Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1445
Når kommer spillet til norge, har verken sett anmeldelser eller noe til det enda..?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Spillet kommer i februar tror jeg...
Anyway, det er SINNSYKT, spilte online med fullversjonen i går, 50 spillere på en server DET var kult. Begynner å kunne de fleste multiplayer banene, så det er fett som f*** å spille online. Single player delen er noe av det beste jeg har sett. Spillbarheten er overlegent bra, og kort sagt så er dette ett av de feteste spillene på leeeeeeeeeenge... Karakterer:

Grafikk: 9 (utrolig pent på riktig settings..Basert på Quake3 engine)
Lyd:9 (for en spillmusikk, skaper stemning.)
Spillbarhet: 10 (Både single-og multiplayer delen er suverene)
Innhold/plot: 9 (Variert og bra singleplayer, savner noen våpen men det blir utviklet fra id-software nå..
Totalt: 9,25 (Med en expansion/utvikler pakke rett rundt hjørnet, har vi mange fete mods i vente, patcher og lignende for flere våpen, mer blod og gørr, flere baner osv, er allerede sluppet...
Skaff dere spillet så fort som mulig, dette er noe av det råeste jeg har spilt på lenge...

Vel, der har du anmeldelsen din
My POV kan godt hende at noen er uenige, men dette synes jeg..
Totto
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Hehe, kan ikke si noe annet enn å si det samme; dette må være ett av de beste spillene jeg har spillt på en stund...
Har jo sett det overalt på ftp, men ikke på warez-sidene som easywarez.com og lignende, eller i butikken, der det burde ha kommet først..
Har riktignok bare spilt det siden onsdag, men fant fort ut av at dette spillet var konge
Sist endret av vidder; 26. januar 2002 kl. 00:52.
genialt spill. Har fullversjonen jeg også. Drit bra!!! Love it... noe av det best jeg har spilt! Uten tvil: Min score: 98/100
▼ ... over en uke senere ... ▼
ja spillet er helt konge, men det mangler BLOD!!!!!!
Det er jo bare å downloade en blood-patch så får du blod.

Let her

eller her.

Hvis du fremdeles ikke finner en du liker, spør her.

Håper det hjelper
burde jo tenkt på det:=) thnx
Spillet kommer ut 14. feb. Men man vet vel aldri helt sikkert!

MOHAA er bort i mot det beste spillet jeg noen sinne har spilt, det eneste spille jeg kommer på, som kan være på høyde med MOHAA er Halo.

MOHAA anbefales på det sterkeste!
Jeg gleder meg til release ihvertfall. 1 uke og 2 dager til i dag.
I den forbindelse skulle jeg ønske jeg hadde råd til ett nytt grafikk kort.
Voodoo3 holder ikke lengre

Noen som vil bytte en 1,4 GHz Global WIN CPU vifte med et skikkelig 3D kort?