Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2066
Fant en hel boks med Paralgin Forte som gikk ut i 2003. Har det noe for seg å skille paraceten og kodeinen fra hverandre for å ruse seg på dette eller er det noe som ikke bør gjøres når den har gått ut på dato?
Det er vel ikke akkurat farlig å ta de, men virkestoffet forsvinner gjerne gradvis etter utløpsdato. Dine er jo relativt gamle, og hvor mye virkestoff som har forsvunnet er vel nærmest umulig å vite. Er du smart så kaster du de. Noe dritt å bli avhengig av disse rosa jævlene, dessuten så har man ingen garanti for hva som kan skje. Kanskje faller pikken av som torturmaster Jigsaw ovenfor skriver.
Går fint det, verste som skjer er at de ikke funker...
Verste som skjer er at de ikke funker, å du blir dorlig kvalm vont i magen ,men jeg hadde nå prøvd de uanset !
Har funka for meg, men mine gikk ut i 2009 så det kan jo være derfor.. Skader vel ikke å prøve, gjør det vel..?
Jeg tok 5-6 stykker som gikk ut i 2006 og jeg ble bare kvalm og dårlig egentlig
Paralgin forte futter jo dårlig, blir litt små slapp av ti stk, hadde ikke giddi å spist gamle eller nye for å ruse meg
2003 er vel litt i eldste laget.. Sikkert ikke mye funk igjen i dem der..