Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 3396
Anonym bruker
"Arktisk Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann, jeg tegnet akkurat for første gang på sikkert 10år. Har aldri kunnet tegne men nå satt jeg med ned og skulle skriv litt i journalen min. Som jeg begynte med fordi jeg føler det har hjulpet meg stort. Men nok om det. Jeg bestemte meg plutselig og tegne. I starten var alt bare krusseduller, så mixet jeg og trikset litt og jeg ble litt sjokka nesten fordi det var så masse vulgære ting på en måte, jeg startet med ingenting så ble det bare sykere og sykere av seg selv��

https://imma.gr/124969xdbb0e
Sist endret av NoillStress; 5. januar 2024 kl. 06:27.
Ja! Alltid fint å se en kulepenntegning på linjeark. Elendig vinkel og lys. Kanskje noe å tenke på til neste gang du laster opp en? Keep it coming!
Hvorfor poster du anonymt?

Kult at du tegner, sliter litt med å se ordentlig hva det skal være. Veldig dårlig lys. Post gjerne et bedre bilde av tegningen.
Anonym bruker
"Gul Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, helt rævva elendig. Ser ut som noe kluss fra en som kjeder seg i timen på barneskolen / 10.
Ikke sats på karriere som kunstner, tegner eller lignende. Noe av det dårligste jeg har sett. Noensinne. Er det en spøk, eller er du sørpe full, blind eller hva?
Ser dødskult ut - fortsett i det sporet. Streken minner meg om Melgaard. Neste gang - ta et bedre bilde, god, jevn belysning og utsnitt som kun viser bildet rett ovenifra.
Enig i at dette er kult og interessant. Liker den primitive og naive stilen. Ser gjerne et bedre bilde ja. Jeg håper også at de som kaller dette ræva kan skape noe kult selv og legge det ut her. Det høres jo veldig lett ut, hvis man skulle ta dem på ordet. Selv har jeg bøker i hylla med fengselstegninger, tegninger fra psykiatrisk, barn osv.. Noe av det kuleste er dem som tegner for seg selv og ikke med tanke om gallerier, selvrealisering og at det skal dekorere en vegg. Liker også godt Jean Dubuffet og hans tanker angående Art Brut https://no.wikipedia.org/wiki/Art_brut_(kunst)
Sist endret av Ipeds; 5. januar 2024 kl. 14:44.
Kult dette, men litt dårlig lys og vinkling av selve bildet.
Jeg lukter potensiale ! Alle begynner et sted, aight ?
Bare fortsett, så vil det bli mye bedre med tiden !
Synes det er potensiale her! Men kulepenn er ikke ideelt til å tegne med. Skaff noen blanke ark og en tegnepenn med tykkere spiss, det kommer til å løfte helhetsinntrykket.
Hvorfor legger du ved et så elendig bilde av selve tegningen din? Ser ut som du har tatt det med UV blitz elns
her er den ferdige tegningen. Min første tegning noen gang

her er ett bilde underveis

Trykk på for bedre kvalitet

Jeg startet også med min 2 tegning som dere ser her, ikke ferdig enda. Er interessert om noen andre ser noe potensialet her. Er 22år og ikke visst jeg kunne dette
Sist endret av ArneBredli; 7. januar 2024 kl. 23:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Igjen - bruk litt mer tid på å ta gode bilder av tegningene, er ikke så vanskelig. Legg de på en flat overflate, god belysning, plasser kameraet så hele tegningen fyller kameraet, unngå skygger o.l.

Du har en kul strek, absolutt verdt å jobbe videre med. Ta deg en tur på din lokale kunstforhandler og kjøp deg noen bra blyanter/tusjer/farger - Tror dette ville sett kult ut på et større lerret - anbefaler deg også å gå videre fra skisser til noen mer gjennomførte komposisjoner - samme stil, bare mer tid lagt ned i planlegging og gjennomføring.

Å gå fra utforskende skisser til å lage noe som faktisk er fint/kult som du har lagt litt arbeid i tror jeg vil gi deg masse glede. Stå på!
Sist endret av Cheese; 8. januar 2024 kl. 22:19.
Ja Tusentakk for fin tilbakemelding! Disse 2 ble tegnet helt random i journal boken min med vanlig kontorpenn
Sitat av ArneBredli Vis innlegg
her er den ferdige tegningen. Min første tegning noen gang

her er ett bilde underveis

Trykk på for bedre kvalitet

Jeg startet også med min 2 tegning som dere ser her, ikke ferdig enda. Er interessert om noen andre ser noe potensialet her. Er 22år og ikke visst jeg kunne dette
Vis hele sitatet...
Tegningene er kjempefine. Det at du ikke har tegnet før, gir meg bare et perspektiv om at du må være et født naturtalent.

Jeg vil ha flere tegninger. Fyll hele tråden
Fullførte ikke tegning 2 startet på tegning 3 isted
er det en liten kidd som kveler snuten helt nederst på bilde?
Snu det opp ned

Det ble en fantasifigur med en klokkehatt�� det blir så dårlig kvalitet når jeg legger ved bilde her desverre

Får håpe det blir bedre kvalitet nå
Sist endret av ArneBredli; 10. januar 2024 kl. 23:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ser potensialet her, er noen kule detaljer. Skulle gjerne sett første tegning avbildet rett forfra, under godt lys. Som om det hang på veggen.

Får litt Schreiner vibber av noe av det faktisk. Sjekk han ut om du ikke kjenner til han. Fantastiske tegninger. Kanskje du kan finne litt inspirasjon i han også.
Sist endret av wackwrack; 11. januar 2024 kl. 00:56.
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Sitat av ArneBredli Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Den der er jævlig heftig ass
Det her minner meg sykt om noen tegninger en psykotisk pasient tegnet en gang. Freaky
Sitat av ArneBredli Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Stå på! Når du nettopp har begynt å dette er det du leverer! Gleder meg til å få c på tegningene dine etter et par måneder med trening 👌👌
▼ ... noen uker senere ... ▼
Oi, trodde faktisk dette ville hatt litt mer kvalitet enn hva det hadde. Trening hjelper og kan absolutt anbefale digitalt tegnebrett. Kjøpte meg et slikt for ca 6 mnd siden og har hatt en stor progresjon. Tegner ca 45-60 minutt hver dag. Prøv digitalt tegnebrett, og legg ut igjen om noen måneder.
Stå på
The world is my enem
Dette er faktisk bra
Har lagt tegne karrieren litt på pause, fant ut at gutten kan og rappe og��
Tusentakk for feedback, føler selv det ligger virkelig ett talent inni der, så gøy og høre hva dere syntes

Har aldri kunnet ytre meg med kunst eller feks låtskriving.
Men jeg føler jeg har levd ett liv som 22-åring, de fleste på 50 ikke kan resonnere med i d heletatt.
Vært igjennnom veldig mange traumer og livserfaringer.
Føler det har formet meg til ett geni, pga jeg har aldri gitt opp.
Jeg er Gud og Gud er alt og alle.
Føler jeg er i starten av en nydelig reise. Jeg holdt ut uansett hvor hardt jeg ble satt på prøve.
Men nå har magnetic polene snudd og jeg føler at energien og frekvensen min blir endelig belønnet. God påske til dere også
Sist endret av ArneBredli; 2. februar 2024 kl. 21:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du har en manisk episode, kom deg til legevakt eller annen hjelp ASAP før du gjør ting du vil angre på når du kommer ut på den andre siden.