Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1561
Sitter med noe grønt jeg mistenker det er kommet litt mugg på. Den lukter en blanding av furu og beef jerky. Krystallene er delvis brune og budsene ser litt dvasse ut. Gir bra funk, men er ikke akkurat ideelt å røyke mugg. Noen som kjenner seg igjen i beskrivelsen?
Sitat av wat Vis innlegg
Sitter med noe grønt jeg mistenker det er kommet litt mugg på. Den lukter en blanding av furu og beef jerky. Krystallene er delvis brune og budsene ser litt dvasse ut. Gir bra funk, men er ikke akkurat ideelt å røyke mugg. Noen som kjenner seg igjen i beskrivelsen?
Vis hele sitatet...
Vet det ikke er det du spør om, men såvidt jeg har fått med meg skal det ihvertfall ikke være noe farlig å røyke
At krystallene er brune er ikke unormalt.. Når THC krystaller kommer i kontakt med oksygen oksiderer de litt og blir brunere i fargen.. Det er derfor hasj er brun..
Sitat av wat Vis innlegg
Sitter med noe grønt jeg mistenker det er kommet litt mugg på. Den lukter en blanding av furu og beef jerky. Krystallene er delvis brune og budsene ser litt dvasse ut. Gir bra funk, men er ikke akkurat ideelt å røyke mugg. Noen som kjenner seg igjen i beskrivelsen?
Vis hele sitatet...
Ta noen gode bilder, så er det lettere å avgjøre om det er mugg eller ikke, litt vanskelig å si ut fra en beskrivelse.

Sitat av Klistermerke123 Vis innlegg
Vet det ikke er det du spør om, men såvidt jeg har fått med meg skal det ihvertfall ikke være noe farlig å røyke
Vis hele sitatet...
Akkurat det er det delte meninger om.
(Om du vil lese mer)
Sist endret av Veggen; 17. september 2014 kl. 21:01.
Sitat av wat Vis innlegg
Krystallene er delvis brune og budsene ser litt dvasse ut.
Vis hele sitatet...
Krystallene kan bli brunlige om planten har blitt høstet sent, det er ikke symptom på mygg. Buds er også ofte brune, det betyr som regel at de ikke har blitt høstet/kurert helt korrekt, som helt sikkert er grunnen til at weeden lukter rart. Dette betyr ikke nødvendigvis at produktet er av lav kvalitet.

Last opp et bilde om du er usikker. Den største grunnen til muggent weed, er at selger ikke har tørket budsa skikkelig før kjøperen får det. Oppbevarer du fuktig weed i en ziplock, og ikke behandler det korrekt over tid så mygler det.

PS: Ser du bomull-lignende hår stikke ut fra weeden din er det mygg.
Det er haugevis av weed som er dårlig curet der ute. Det kan lukte alt fra ca ingenting til "loft-lukt" eller låve/gresslukt.
Som sagt over her, så er det ikke nødvendigvis farlig eller dårlig produkt, bare dårlig smak/harsk røyk.

Vanskelig å si om det er mugg uten superclose bilder