Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1070
Hei, jeg venter en uvisst rusdom men krysser fingra for fotlenke og evt behandling fremfor inn å sitte. I hvertfall så vet jeg at med fotlenke blir man testet før og etter soningen samt underveis og de ser om nivåene synker osv.

Vet at det GÅR Ann å spore LSD/sopp med visse prøver men noen som vet om de gjør det? Planlegger å mikrodosere noen av dagene men lurer på om det er trygt
Det testes ikke for. Tester for LSD og sopp er dyre ananlyser som må tas hurtig etter siste inntak for å påvise noe, de brukes aldri.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Under min fotlenke soning ble det tatt urinprøve når jeg fikk lenka på, under samtaler mens gjennomføringa pågikk og ved slutt.

Dette var kun slike hurtigtester og dem hadde ingen sjans til å sjekke nivå av noe som helst, samt ikke testet for LSD/sopp. Det eneste jeg kan tenke meg å være klar over; et jo at dem hyppig er innom på besøk
De kommer plutselig 4 ganger på samme døgn, til alle døgnets tider. Er det mistanker om noe rus under besøk så vil du gjennomgå et ganske omfattende legebesøk. Livet er for kort til å ruse seg i de 1-6 månedene.

Avstå fra rus i denne perioden, den går nemlig fort over. Er du førstegangsdømt så får de fleste slippe tidligere også, hvis oppførselen er tilfredsstillende.