en hardhaus på tålmodighet Godt jobba!
Hehe, sjekk avataren din...
Sitat av tetttoalett
Hehe, sjekk avataren din...
Vis hele sitatet...

Who? Meg du mener?
normal, det er respect å prøve 419 kombinasjoner før du fant den rette ass..
Sitat av soetnos@dANI
Who? Meg du mener?
Vis hele sitatet...
Han mener normal sin avatar. Sjekk tallene son står inni skiltet.
Sitat av tetttoalett
Hehe, sjekk avataren din...
Vis hele sitatet...
haha, dette var dagens
betyr ikke 4:20 noe med hasj..?
Sitat av Xandu
betyr ikke 4:20 noe med hasj..?
Vis hele sitatet...
Jo. http://en.wikipedia.org/wiki/420_(drug_culture)

(Dette ble vel litt offtopic da)

"There is a belief that it is a code used by the police to describe an offence in progress, saying something like "We have a 4:20 in progress", meaning someone or people are smoking pot. Generally, potheads or stoners will refer to smoking pot at any time as 4:20. 4:20 on April 20th is the ultimate 4:20 of the year."
▼ ... over en uke senere ... ▼
jaja men er vell ikke tilveldig at koden til normal var 420 hehe