Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 8348
vilket kort fra fluxcard.com tror dere vil funke best?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg gjorde noe sånt med et elleve femten kort fra sparebanken 1 for noen år siden, gjorde om ett 8 tall til ett 3 tall så det sa 1983 istedet for 1988, det så dårlig ut men funket i ca 5 - 6 mnd. før jeg ble tatt på ett senter på selve nyttårsaften 3 år siden, vakt ble tilkallt å hele pakken men jeg måtte bare si hvor gammel jeg egentlig var så ga de meg kortet mitt tilbake og kastet meg ut :S heldigvis hadde jeg kjøpt inn varer en uke tidligere ( på samme plassen :P ) og skulle egentlig bare kjøpe noen øl til en kompis som ikke hadde kjøpt enda :P.
http://home.no.net/psychcom/front1.jpg
http://home.no.net/psychcom/bak1.jpg

så hva jeg fant.
var såre enkelt å forandre det tallet som gjorde at jeg ble et år eldre i personnumeret.
selve baksiden tok jeg fra et vanlig visa electron kort som jeg bare scannet. så fikk jeg bilde og signatur og det eneste som måtte forandres var et av tallene i personnr.

resten er fri design
Sist endret av Psych|Com; 3. april 2005 kl. 19:33.
- Ta av lamineringen på bankkortet (bruk skalpel/tapetkniv)

- Scan legitimasjonen og print ut med en OK/BRA printer

- Skjær/klipp til den nye legitimasjonen som du har redigert med et bildeprog og lim den på bankkortet over den gamle legitimasjonen

- Kjøp tynn lamineringsplast på hvilken som helst bokhandel og laminer den nye leggen på bankkortet

- Så er det bare å kutte lamineringen slik at det ser ut som ett vanlig bankkort igjen.

(for sikkerhets skyld kan det være greit å investere i en gjennomsiktig kortholder, slik at du kan vise legitimasjonen på det aktuelle stedet uten å ta kortet ut av kortholderen)

Dette er utprøvd og har funket hver gang
men hvis de tar ut er du fucked
Neida, hvis du legger en smule flid i ditt arbeid funker det uten kortholder også, kortholderen er bare ekstra sikkerhet hehe bare pass på at lamineringen er tynn og at kuttingen går bra.
noen som kan svare mitt spørsmål? "vilket kort fra fluxcard.com tror dere vil funke best?"
bjerkreimrule: Hva tror du? Det er opptil hver enkelt, selv tror jeg et av de nye "EU kortene" (citizen card greiene) er de beste å bruke i Norge.

edit: så klart bør det ikke være det norske kortet, for alle norske vet jo at et slikt ikke fins.
▼ ... over en måned senere ... ▼
de Agesmart kortene så jo utrolig bra ut.