Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1272
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Leste i BA i dag at han skal få egen serie. En som skal ta over etter Friends. Joey fortsetter som Joey Tribbiani, men han flytter til Los Angles. Jeg fant ingen ting på ba.no men leste dette i avisen.

Hva synes dere om at han skal ha egen serie? Tror dere at han vil lykkes. Vi ser hvordan det gikk med Frasier etter at Cheers var ferdig.

Jeg tror ikke at det vil bli noen STOR hit, men håper at den blir morsom slik at jeg ser på den, og at TV2 kjøper rettighetene til den.

Lykke til Joey.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Kan jo bli litt artig. Joey er jo en artig skrue.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=69317

Sto om det på vg også. Genialt bilde...
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
LOL!

Kanskje David Schwimmer kommer til å produsere noen av episodene, han har fått en egen jobb i NBC stod det i BA.

Blir arti når de andre kommer på gjeste opptredner da. (forhåpentligvis) Det er alltid arti å se på når andre komemr på besøk.
offtopic:

det var helt jævli å se david schwimmer i band of broders (krigen brorskap) klarte ikke litt en gang å ta an alvorlig (selv om an liksom sku være det)

tetra
blir vel som mot i brøstet og karl & co.
det blir vel som med kramer show som lissom skulle ta over for seinfeld, det kan jo ikke bli bra! Desverre!
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Jeff Zucker var ett kult navn.
Det kommer selvsagt aldri til å bli det samme som Friends, men Joey er en rimelig genial karakter - så at det kan bli en serie man vil prøve å få med seg oftest mulig er jeg sikker på! : )
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Jeg tror formelen som har gjort Friends til en suksess er kombinasjonen av karakterene i serien. Hvis man nå skal ha en serie med kun en av rollepersonene, uansett om det er Joey, Phoebe, Chandler eller noen av de andre, tror jeg humoren blir for sneber til å fange et like stort publikum som Friends har hatt.
Men jeg håper!
▼ ... over en uke senere ... ▼
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
joey and chandler. hadde vært en vinner uansett.
Må si meg enig med tnt, tror det hadde blitt tøft med chandler og joey. Men for all del, tror det blir en serie jeg kommer til å følge med på.
Tror det blir kult at Joey får Spin-Off serie. Han er den desidert kuleste i Friends.
håper dette blir en bra serie, men som folk sier så ville absolutt joey og chandler blitt en suksess sikkert, men det er da mulig at joey klarer seg veldig bra da
▼ ... flere år senere ... ▼
Vi er vel alle enige nå om at serien suger?
..Og at å blatant bumpe overflødige tråder er likeså?..
Er ikke tråden like relevant nå? Serien diskuteres her før den kom. Jeg snubla over tråden og ville se om folk faktisk likte serien eller ikke.

Blatant, hva faen er det?
Enig med cezar. Jeg liker serien.

blatant betyr høyrøstet.