Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1712
Hei,

Jeg skal kjøpe et nytt headsett til gaming, og har tittet litt på G35. Står veldig mye positivt om den/mye anbefalt her i forumet. Så er en ting jeg lurer på angående denne: Hvordan er levetiden/byggekvaliteten til dette headsettet?
Nei, nei og atter nei. IKKE kjøp G35. Det er kanskje bra de første månedene, men etter det er det bare downhill. Bruker du litt for mye makt for å ta det på sprekker plastikken der øreklokkene vris (leddet). Ja, lyden er bra, men det duger ikke når du har bare en øreklokke. Gå heller for noe som Gamecom 780.

EDIT: Jeg har personlig hatt 3 stk G35 og alle har sprukket....
Sist endret av Nexxzow; 20. mars 2013 kl. 21:52.
bra lyd, bra kvalitet men ledningen er et helvette... krøller seg sammen å ødelegger seg selv.
Sist endret av tøffel; 20. mars 2013 kl. 21:51.
Steelseries Siberia V2
Sitat av Nexxzow Vis innlegg
Nei, nei og atter nei. IKKE kjøp G35. Det er kanskje bra de første månedene, men etter det er det bare downhill. Bruker du litt for mye makt for å ta det på sprekker plastikken der øreklokkene vris (leddet). Ja, lyden er bra, men det duger ikke når du har bare en øreklokke. Gå heller for noe som Gamecom 780.

EDIT: Jeg har personlig hatt 3 stk G35 og alle har sprukket....
Vis hele sitatet...
Snodig, jeg har hatt mitt G35 i 2,5 år nå, mista det i gulvet, slengt det litt hit og dit, like helt enda

Anbefaler faktisk G35, lyden er god, til og være gaming headset, surrounden funker greit, micen funker knall, aldri noen som har klagd på bakgrunnsstøy fra meg, enda jeg sitter på ett rom med masse støy. På toppen av alt er det deilig å ha på hodet med den rette "puta" på, selv etter flere timer
Jeg må si meg enig med julenissen over meg. Jeg hadde først G35 i 1år, klarte å ødelegge det ved at ledningen lå under kontorstolen slik at det brast i gulvet da jeg reiste meg. Jeg kjøpte like lett et nytt et samme dag, og det har jeg hatt i 7 måneder nå. Jeg elsker dette headsettet. Mikrofonen er fantastisk bra, lyden er mer en bra nok, surrounden funker fint og man kan sitte med det på i flere timer i strekk uten å merke noe ubehag. G35 er ihvertfall det absolutt perfekte headsettet for meg. Go logitech! ><
Har hatt G930 (samme headset bare uten kabel) i snart 3 år tror jeg, og jeg kan ikke si at jeg vil anbefale noe annet.
Lyden er veldig god, micen er veldig god, og jeg har bare opplevd at byggekvaliteten er bra.
Har selv et G35 headsett og er veldig fornøyd. Kan ikke fatte og begripe de som sier at plasten sprekker opp. Jeg har hatt det i et par måneder nå, og vært røff med det. Headsette har ikke fått en eneste skramme.

Det får være grenser for hvor hardhent man skal være med headsette, og om du påståelig skal kaste noe i veggen hver gang du dør får man kjøpe noe annet enn et headsett.
Sist endret av Constant; 20. mars 2013 kl. 23:49.
Har også G35, hatt det i 1,5 år+ men ledningen er nok det dårligste, var å byttet det inn for noen måneder siden å fikk et nytt på garantien

Bra headset, lyd og garanti. Løp og kjøp!
Har hatt mitt G35 i litt over 2år, kjempe fornøyd! Fortsatt like helt, men ledningen kan være litt plagsom fra tid til annen.
Razer Megalodon er bra :=)
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av Nexxzow Vis innlegg
Nei, nei og atter nei. IKKE kjøp G35. Det er kanskje bra de første månedene, men etter det er det bare downhill. Bruker du litt for mye makt for å ta det på sprekker plastikken der øreklokkene vris (leddet). Ja, lyden er bra, men det duger ikke når du har bare en øreklokke. Gå heller for noe som Gamecom 780.

EDIT: Jeg har personlig hatt 3 stk G35 og alle har sprukket....
Vis hele sitatet...
mitt knakk faktisk i plasten der just skulle bare ta det på meg så knakk det.., hadde de bare hatt noe mer solid er jo et fantastisk headsett ellers.
Mitt G35 virker like fint som den dagen jeg kjøpte det for ca 3 år siden. eneste jeg ser av slitasje er at polstringen rundt ørene begynner å flasse og en liten sprekk i festet til ene øreklokken. Men det er ikke noe ødeleggende for min del. Lyden er digg om du skal spille med det. Er det musikk du skal drive med så bør du gå for noe annet.

Folk som knekker festet helt av, må ha fått et defekt produkt eller utøvet unødvendig mye makt... For som sagt, etter to år med unger som har dratt av meg headsettet så det dundrer i gulvet, har jeg ingen andre skader enn en liten sprekk og slitasje på polstringen.
Sist endret av MasterCorruptor; 21. mars 2013 kl. 08:52.
Sitat av Nexxzow Vis innlegg
Nei, nei og atter nei. IKKE kjøp G35. Det er kanskje bra de første månedene, men etter det er det bare downhill. Bruker du litt for mye makt for å ta det på sprekker plastikken der øreklokkene vris (leddet). Ja, lyden er bra, men det duger ikke når du har bare en øreklokke. Gå heller for noe som Gamecom 780.

EDIT: Jeg har personlig hatt 3 stk G35 og alle har sprukket....
Vis hele sitatet...
då er det noke du gjer seriøst gale... ein kompis av meg hadde sitt g35 i 3 år, han hadde den i sekken og brukte den på skulen kvar dag, den knakk først for eit par månder sia, og no har han vengeance 1500 som han er meget nøgd med, ellers ambefaler eg g35 og vengeance 1500.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Har g930, hvis kvaliteten på selve headsetter er det samme så veit jeg ikke om jeg ville anbefalt det(vil tro det finnes myyye bedre headset med tråd til samme prisen, hvis du ikke absolutt trenger usb-lydkort og liksom-surround).

Alt er av plastikk og noen steder vil slites veldig fort. Man skal kunne vri opp mikrofonen så den står mutet, vertikalt ved siden av hodet ditt istedet for foran munnen. Etter en måneds bruk av den funksjonen for å av og på miccen så ville den ikke feste seg i oppe-stillingen lengre og bare gled ned igjen.

Ellers er jeg veldig fornøyd, men hvis du muter og unmuter mikken veldig mye burde du bruke knappen på siden istedet for å løfte på mic-bøylene hele tia. Også veldig plastikk feeling, hodeputene kan snus noe sånt som 120, men bare den ene veien. Så håndter de som nyfødte små fugleunger ellers kvester du de ganske lett.
Sist endret av Bothrops; 21. mars 2013 kl. 09:37.
Jeg hadde G35 i 1,5 år, men så gikk det i gulvet pga. den forpulte ledningen. Det er det eneste som trekker ned på dette headsettet - ledningen. Den surrer seg veldig lett i ting, favoritten er kontorstoler. Ganske god lyd, fantastisk mic, håpløs ledning. Sitter nå med trådløst, og kan aldri tenke meg at jeg går tilbake til kabel.
Game disconnected
pokemon's Avatar
lurer på om jeg skal kjøpe meg et trådløst headsett, har jo sett lit på logitech g930, men hvis det også knekker så er det kjipt å gi over 1000 lappen for det, noen andre gode trådløse ? med like god mic og lyd?
Sitat av pokemon Vis innlegg
lurer på om jeg skal kjøpe meg et trådløst headsett, har jo sett lit på logitech g930, men hvis det også knekker så er det kjipt å gi over 1000 lappen for det, noen andre gode trådløse ? med like god mic og lyd?
Vis hele sitatet...
Grunnen til at mitt G35 knakk var kabelen. Om den hadde vært trådløs ville den vært som ny enda.
Game disconnected
pokemon's Avatar
greit nok det, men mitt knakk bare helt random da jeg skulle ta det på er så veldig fornøyd med det ellers vil bare ikke bruke 1k på et headsett som knekker om et års tid...
Sist endret av pokemon; 21. mars 2013 kl. 10:59.
Folk har forskjellige meninger ang. dette headsettet, jeg har levd sammen med mitt g35 i 8 måneder og det har vært 8 fantastiske måneder. logitech g35 byr på mange forskjellige funksjoner, du har 3 G-taster du kan konfiguere til hvilke bruk du vil, du har volumjustering som funker veldig bra og er veldig presis, passer perfekt hvis du sitter litt unna pc'en og ikke gidder å løfte på ræven. G35 har i tillegg 7.1 suround som gir en kanon lydkvalitet. Folk som klager på plastikken vil jeg så og si kalle tilbakestående, for plastikken er kjempebra i forskjell til andre headset som f.eks. Steelseries siberia
Mikrofonen er også krystallklar, dette er på samme nivå som en shure sm-52 livemikrofon

Det som er kremen av kremen med dette headsetet er at du kan bruke logitech gaming suite til headsetet for å Equalize lyd, konfiguere funksjoner og det beste: DEN LEGENDARISKE STEMMEVRENGEREN

tror G35 ville falt i smak for deg
Sitat av pokemon Vis innlegg
greit nok det, men mitt knakk bare helt random da jeg skulle ta det på er så veldig fornøyd med det ellers vil bare ikke bruke 1k på et headsett som knekker om et års tid...
Vis hele sitatet...
Om det knekker ''helt random'' innen ett år så har du ganske mange rettigheter i ryggen. Kan ikke forstå at det ikke skulle være mulig å få ett nytt tilbake på garantien eller reklamasjonsretten.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Det hadde jeg nok gjort også, men jeg orker ikke ta meg alt bryet med å sende det tilbake for de usle 600kr. men har nok troa på at jeg kunne fått et nytt et.

@trusegutt

Det at plasten er bra er sikkert sant, men der øreklokkene kan vris er det en stor svakhet som har vist seg å knekke for mange personer, så det å kalle dem tilbakestående er, vel tilbakestående.