Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 461
Jeg ser mange har sånn svart/hvitt portrett profilbilde på linkedin. Hvorfor ikke ha et moderne bilde med klare farger og 4k? Kommer folk til å tenke at du er mer profesjonell hvis du har svart/hvitt bilde liksom? Jeg føler at jeg ikke strekker til med med et klein selfie bilde tatt av min gamle smart telefon når folk har slike fancy bilder.
Klein selfie er ikke bra nok for noe som helst annet enn vennegjengen på snap eller din utvalgte som liker deg for den du er.
Det har noe med stemning å gjøre. Noen liker det ikke, noen liker det. Det kan ofte hjelpe hos bakgrunnen har glorete farger.
Fatti å sulten
putinerdritt123's Avatar
Trådstarter
Men bakgrunnen er jo blank fra før. Det er såklart bedre enn min usle selfie men fortsatt rart.
Nettopp? Hvis du har fargerikt profilbilde så passer du ikke inn med LinkedIn sitt nøytrale/kjedelige design..
Advokatselskaper gjør det vel oftere enn flest nettopp for å forhindre at noen ser fargeløse ut, imens noen partnere ser ut som orange Ompah Lompahs og dermed ødelegger bildene under About us (og så gjenbruker de samme bilder fra hjemmesiden til LinkedIn)
Sist endret av Elijah Price; 12. februar 2024 kl. 04:38.