Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3941
Var nettop innom flashback.se fordi den ble anbefalt i en annen tråd, og fant dette : https://www.flashback.org/f343
Et underforum som hvor pedofile og hebefile forteller hverandre historier fra når dem selv knulla barn og deler erfaringer og råd. Jeg vet at på hjemmesiden så sier dem "freedom of speech - use it or leave it" men detta er vel litt drøyt eller hva synes dere? Burde de kanskje latt være å ha akuratt det underforumet?
Forkastelig mener nå jeg.

Det får da faen meg være grenser på "freedom of speech" !
Rasisme osv går da vel foran "freedom of speech" i de fleste land gjør det ikke?
Her kommer vel det evige dilemmaet om "Freedom of speech" vs "Freedom of action" inn.

Det er faktisk en stor forskjell på å si "Jeg vil ha sex med ett barn" og faktisk ha sex med ett barn.

Jeg har ikke klikket meg inn på linken, men om det er ett forum hvor pedofil kan utveksle synspunkter og fantasier er det helt greit i mine øyne. Er det ett forum hvor pedofile kan utveksle faktiske erfaringer fra overgrep mot barn er det noe helt annet.
selv om pedofili er missforstått i samfunnet, så er det faens motbydelig at de har et eget subforum for pedofili, et ganske stort et også..
Må hjelpe helt sinnsykt i CP nettverket
den linken var ganske esj
Här ska vi diskutera vetenskapliga forskningsrapporter som visar att pedofilt sex inte har några skadeverkningar för den yngre parten, varken medan denne är barn eller senare under vuxenlivet.
Vis hele sitatet...
Er det slike mennesker som burde blitt avlivet?
Følte ikke noen trang for å klikke på den linken ettersom jeg ikke vitende vil assosiere meg med et slikt nettsted. Håper virkelig Interpol holder god oversikt over trafikken på siden og identifiserer hver eneste bruker.

Er på ingen måte for Datalagringsdirektivet og lignende kontrollvirksomhet fra myndighetenes side. På den annen side tror jeg ikke det er spesielt sunt at en gjeng pedosvin sitter å "fyrer hverandre opp" til å gjennomføre seksuelle overgrep.

Folk må gjenre ha så mye twisted sex de bare vil, forutsatt at begge er voksne, samtykkende mennesker som respekterer hverandre. Pedofili bør ikke møtes med annet enn nulltoleranse.
Sist endret av Jelass; 1. august 2010 kl. 12:50.
faktisk så sjukt at jeg lo meg i hjel. "noen som gillar barnporr her" hahahaha

litt mindre strict der en på nff ja, ser ut som moderatorene og admin har gitt opp.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Vel, velkommen etter.
Flashback har vært en forkjemper for absolutt ytringsfrihet i mange lange år nå. (http://en.wikipedia.org/wiki/Flashback_Media_Group)

Subfora for hebefili og pedofili ble skilt ut for ikke så altfor lenge siden, rett og slett fordi det var mange nok diskusjoner om temaene for å motivere det.

Flashback har vært i blesten før, nettopp fordi det tillater full ytringsfrihet. Personangrep og tilsvarende er selvfølgelig ikke forbudt, men vil du forkynne ditt herlige budskap om det søte livet du har som nazistisk, sterkt rasistisk, pedofil heroinist med en forkjærlighet for å kidnappe spedbarn og spise dem etter at du har voldført deg på dem står du altså helt fritt, så lenge du ikke nevner noen navn.

Og nei, NitroFis, det burde aldeles ikke finnes "grenser for ytringsfrihet".
Alle skal kunne _snakke_ om alt, alltid.

Går man derimot ut og gjennomfører disse handlingene er man kriminell og skal straffes deretter.
Sist endret av bakkus; 1. august 2010 kl. 13:46.
Det finnes jo grenser for ytringsfriheten gjør det ikke? Rasisme, offentlige personangrep osv er vel ikke lovlig?
Sitat av HabbaLaBiba Vis innlegg
Det finnes jo grenser for ytringsfriheten gjør det ikke? Rasisme, offentlige personangrep osv er vel ikke lovlig?
Vis hele sitatet...
Skal man forsvare ytringsfrihet må man forsvare all ytringsfrihet. Det vil si alle aspekter ved det. Man kan ikke si at ytringsfrihet er viktig og samtidig si at noe av det skal være ulovlig. Derfor er det ikke andre grenser for ytringsfrihet enn når det kommer til personangrep. Går ytringen din over i personangrep er den det, og ikke lenger en ytring.

Du kan derimot helt fint si at du ikke liker deler av andres ytring, men har man et ønske om å forsvare ytringsfriheten så blir man nødt til å forsvare alle sider av saken uten å prøve å sette grenser på noe.

Så nei... ingen grenser egentlig, er ikke det fint?

edit etter lang tids tenking: Det var sannsynligvis personangrep som i trusler hjernen min tenkte på.
Sist endret av meitemark; 4. august 2010 kl. 00:01. Grunn: dumme skrivefeil
Sitat av meitemark Vis innlegg
Går ytringen din over i personangrep er den det, og ikke lenger en ytring.
Vis hele sitatet...
Dette er jeg ikke enig i. Et personangrep er en type ytring. En ytring er en hevdelse av en mening eller en meddelelse av en opplysning eller idé, og et personangrep faller helt klart innenfor dette. Man kan ikke redefinere noe som helt klart faller innenfor definisjonen av en ytring, forby det og deretter hevde at ytringsfriheten ikke har noen begrensninger. Det vil være farlig i den forstand at man kan redefinere enhver form for ytringstype og forby den, og like fullt hevde total ytringsfrihet, noe som utad gir et falskt bilde av situasjonen.

Sitat av meitemark
Så nei... ingen grenser egentlig, er ikke det fint?
Vis hele sitatet...
Jo, ytringsfriheten i Norge er begrenset; blant annet av rasismeparagrafen.
Sitat av Wikipedia
Ytringsfriheten i Norge er begrenset, blant annet ved at rasistiske uttalelser kan være straffbare og at ærekrenkende ytringer kan medføre rettslig ansvar.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Provo; 1. august 2010 kl. 14:59.
ja det var et grellt drøyt forum, jeg håper folket bak flashback sammarbeider om å finne ut hvem det er.

men vi kan jo ikke unngå slikt da det er prisen for å leve i et demokrati?
Sitat av Provo Vis innlegg
Dette er jeg ikke enig i. Et personangrep er en type ytring. En ytring er en hevdelse av en mening eller en meddelelse av en opplysning eller idé, og et personangrep faller helt klart innenfor dette. Man kan ikke redefinere noe som helt klart faller innenfor definisjonen av en ytring, forby det og deretter hevde at ytringsfriheten ikke har noen begrensninger. Det vil være farlig i den forstand at man kan redefinere enhver form for ytringstype og forby den, og like fullt hevde total ytringsfrihet, noe som utad gir et falskt bilde av situasjonen.
Vis hele sitatet...
Auda, der lagde jeg et hull som kunne ha blitt brukt av alt og alle til å snu om på alt. Fint du tettet det.


Sitat av Provo Vis innlegg
Jo, ytringsfriheten i Norge er begrenset; blant annet av rasismeparagrafen.
Vis hele sitatet...
Sitat av lovdata-rasismeparagrafen
§ 135a. Den som forsettlig eller grovt uaktsomt offentlig setter frem en diskriminerende eller hatefull ytring, straffes med bøter eller fengsel inntil 3 år. Likt med en offentlig fremsatt ytring, jf. § 7 nr. 2, regnes en ytring når den er satt frem slik at den er egnet til å nå et større antall personer. Som ytring regnes også bruk av symboler. Medvirkning straffes på samme måte.

Med diskriminerende eller hatefull ytring menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfølgelse eller ringeakt overfor noen på grunn av deres
a) hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse,
b) religion eller livssyn, eller
c) homofile legning, leveform eller orientering.
Vis hele sitatet...
-------------------------------------------------------------------------------------------------


Sitat av xhacktly Vis innlegg
ja det var et grellt drøyt forum, jeg håper folket bak flashback sammarbeider om å finne ut hvem det er.

men vi kan jo ikke unngå slikt da det er prisen for å leve i et demokrati?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal de arbeide for å finne ut hvem som poster hva? Hvem skal de samarbeide med?
Sist endret av meitemark; 1. august 2010 kl. 15:12.
Sitat av d4h1e Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Lignet stygt på trolling spørr du meg :P
Trolling eller ikke, jeg fikk vertfall en rimlig god latter.
Jeg synes flashback.org har mange spennende forum.
Synes faktisk flashback.org har bedre forum med mere seriøse svar en hva freak.no har ofte. Så er det jo bruker-antallet. Mange ganger høyere.

De jeg ikke liker holder jeg meg unna. Hvorfor ikke gjøre det samme?
Jeg synes det er grusomt det som diskuteres under den aktuelle tråden, men det er et fritt og åpent forum.
Det diskuteres ganske makabre saker på freak.no også.

Sverige har vel også en form for "ytringsfrihet"?
Sitat av onoffon Vis innlegg
Trolling eller ikke, jeg fikk vertfall en rimlig god latter.
Vis hele sitatet...
Skulle på ingen måte gi KP (trykker KP når jeg skal sitere, en stygg uvane jeg må legge av meg), men trolling eller ei, jeg synes ikke at dette er noe å le av, for det finnes personer som faktisk utfører slike ting, derfor synes ikke jeg dette er noe å spøke med og om du finner slike ting morsomt synes jeg du har en syk form for humor.
Emnet er så alvorlig at det ikke er noe som bør latterliggjøres på noen som helst måte.

Hva er det egentlig som er morsomt med at en skriver om å misbruke sin spe-barns datter?
Sitat av methewall Vis innlegg
Skulle på ingen måte gi KP (trykker KP når jeg skal sitere, en stygg uvane jeg må legge av meg), men trolling eller ei, jeg synes ikke at dette er noe å le av, for det finnes personer som faktisk utfører slike ting, derfor synes ikke jeg dette er noe å spøke med og om du finner slike ting morsomt synes jeg du har en syk form for humor.
Emnet er så alvorlig at det ikke er noe som bør latterliggjøres på noen som helst måte.

Hva er det egentlig som er morsomt med at en skriver om å misbruke sin spe-barns datter?
Vis hele sitatet...

Du har tydeligvis aldri smurt Super Candy Spray på kuken din og gått bukseløs gjennom en barnehage
Som Voltaire så godt sa det:

Jeg er uenig i hva du sier men vil inntil min død forsvare din rett til å si det
Vis hele sitatet...
Sist endret av Ivellios; 6. august 2010 kl. 17:21.
Ytringsfrihet! Ikke bland det med handlingsfrihet. Sålenge forumet brukes til å snakke om emnet, ikkeno prob. Om man tilbyr å skaffe barn f eks, så er det en kriminell handling.

Jeg synes forøvrig det er normalt å se på mennesker under den seksuelle lavalder og ha lyst til å ha sex med dem. Det er ingenting galt med det, det er et naturlig instinkt du føler, og det skader ingen. Det er en del rundt 13-16 som har samtykkende sex og er fornøyd med det.

Problemet starter når det ikke er samtykkende, og når seksuell modenhet ikke er tatt i vurdering. Sex uten samtykke forklarer seg selv. Grunnen til at det finnes en seksuell lavalder, som jeg trur er 16?, er at mange mennesker ikke er fysisk og sykisk forberedt før den alderen. Når det er sagt, så er det også ansett som normalt at man går ut av puberteten når man er 18. Mennesker er forskjellige.
Jeg har også lyst til å ha sex med både gamle og unge type milf og fjortis, men forskjellen mellom lyst og handling er stor. Jeg fortsetter med milfen, men fjortisen avviser jeg av respekt for vedkommende og lover.

Det er skummelt når noen har så lyst til å ha sex med unge mennesker at de ikke kan dy seg. Hvis jeg ikke tar feil, så er det slik at alle pedofile mangler evnen til å sette seg i sine offeres situasjon. Man tenker bare på seg selv.

Det er et ubehagelig tema pga grusomheten ovenfor barna. Samtidig er ytringsfrihet det beste som finnes, og jeg er uenig i at ytringsfrihet har en ulempe. Noen kaller det demokratiets pris. Helt uenig. Jeg synes det er positivt at det samtales om alt. I det minste kan man lære hvordan pedofile fungerer, hvordan de tenker, og dette kan brukes til å forstå deres situasjon slik at man kan gjøre det bedre og legge til rette for et bedre samfunn.

Alle som sier at slike mennesker skal henges, skytes osv kan gratulere seg selv med at de har tenkt samme tanke som adolf hitler. Es gibt keine endlösung.
Sitat av bigvito Vis innlegg
Hvis jeg ikke tar feil, så er det slik at alle pedofile mangler evnen til å sette seg i sine offeres situasjon. Man tenker bare på seg selv.
Vis hele sitatet...
Uhm, der tror jeg at du skrev feil. Det er nok ikke pedofile du tenker på, men psykopater. Pedofili har kun med alder(iblandet oppførsel/utseende) på hva man tenner på seksuelt.
Okay. Er samtidig litt rart at man går videre med en kriminell handling når man forstår hvor ille det er for offeret? Kanskje pedofile angrer som bare faen?
Dette er jo idiotisk, slutt og sett kompromisser på ytringsfriheten, ytringsfrihet er kompromissløs og overgår alt.
Per min mening er forumet 100% lovlig og derfor har sin rett til og eksistere, de som (igjen per min mening) ikke har rett til og eksistere er de som ikke nødvendigvis sier, men gjør.
Sitat av bigvito Vis innlegg
Okay. Er samtidig litt rart at man går videre med en kriminell handling når man forstår hvor ille det er for offeret? Kanskje pedofile angrer som bare faen?
Vis hele sitatet...
Kanskje mange pedofile holder seg på matta til erotiske tegneserier, bilder av påkledde barn og plenty med fantasi? Det skal ikke helt store kapasiteten til for å skjønne at det å faktisk gjøre det vil være skadelig for barn, og så skjønne at man må la være?
jo men hadde alle vært oppegående så hadde vi ikke hatt denne type problem, f eks lommemannen, gjennomførte han handlingene og samtidig forstod hvor ille dette var for offeret? jeg tror ikke det, jeg tror han rettferdiggjorde det på et vis
Sitat av bigvito Vis innlegg
jo men hadde alle vært oppegående så hadde vi ikke hatt denne type problem, f eks lommemannen, gjennomførte han handlingene og samtidig forstod hvor ille dette var for offeret? jeg tror ikke det, jeg tror han rettferdiggjorde det på et vis
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis rettferdigjorde han sine handlinger på en måte, men det vil jo ikke si at alle gjør det på samme måte. All den tid det er noenlunde umulig for oss å forstå eksakt hvordan han tenkte, er det vanskelig å vite om det var det at det var barn, det at det var ulovlig eller det at det var et overgrep som tente han i den saken. Eller om det var kombinasjonen eller noe helt annet.
Sist endret av meitemark; 7. august 2010 kl. 03:19.
skulle ønske han kunne være ærlig i rettssaken og forklare nøye hva han tenkte, i detalj, i stedet for å bare downplaye it og ikke si så mye i det hele tatt
Sitat av bigvito Vis innlegg
skulle ønske han kunne være ærlig i rettssaken og forklare nøye hva han tenkte, i detalj, i stedet for å bare downplaye it og ikke si så mye i det hele tatt
Vis hele sitatet...
Du mener han skulle sittet der og brettet ut om det så andre kunne høre det og bli inspirert til å bli copy cats? Og jeg har ingen spesiell kunnskap innen det her, men jeg ville da tro at for lommemannen er dette like trivielt som det er for en heteroseksuell mann som sjekker opp damer på byen, får det han vil, og stikker.

Tilbake til tema, så spør jeg dere som mener snakk om slikt skal være ulovlig, hvem skulle vært ytringsfrihetspolitet? Skal det være ulovlig å snakke om pedofili i form av fantasier osv. så burde da i hvert fall steder som nFF blitt stengt for lenge siden hvor det er en egen seksjon for rusmidler, og det diskuteres mange ulovlige rusmidler i tillegg. Eller er dette kun en liten forseelse, og skal overses?
Pedofile og andre -file tenker ofte ikke over hva de gjør under akten, men etterpå.
Det er min oppfatning.
Da jeg smånasket tenkte jeg ikke over hva jeg hadde gjort før noen timer etterpå. Neste uke var lysten akkurat like stor, og jeg naska igjen. Nå er jeg mer fornuftig.
Sist endret av Kimer28; 11. august 2010 kl. 01:02.