Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1833
Anonym bruker
"Syk Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sett at man har etterlatt fingeravtrykkene sine på et håndvåpen, er det mulig for vedkommende som er i besittelse av våpenet å utføre en ugjerning, for å så få det til å se ut som om det er du som har gjort det kun basert på fingeravtrykkene på våpenet?

Eller må det mer til?

Hva ville du gjort om du hadde trodd at noen nylig har "samlet" inn fingeravtrykkene dine til et slikt formål?
ja. hadde tatt det opp med vedkommende
Sitat av plater Vis innlegg
ja. hadde tatt det opp med vedkommende
Vis hele sitatet...
Deg om det. Om noen samler inn fingeravtrykkene dine i forsøk å slippe unna med mord, og evt. kunne bruke deg som syndebukk, så ville jeg holdt meg langt unna han, samt konflikter i hans retning.

Forøvrig det skal det nok mer til enn fingeravtrykk for å bli dømt. Når det er sagt, så høres det ut som du er innblanda i noen ganske heftige miljøer, håper du klarer å klatre deg ut, temmelig lada spørsmål på en måte. Lykke til, jeg heier på deg!
Sist endret av Lyra; 16. september 2017 kl. 06:41.
Prøv å ha vitner/ elektroniske spor (mobilen) som viser at du befinner deg helt andre steder enn et kommende åsted.
Hvis du har holdt i et håndvåpen og er redd for at dette skal bli brukt til noe kriminelt, så råder jeg deg til å dokumentere hendelsen i et brev som du daterer, signerer og mailer til et par venner.