Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvilken årstid liker du best å ta bilder.
Vår - 24,14%
Sommer - 34,48%
Høst - 24,14%
Vinter - 17,24%
Stemmegivere: 29. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  4 752
hvilken er din favoritt årstid å ta bilder, og hvorfor?
Tar ikke mye bilder, men er mye ut i naturen. Liker høsten fordi det er så mange spennende farger (no homo)
Egentlig så synes jeg alle årstider har sine høydepunkter og liker derfor alle årstiden på hver sin måte og hva de har å by på.
Høsten er fin blant annet på grunn av kontrastene man kan få etter at solen har gått ned, mye fine farger og sesongen for nordlys og stjernefotografering er i gang.
Vinteren på grunn av snø og frost som kan gi mye fine motiver og nordlys og stjernefotgrafering.
Våren på grunn av alle de friske fargene og alt som våkner til liv.
Sommeren på grunn av alle insektene og alt annet som kryper, går og flyr.
Så jeg kan ikke plukke en favoritt, da alle årstider har noe å by på som er unikt for den aktuelle årstiden og derfor gjør det ekstra gøy å ta bilder av.
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Så jeg kan ikke plukke en favoritt, da alle årstider har noe å by på som er unikt for den aktuelle årstiden og derfor gjør det ekstra gøy å ta bilder av.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner den egentlig, å like alle 4 er vel det mest fair svaret

Sitat av NokErNok Vis innlegg
Tar ikke mye bilder, men er mye ut i naturen. Liker høsten fordi det er så mange spennende farger (no homo)
Vis hele sitatet...
Enig, høsten og vinteren er min personlige favoritt pga høsten sine brune og gule farger, og vinterens kalde og tunge tone.
Sist endret av heksekatt; 21. november 2023 kl. 08:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sommer



Høst



Vinter



Nå ble det bare rot med sammenslåing, men tror jeg velger vår

Sist endret av Gloss; 21. november 2023 kl. 12:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.