Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1429
Er det normalt å bli villere og galere og mer rastløs enn vanlig hvis man _ikke_ får høre på musikken 'sin' over tid? jeg holdt på å gå folka mine på fucking biltur i sommer når jeg ikke fikk hørt på HØY musikk på over ei uke..goddamn. :P

Lara Fabian - The dream within er btw en digg chillelåt.. er den sangen som er på slutten av Final Fantasy filmen. MÅ høres høyt ;P syns jeg da
For mye musikk er for ille også, 4 døgn med bass musikk på LAN gjør noe med hjernen din, lydene for meg ble ihvertfall omgjort...f.eks et fossefall blir til techno musikk o.s.v...syke saker.
mia
mia's Avatar
Trådstarter
jeg var på lan i høstferien..Norvegia.. 250 folk, og ENDEL anlegg. trodde jeg sku dø av all den fattige musikken de spilte der..
( på scrabble, som jeg er musikkcrew, er det greit..hihi. bestemme selv? jaa, tror nok det ;P sånn nesten hvertfall da...)
Opprinnelig postet av web0
For mye musikk er for ille også, 4 døgn med bass musikk på LAN gjør noe med hjernen din, lydene for meg ble ihvertfall omgjort...f.eks et fossefall blir til techno musikk o.s.v...syke saker.
Vis hele sitatet...
En kamerat har hørt altfor mye på metal, han trodde lydene av en kaffe/kakao-maskin var en Dimmu Borgir (Eller et eller annet metal band) sang. Ganske skewt i grunn ...

Musikk er bra! Og mye av det. Helst 24/7.
Opprinnelig postet av ~MiA~
Er det normalt å bli villere og galere og mer rastløs enn vanlig hvis man _ikke_ får høre på musikken 'sin' over tid? jeg holdt på å gå folka mine på fucking biltur i sommer når jeg ikke fikk hørt på HØY musikk på over ei uke..goddamn. :P

Lara Fabian - The dream within er btw en digg chillelåt.. er den sangen som er på slutten av Final Fantasy filmen. MÅ høres høyt ;P syns jeg da
Vis hele sitatet...
Når man ikke får høre på noe musikk man liker, eller får høre men ikke HØYT blir man fort irritert!
det kan nok folkene i klassen min bekrefte, sitter og spiller tromme til radiohead-sanger med blyantene mine ubevisst. spesielt morning bell og idioteque, for de har så kul rytme. :P
mia
mia's Avatar
Trådstarter
nice to kn0w at det ikke bare er meg som går wild når jeg ikke får musikken min da ;P
det er jo fint at mange er enige da..