Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 11236
Hei, jeg begynner å lure på om jeg ikke har mulighet til å føle eurofi (merkelig..)
Jeg får de smertestillende jeg ber om hos legen, så har mulighet til å prøve det meste.

Dette har jeg prøvd:
Alkohol: Du kan si jeg blir "full" jeg har problemer med å gå og sier/oppfører meg dump. men jeg føler meg ikke veldig annerledes i kroppen. lenge siden jeg har drukket så er vanskelig å forklare dette.

Paragin Forte(PF): løste ut 12 PF i lunkent vann og silte det når det ble kaldt for å fjerne vannet. drakk dette bitre vannet som jeg regner med det var 300-360 mg Kodein i. INGEN EFFEKT. merket absolutt ingen ting. Så på film noen timer, spiste litt. Var våken en 5-6 timer etter jeg tok det og merket ingen effekt.

Tramadol: Dette er en liten stund tilbake men husker jeg tok minst 200 mg regner med det var litt mer enn det, men minst 200. Begynte å klø etter en time, men merket ikke noe etter det. Ingen rus effekt.

THC/Cannabis: Jeg har THC konsentrat(inneholder kun THC og olje) tok omtrent 80 dråper med 2,5% THC konsentrat. Så ganske mye. Beina mine begynte å bli tyngre og tyngre og jeg lo av alt :P men det var det. ingen annen effekt. Prøvd dette flere ganger, samme effekt. (Har ikke prøvd å røyke cannabis siden jeg ikke har mulighet til å skaffe dette )

Har jeg ikke mulighet til å føle eurofi? eller gjør jeg noe feil?

Alle legemidler beskrevet her har jeg fått på resept, så kvaliteten er ikke problemet.

PS: lagde ny bruker her for dette spørsmålet, er derfor jeg heter "Temp_User" hehe:P
Eurofi?? Eufori? Ikke at jeg har så mye peiling med legemidler, men jeg tror ikke det er de beste midlene å ruse seg på for å føle seg euforisk. Har du prøvd noe annet? Ecstacy, LSD eller kanskje til og med kokain? Å ruse seg på legemidler er uansett ikke bra for kroppen. Men så langt jeg har forstått verden er ingen "immun" mot den euforiske følelsen rusmidler kan gi.
Sist endret av Boo-Boo; 20. mai 2013 kl. 01:31.
Trådstarter
20 2
Glemte å nevne at jeg veier rundt 75 Kg.

Har brukt meget lite rusmidler annet en det skrevet her så har veldig lav toleranse.

Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
eurofi?? Eufori? Ikke at jeg har så mye peiling med legemidler, men jeg tror ikke det er de beste midlene å ruse seg på for å føle seg euforisk. Har du prøvd noe annet? Ecstacy, LSD eller kanskje til og med kokain?
Vis hele sitatet...
Så du mener at opiater ikke skal gi noen mental effekt? (Tramadol, kodein)
Sist endret av Temp_User; 20. mai 2013 kl. 01:31.
THC/Cannabis: Jeg har THC konsentrat(inneholder kun THC og olje)
Vis hele sitatet...
Alle legemidler beskrevet her har jeg fått på resept, så kvaliteten er ikke problemet.
Vis hele sitatet...
Kunne du fortalt litt om dette?
Trådstarter
20 2
Sitat av Skatteetaten Vis innlegg
Kunne du fortalt litt om dette?
Vis hele sitatet...
Importerer fra Tyskland (fullt lovelig), så får det på resept av legen min der. Er en 20ml flaske, 2,5% THC så til sammen 500 mg
Jeg prøvde å gjøre litt research for deg.
There is a certain percentage of the population who are unable to metabolize codeine, meaning... codeine is completely useless to them. Its a very small percentage, I think something less than 10%, cant say for sure but once again a simple search can certainly locate that info for you. So thats the basic bad news.LOL. Hope that problem doesnt apply to your friend, but its not impossible.
Vis hele sitatet...
Kilde: http://www.drugs-forum.com/forum/sho...#ixzz2TmiSgC6S

Ikke stol 100% på det jeg sier, da jeg har så og si null erfaring med legemidler. Men ihvertfall; basicly er det mulig at kroppen din ikke klarer å gjøre om kodein'en til morphin inne i kroppen din, som den da skal gjøre. Les litt på linken jeg la ved. Sto mye som hørtes smart ut der.
Trådstarter
20 2
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Jeg prøvde å gjøre litt research for deg.

Kilde: http://www.drugs-forum.com/forum/sho...#ixzz2TmiSgC6S

Ikke stol 100% på det jeg sier, da jeg har så og si null erfaring med legemidler. Men ihvertfall; basicly er det mulig at kroppen din ikke klarer å gjøre om kodein'en til morphin inne i kroppen din, som den da skal gjøre. Les litt på linken jeg la ved. Sto mye som hørtes smart ut der.
Vis hele sitatet...
Takker for at du gjorde research, men tviler på at dette stemmer for meg, fordi jeg får den smertestillende effekten av kodein. Jeg kan prøve med rene morfin piller engang og sjekke.
Hva snakker du om, egentlig?

Du beskriver stort sett normal rus spør du meg. Du ler av alt blant annet etter inntak av THC. Hva er det egentlig du forventer? Å sveve på en sky?
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Hva snakker du om, egentlig?

Du beskriver stort sett normal rus spør du meg. Du ler av alt blant annet etter inntak av THC. Hva er det egentlig du forventer? Å sveve på en sky?
Vis hele sitatet...
Det ligger langt mer bak å være stein enn å le av alt. Jeg sier ikke at Cannabis gir en guddommelig rus, men når man er fjern så stiller man ikke spørsmålet om man faktisk er det. Det vet man rett og slett.
Sist endret av Mofse; 20. mai 2013 kl. 02:16.
Trådstarter
20 2
Sitat av Mofse Vis innlegg
Det ligger langt mer bak å være stein enn å le av alt. Jeg sier ikke at Cannabis gir en guddommelig rus, men om man er fjern så stiller man ikke spørsmålet om man faktisk er det. Det vet man rett og slett.
Vis hele sitatet...
Ja, og er vel mest Kodeinen og Tramadolen jeg lurer mest på, har tatt høye doser men merker ingen ting, annet enn litt kløe.
Sitat av Temp_User Vis innlegg
Ja, og er vel mest Kodeinen og Tramadolen jeg lurer mest på, har tatt høye doser men merker ingen ting, annet enn litt kløe.
Vis hele sitatet...
Er ikke alle Kodein fungerer for, dvs kroppen deres omformer ikke Kodein til Morfin. Tramadol gir ikke akkurat noen guddommelig rus heller.
Sist endret av Ole2005; 20. mai 2013 kl. 02:54.
Trådstarter
20 2
Sitat av Ole2005 Vis innlegg
Er ikke alle Kodein fungerer for, dvs kroppen deres omformer ikke Kodein til Morfin. Tramadol gir ikke akkurat noen guddommelig rus heller.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg ønsker egentlig bare å ha kjent på rusen en gang, så jeg vet hvordan det er.

Jeg vet at tramadol ikke har noen guddommelig rus, men her er det snakk om ingen effekt, og jeg regner med at kodein metaboliseres til mofin i kroppen min, siden det funker som smertestillende.
Jeg oppfordrer deg ikke til å prøve, men det er synd du ikke har mulighet til å få røyket cannabis, for jeg tror du hadde likt det! Bor du virkelig så dumt til at du ikke kan få tak i? Er jo alltid en kompis av en kompis som klarer å få ordnet.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Mener du at du ikke føler eufori under rus, eller ingen eufori i det heletatt? Eufori er vel noe de aller fleste mennesker opplever fra tid til annen, noen oftere enn andre kanskje men de aller fleste opplever det uten rus. Syns det hørtes svært rart ut hvis du aldri opplever eufori.

Det kan jo kanskje også hende at du ikke helt har skjønt hva eufori er, eventuelt tror at det er mye kraftigere enn det egentlig er og derfor ikke legger like mye merke til det når det er der.
Trådstarter
20 2
Sitat av Odd Vis innlegg
Jeg oppfordrer deg ikke til å prøve, men det er synd du ikke har mulighet til å få røyket cannabis, for jeg tror du hadde likt det! Bor du virkelig så dumt til at du ikke kan få tak i? Er jo alltid en kompis av en kompis som klarer å få ordnet.
Vis hele sitatet...
Mange andre som bor her har nok mulighet, bare jeg som ikke har noen kontakter.
Er en by med rundt 30k innbyggere.

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Mener du at du ikke føler eufori under rus, eller ingen eufori i det heletatt? Eufori er vel noe de aller fleste mennesker opplever fra tid til annen, noen oftere enn andre kanskje men de aller fleste opplever det uten rus. Syns det hørtes svært rart ut hvis du aldri opplever eufori.

Det kan jo kanskje også hende at du ikke helt har skjønt hva eufori er, eventuelt tror at det er mye kraftigere enn det egentlig er og derfor ikke legger like mye merke til det når det er der.
Vis hele sitatet...
Er snakk om eurofi under rus, at så store doser Tramadol og Kodein ikke skal gi noen rusfølelse er for meg veldig merkelig.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Temp_User Vis innlegg
Er snakk om eurofi under rus, at så store doser Tramadol og Kodein ikke skal gi noen rusfølelse er for meg veldig merkelig.
Vis hele sitatet...
Man trenger jo ikke i det heletatt å oppleve eufori under rus. Det kommer vel sporadisk, akkurat som når man ikke er rusa.

At man blir skikkelig euforisk på tramadol og kodein er vel mulig, men da er det vel mest psykisk. Stoffer som MDMA osv er jo de som virkelig kan gjøre deg euforisk.
Sitat av Temp_User Vis innlegg
Mange andre som bor her har nok mulighet, bare jeg som ikke har noen kontakter.
Er en by med rundt 30k innbyggere.



Er snakk om eurofi under rus, at så store doser Tramadol og Kodein ikke skal gi noen rusfølelse er for meg veldig merkelig.
Vis hele sitatet...
codeine har et slags metningspunkt.virker bedre med 130-150 mg.
Hvis du virkelig vil oppleve eufori bør du jo bare sette deg et skudd med heroin. Neida. Joda.

Du sier du har lite erfaring med rusmidler, og det du har prøvd til nå er jo ikke ment for å gi deg en euforisk opplevelse selv om man får det. Det jeg vil frem til er at det for mange krever "trening" med rus før man får skikkelig utbytte av det. Man må lære seg rusen å kjenne.

Forøvrig er 2,5% THC svært lite, ihvertfall når man snakker om røykbart mateiale. Hvordan det du får fungerer vet jeg fint lite om.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hvis mikser tramadol og kodein, og så røyker på toppen av det, så får du en veldig god effekt.
Trådstarter
20 2
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Hvis du virkelig vil oppleve eufori bør du jo bare sette deg et skudd med heroin. Neida. Joda.

Du sier du har lite erfaring med rusmidler, og det du har prøvd til nå er jo ikke ment for å gi deg en euforisk opplevelse selv om man får det. Det jeg vil frem til er at det for mange krever "trening" med rus før man får skikkelig utbytte av det. Man må lære seg rusen å kjenne.

Forøvrig er 2,5% THC svært lite, ihvertfall når man snakker om røykbart mateiale. Hvordan det du får fungerer vet jeg fint lite om.
Vis hele sitatet...
Ja 2,5 % THC i cannabis er lite, men dette er snakk om olje. hvis min info er riktig får du omtrent 10 mg THC når du røyker. mens i min olje er det 25 mg/ml
Sitat av Temp_User Vis innlegg
Ja 2,5 % THC i cannabis er lite, men dette er snakk om olje. hvis min info er riktig får du omtrent 10 mg THC når du røyker. mens i min olje er det 25 mg/ml
Vis hele sitatet...
10 mg THC gjennom å røyke hørtes litt lite ut, tror det er minst 20-30 mg. F.eks en grei hasjklump inneholder omtrent 10-20% thc, og man røyker omtrent 0.2-0.3g på bong (og enda mer i joint).

10 mg THC gjennom å røyke hørtes litt lite ut, tror det er minst 20-30 mg. F.eks en grei hasjklump inneholder omtrent 10-20% thc, og man røyker omtrent 0.2-0.3g på bong (og enda mer i joint). Du inntok dråpene oralt? I såfall trenger du litt mer enn du trenger gjennom å røyke. Når det kommer til effektene skal du ikke være i tvil om at du er fjern (omgivelsene og kroppen føles annerledes, hodet føles tungt, tankene blir rare og alt føles artig og spennende). Når det er sagt, er det vanlig å ikke få så mye virkning de første gangene. Plutselig funker det, og det funker det veldig kraftig.

300-360mg kodein bør man kjenne ganske godt, det er litt mye for en person uten noe toleranse. 7% av befolkningen mangler en bestemt gruppe med cytokromer som forandrer kodeinet til morfin (det aktive opiatet som gir virkningene), noe som fører til lite virkning og eufori.
Sist endret av Lacertosus; 21. mai 2013 kl. 19:54.
Trådstarter
20 2
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
10 mg THC gjennom å røyke hørtes litt lite ut, tror det er minst 20-30 mg. F.eks en grei hasjklump inneholder omtrent 10-20% thc, og man røyker omtrent 0.2-0.3g på bong (og enda mer i joint).

10 mg THC gjennom å røyke hørtes litt lite ut, tror det er minst 20-30 mg. F.eks en grei hasjklump inneholder omtrent 10-20% thc, og man røyker omtrent 0.2-0.3g på bong (og enda mer i joint). Du inntok dråpene oralt? I såfall trenger du litt mer enn du trenger gjennom å røyke. Når det kommer til effektene skal du ikke være i tvil om at du er fjern (omgivelsene og kroppen føles annerledes, hodet føles tungt, tankene blir rare og alt føles artig og spennende). Når det er sagt, er det vanlig å ikke få så mye virkning de første gangene. Plutselig funker det, og det funker det veldig kraftig.

300-360mg kodein bør man kjenne ganske godt, det er litt mye for en person uten noe toleranse. 7% av befolkningen mangler en bestemt gruppe med cytokromer som forandrer kodeinet til morfin (det aktive opiatet som gir virkningene), noe som fører til lite virkning og eufori.
Vis hele sitatet...
begynner å tro jeg er den (u)heldige 7% haha. men skal prøve en gang til, har rene kodein piller, hvor mye anbefaler dere meg å ta har tilsammen hat i meg 1200 mg kodein siste året som smertestillende (30-60mg om gangen+ en gan med ~300mg men dette med paragin forte og cwe moetoden, så kan hende jeg gjorde noe feil..) så vet ikke hvordan tolleransen min er men regner med den er veldig lav.

Ang THC:
Did some reaserch:
10 mg var minste dose for å få en effekt, dvs ikke høy men merker effekten av det.
trenger rundt 40 mg for å bli skikkelig høy. My bad
Sitat av Temp_User Vis innlegg
begynner å tro jeg er den (u)heldige 7% haha. men skal prøve en gang til, har rene kodein piller, hvor mye anbefaler dere meg å ta har tilsammen hat i meg 1200 mg kodein siste året som smertestillende (30-60mg om gangen+ en gan med ~300mg men dette med paragin forte og cwe moetoden, så kan hende jeg gjorde noe feil..) så vet ikke hvordan tolleransen min er men regner med den er veldig lav.

Ang THC:
Did some reaserch:
10 mg var minste dose for å få en effekt, dvs ikke høy men merker effekten av det.
trenger rundt 40 mg for å bli skikkelig høy. My bad
Vis hele sitatet...
Er dette 30mg kodein/500mg paracetamol tabletter? I såfall ville jeg prøvd å ta 4 tabletter og se om du kjenner noe. Kjenner du absolutt ingenting kan det nok hende du er en av 7%'ene ja.
Sist endret av Lacertosus; 21. mai 2013 kl. 21:39.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Og ikke merke noe til euforiske følelser etter inntak av nesten 400mg kodein er i seg selv utrolig.

Skal være ganske intolerant(tilnermet superman immun) for å ikke dra på eventyr i happy smiley face verden av en sånn dose...

Prøvd MDMA? If so...you should!
Sist endret av deGrønne Skoger; 21. mai 2013 kl. 23:56.
Jeg holder en knapp på MDMA. Mest euforiske jeg har vært borti. Det er også sant det med kodein, og man har uansett en fast mengde man klarer å gjøre om til morfin per time, så det er på en måte "time release". Tramadol er heller ikke så aktivt på u-opioid-reseptoren. Du får be om dolcontin, det er vel ren morfin om jeg ikke husker feil Men fra halvspøk til alvor, så er nok serotonin-systemet din "safest bet".

Prøv MDMA med noen du er glad i
Trådstarter
20 2
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Er dette 30mg kodein/500mg paracetamol tabletter? I såfall ville jeg prøvd å ta 4 tabletter og se om du kjenner noe. Kjenner du absolutt ingenting kan det nok hende du er en av 7%'ene ja.
Vis hele sitatet...
Jeg brukte Paragin Forte før, nå har jeg rene 25m tabletter med kodein.
Hvordan er bruken din av de stoffene du nevner førsteposten? Kan jo hende du rett og slett har et serotoninunderskudd. Ikke noe mer å hente for synapsene dine.
Trådstarter
20 2
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Hvordan er bruken din av de stoffene du nevner førsteposten? Kan jo hende du rett og slett har et serotoninunderskudd. Ikke noe mer å hente for synapsene dine.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med "hvordan er bruken din".
Hvis du mener hvordan jeg tok stoffene er svaret:

kodein: blandet Paragin forte i lunkent vann, ventet til det ble kaldt og filtrerte det gjennom et kaffefilter. drakk deretter kodein-vannet(cwe metoden)

tramadol: kapsler, 50mg per

THC: La det under tungen i fem minutter og svelget det
Sitat av Temp_User Vis innlegg
Hva mener du med "hvordan er bruken din".
Hvis du mener hvordan jeg tok stoffene er svaret:

kodein: blandet Paragin forte i lunkent vann, ventet til det ble kaldt og filtrerte det gjennom et kaffefilter. drakk deretter kodein-vannet(cwe metoden)

tramadol: kapsler, 50mg per

THC: La det under tungen i fem minutter og svelget det
Vis hele sitatet...
Tror han mente om du har ruset deg hyppig, eller mye på de stoffene. Som kan medføre at du får serotoninunderskudd.
Trådstarter
20 2
Sitat av fth Vis innlegg
Tror han mente om du har ruset deg hyppig, eller mye på de stoffene. Som kan medføre at du får serotoninunderskudd.
Vis hele sitatet...
Ahh, vel som jeg har skrevet før:
"har tilsammen hat i meg 1200 mg kodein siste året som smertestillende (30-60mg om gangen+ en gang med ~300mg men dette med paragin forte og cwe metoden"

Og har bare prøvd de gangene beskrevet her, så har ikke gjort det ofte, nei.
Trådstarter
20 2
Skal teste en gang til om jeg er en av de 7% hvor mange 25mg kodein piller anbefaler dere meg og da? for å teste om jeg får rusfølelse.
Sitat av Temp_User Vis innlegg
Skal teste en gang til om jeg er en av de 7% hvor mange 25mg kodein piller anbefaler dere meg og da? for å teste om jeg får rusfølelse.
Vis hele sitatet...
Om det er rene kodeintabletter, prøv 6 av de, altså 150mg. Vent en og en halv time, og ta 6 stk. til om du føler for det.
Trådstarter
20 2
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Om det er rene kodeintabletter, prøv 6 av de, altså 150mg. Vent en og en halv time, og ta 6 stk. til om du føler for det.
Vis hele sitatet...
Ja, det er rene kodein tabletter. Har den fulle effekten kommet etter en halv time?

Når er det best å ta det? (tom mage? med mat? etc.)
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Temp_User Vis innlegg
Ja, det er rene kodein tabletter. Har den fulle effekten kommet etter en halv time?

Når er det best å ta det? (tom mage? med mat? etc.)
Vis hele sitatet...
På meg tar det ca. 60 min før jeg har full effekt.

Men prøv å miks tramadol og kodein. Disse stoffene hver for seg har aldri gitt meg noe nevneverdig rus.
Trådstarter
20 2
Sitat av Muradi Vis innlegg
På meg tar det ca. 60 min før jeg har full effekt.

Men prøv å miks tramadol og kodein. Disse stoffene hver for seg har aldri gitt meg noe nevneverdig rus.
Vis hele sitatet...
Hvor mye tramadol/kodein anbefaler du? Er det oen adre legemiddler dere anbefaler(smertestillende) får så og si det jeg ber om... :P
Prøv å først ta en god dose kodein/tramadol,så tar du thc konsentratet etter en times tid.
Å røyke cannabis etter man har inntatt opiater gir de fleste en god euforisk rus.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Temp_User Vis innlegg
Hvor mye tramadol/kodein anbefaler du? Er det oen adre legemiddler dere anbefaler(smertestillende) får så og si det jeg ber om... :P
Vis hele sitatet...
200-300mg tramadol og 150-200mg kodein.

Forresten, skal du ha noe andre opioider enn kodein og tramadol, så må du opp i A-klassen, f.eks oxycontin, dolcontin og ketorax. Men det finnes legemidler som neurontin og lyrica som brukes i kombinasjon med opioider ved neuropatisk smerte. Disse legemidlene forsterker rusen til de grader. Lyrica kan du også få mot generalisert angstlidelse.
Trådstarter
20 2
Sitat av Muradi Vis innlegg
200-300mg tramadol og 150-200mg kodein.

Forresten, skal du ha noe andre opioider enn kodein og tramadol, så må du opp i A-klassen, f.eks oxycontin, dolcontin og ketorax. Men det finnes legemidler som neurontin og lyrica som brukes i kombinasjon med opioider ved neuropatisk smerte. Disse legemidlene forsterker rusen til de grader. Lyrica kan du også få mot generalisert angstlidelse.
Vis hele sitatet...
Hva med morfin piller?
Sitat av Temp_User Vis innlegg
Hva med morfin piller?
Vis hele sitatet...
Morfin er mye sterkere enn kodein, ca. 6-7x mer potent hvis du tar det oralt. 10x mer potent via intravenøst. 150-200mg kodein vil tilsvare ca 25-35mg morfin dersom du tar det oralt.
Effektene er nok så like, men morfin har en tendens til å være mer analgesisk og søvndyssende.

Dolcontin er vel den mest kjente og brukte morfinpillen. Da vil du komme forbi de 7%'ene som ikke får rus av kodein, siden det er omgjøringen fra kodein til morfin som er mangelen hos disse personene.
Sist endret av Lacertosus; 28. mai 2013 kl. 20:44.
Trådstarter
20 2
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Morfin er mye sterkere enn kodein, ca. 6-7x mer potent hvis du tar det oralt. 10x mer potent via intravenøst. 150-200mg kodein vil tilsvare ca 25-35mg morfin dersom du tar det oralt.
Effektene er nok så like, men morfin har en tendens til å være mer analgesisk og søvndyssende.

Dolcontin er vel den mest kjente og brukte morfinpillen. Da vil du komme forbi de 7%'ene som ikke får rus av kodein, siden det er omgjøringen fra kodein til morfin som er mangelen hos disse personene.
Vis hele sitatet...
Ja, så skal først teste med kodein piller, hvis det ikke funker skal jeg skaffe morfin tror jeg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
20 2
Tok først 150 mg kodein, etter en time fikk jeg ingen merkbar effekt. Tok deretter 150 mg til fortsatt ingen effekt.
Sa til legen at jeg ikke fikk effekt av kodein og fikk en pakke 5mg Ketorax(Ketobemidon.hydrochlorid) noen som har erfaringer med dette?
Sitat av Temp_User Vis innlegg
Tok først 150 mg kodein, etter en time fikk jeg ingen merkbar effekt. Tok deretter 150 mg til fortsatt ingen effekt.
Sa til legen at jeg ikke fikk effekt av kodein og fikk en pakke 5mg Ketorax(Ketobemidon.hydrochlorid) noen som har erfaringer med dette?
Vis hele sitatet...
Ja, fikk 5 mg engang, er ikke akkurat noe stor dose. Ble veldig avslappet i musklene og litt varm i kroppen, merket lite euforisk virkning i forhold til Oxynorm. Men ved ettertanke så er kanskje 5 mg en lav dose.

Ketorax er mye sterkere enn Paralgin Forte/Kodein så pass på at du ikke overdoserer ved å prøve å oppnå den etterlengtede euforien din.Abstinensene er også sterkere hvis du bruker ketorax daglig over lengre tid enn PF.
Trådstarter
20 2
Sitat av Ole2005 Vis innlegg
Ja, fikk 5 mg engang, er ikke akkurat noe stor dose. Ble veldig avslappet i musklene og litt varm i kroppen, merket lite euforisk virkning i forhold til Oxynorm. Men ved ettertanke så er kanskje 5 mg en lav dose.

Ketorax er mye sterkere enn Paralgin Forte/Kodein så pass på at du ikke overdoserer ved å prøve å oppnå den etterlengtede euforien din.Abstinensene er også sterkere hvis du bruker ketorax daglig over lengre tid enn PF.
Vis hele sitatet...
Nå er ikke kodein noe jeg vet hvordan føles siden kroppen min ikke klarer å bryte det ned. Men skal bare ruse meg på det en gang for å vite hvordan det føles, etter det skal det bare bli brukt som smertestillende som blir omtrent en gang i måneden.
Ketobemidon er potent, men har en kraftigere analgesisk virkning i forhold til euforien sammenlignet med morfin, noe som gjør morfin bedre rusmessig. Altså, du vil få vanskeligheter med å oppnå den samme kraftige euforien som morfin uten å komme farlig nær overdose.
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg har snortet et halvt gram amfetamin av god kvalitet gjennom hele kvelden. Etter den sise lineren kom jeg på at jeg har 5 g weed liggende som en kompis glemte igjen for noen dager siden . Har alltid tenkt at speed og cannabis hører dårlig sammen, og at det er en litt småsketchy kombinasjon. Likevel bestemte jeg meg for å rulle opp en liten rev med litt under 0,2 g weed. Gikk ut på hveranden og røyket den fort opp. Hadde på meg lite klær og det var råttekaldt ute.

Tilbake foran PC-en satt jeg med en herlig følelse. Det kjentes som amfetaminrusen var tatt til et nytt og bedre nivå, samtidig som en del av de negaive bivirkninger var borte. Musikken var helt fantastisk og diverse You-Tube klipp gjorde mye sterkere inntrykk cannabisrusen også, men ikke like mye som jeg pleier.

Flere som liker eller testet denne kombinasjonen? Noen som vet hvor høy risikoen er for komplikasjoner?

Se bort fra det siste innlegget. Er helt malplassert.
Sist endret av Niteandfog; 21. september 2014 kl. 06:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.