Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 5198
Hallo hallo.
Sorry for vente tiden, det skjedde nor uventet i går. Uansett serveren er nå oppe. Ip'en og informasjonen til den kan du finne under. Serveren er fremdeles i "beta" og er ikke helt 100% ferdig enda men du kan fremdeles bli med. Serveren har bare 12 slots så det er første mann til mølla!

IP: oslo12.spillvert.no (91.189.178.74)
Port: 27025
Hvis ip'en over ikke fungerer så bruk denne: csnorge.spillvert.no
Konsoll kommando: connect oslo12.spillvert.no:27025
Så kult at du har fått den opp!

Jeg er med i kveld rundt kl.19 og utover!
Fikk testa noen runder, synes du burde begrense map poolet noe selvom vi kan vote på neste map før tiden går ut.
Kommer på senere hvis jeg ser folk er på
Bare jeg som føler serveren lagger litt?
Mulig jeg og joiner. Spiller ikke så mye for tiden men 1.6 har jeg alltid vært glad i. Om det er noe du har tenkt å kjøre lenge så kommer jeg også innpå etterkvert!
Kommunist
LloydSwag's Avatar
Trådstarter
18 9
Tusen takk for tilbakemeldingene! Jeg fortsetter å jobbe på den nå og legger til mer maps, plugins og andre ting.
Av ren nysgjerrighet: Hva bruker du av OS, hardware osv?
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av giroud2 Vis innlegg
Av ren nysgjerrighet: Hva bruker du av OS, hardware osv?
Vis hele sitatet...
Hvis du ser i førstepost så er ip "csnorge.spillvert.no"

Spillvert.no er en norsk side der man kan leie spill servere
Sitat av rorleggern Vis innlegg
go starter ikke. har ikke spilt siden en fem og en seks-- lam

kan e lase detnedgratis?
Vis hele sitatet...
Tror ikke det er CSGO det er snakk om men CS 1,6
Sitat av rorleggern Vis innlegg
go starter ikke. har ikke spilt siden en fem og en seks-- lam

kan e lase detnedgratis?
Vis hele sitatet...
Står jo i trådtittel at dette er 1.6 og ikke CSGO
Jeg blir med ikveld å spille viss det er flere som kanskje blir med.
Jeg er med på et par runder rundt 19. Ble det noe av den discorden?
Er serveren fortsatt oppe å går ? klarte ikke å connecte til den ip adressen

fant den connect oslo12.spillvert.no:27025

Litt mange filer å laste ned første gangen man connecter, tar litt tid når det ikke er fast download, men det går fint

1\16 spillere gogo

1\12
Sist endret av Anonymousesick; 22. januar 2019 kl. 15:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du MÅ sette mappoolet til vanlig rotasjon: nuke, dd2, inf osv...
Vi kan jo foreksempel avtale at på fredager så spiller vi kl 8 ogutover. Å samles

evt flere dager
Sist endret av Anonymousesick; 23. januar 2019 kl. 10:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen som er med å skyte litt om en liten halvtime, typ 2030-2035?
All the way up
Jeg er med =) bruker dere discord?
Sist endret av semis; 23. januar 2019 kl. 21:16.
Var noe snakk om å sette opp en server sist jeg var med, men tror ikke det ble noe av. Vi kan jo bare bruke freak sin inntil videre.

https://discord.gg/yj6P4w
Her er lenke til uoffisiel discord.
Sist endret av Marlboro666; 23. januar 2019 kl. 22:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen med å spille i kveld? Tenker rundt kl20 og utover?
Kanskje etter AA møtet jeg skal på, blir cs eller så skal jeg gå meg en lang tur.

Hva står sv_maxupdaterate, sv_maxrate, sv_maxcmdrate på ?

Kan du sjekke det admin, så vi kan få fikset en skikkelig server config ?

serveren må ha maps, kan redigeres i mapycle.txt filen trur jeg

Du som eier denne serveren, ta kontakt, så ser vi hva vi kan ordne.

Noen som er med på cs ? det er Inferno nå
Sist endret av Anonymousesick; 25. januar 2019 kl. 22:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Håper det kommer flere på serveren og discord Noen som skal spille ikveld muligens? Det jeg kunne tenkt meg var en match på gode gamle de_dust2. En fuksjon på serveren vi kan stemme maps er også ønskelig. Ellers så annbefaler jeg å laste ned CPL gui 2006 som fikser om på configen, det har innebygd mousefix, dette er noe jeg ikke klarte meg uten husker jeg i 1.6 sine glansdager. rate 25000, cl_updaterate 101 og cl_cmdrate 101 riktig?
Sitat av fjellape Vis innlegg
Håper det kommer flere på serveren og discord Noen som skal spille ikveld muligens? Det jeg kunne tenkt meg var en match på gode gamle de_dust2. En fuksjon på serveren vi kan stemme maps er også ønskelig. Ellers så annbefaler jeg å laste ned CPL gui 2006 som fikser om på configen, det har innebygd mousefix, dette er noe jeg ikke klarte meg uten husker jeg i 1.6 sine glansdager. rate 25000, cl_updaterate 101 og cl_cmdrate 101 riktig?
Vis hele sitatet...
Det er 2019 bro, mousefix behøvs virkelig ikke.
Spillet ble oppdatert da de lanserte cs:go og dessverre er hitboxen, rates, movement, fps, recoil osv endret på.
Så ikke tråden før i dag. Eg blir med på en runde i syvtiden idag.
▼ ... over en måned senere ... ▼
ingen som spiller;/
▼ ... noen uker senere ... ▼
Var innom, noen spilte, men bør ha et forum. Hva er planen videre? Og bør ha færre maps, som nevnt tidligere. Og mulighet vote votemap
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ser ut som prosjektet er over. Jeg finner ikke serveren.

Men kan anbefale denne tyske serveren;

185.248.141.77:27015
https://www.gametracker.rs/server_in....141.77:27015/

Står at det er dd2 only, men det er map voiting.
Sist endret av Bruntogblandet; 1. april 2019 kl. 19:56.
Freakin' Awesome! Skal joine :-)