Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1796
Det blir BRA!
Radiohead kicker ass! Eneste dummer er at det er i spektrum...
Syns Klovner i Kamp og Apollo som vi fikk besøk av på skolen idag var bra! Tror dem skal reise rundt hele landet og spille på forskjellige vidergående skoler, dem skulle ihvertfall til Stavanger imorra.

(Det hele var en del av www.involveyourself.com)
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
hrmf, det eneste gøye på videregående skjer når jeg er ferdig
Originalt postet av zeth
Syns Klovner i Kamp og Apollo som vi fikk besøk av på skolen idag var bra! Tror dem skal reise rundt hele landet og spille på forskjellige vidergående skoler, dem skulle ihvertfall til Stavanger imorra.

(Det hele var en del av www.involveyourself.com)
Vis hele sitatet...
Håper vi slipper dem, for å si det sånn ....
Ana: Hvorfor? Pga klovner i kamp og apollo eller pga du ikke er enige med involeyourself om å hjelpe Afrika osv?
Better than thou.
Fordi han ikke er et hip hop hue...
Slave: Jepp, er mange grupper/artister jeg digger, men Radiohead kommer nok på 1. plass. Skulle gjerne ha kommet, men MFK spiller hjemme i helgen. Kan mekke en DivX av konserten som ble sendt på NRK2 for en uke siden hvis det er av interesse.
Originalt postet av zeth
Ana: Hvorfor? Pga klovner i kamp og apollo eller pga du ikke er enige med involeyourself om å hjelpe Afrika osv?
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte i første rekke på musikken ja. Støtter selvfølgelig en god sak.
I'll second that. Liker ikke hip-hop/rap, liker gode saker, liker radiohead.
Ingenting er bedre enn norsk rap (bortsett fra noe punk musikk).
▼ ... noen uker senere ... ▼
Originally posted by dephic
Slave: Jepp, er mange grupper/artister jeg digger, men Radiohead kommer nok på 1. plass. Skulle gjerne ha kommet, men MFK spiller hjemme i helgen. Kan mekke en DivX av konserten som ble sendt på NRK2 for en uke siden hvis det er av interesse.
Vis hele sitatet...
DivX av konserten hadde gjort seg! Kan du kan du kan du???
har konserten på vhs, skal se om jeg får fiksa det.
rekylvinyl.no
Originally posted by dephic
Kan mekke en DivX av konserten som ble sendt på NRK2 for en uke siden hvis det er av interesse.
Vis hele sitatet...
JA TAKK!
jeg var så uheldig å glemme den konserten og ingen venner greide å ta opp.
så det hadde vært fint!
Better than thou.
Jepp
flott, da gjør jeg det. får raske med meg en vhs-spiller neste gang jeg er hjemme da..