Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 3290
I dag kom den lille flaska i posten... Juhu, Skal vist være et HELT NYTT syntetisk cannabinodene ved navn;
N-cumyl-1-(5-fluoropentyl)indazole-3-carboxamide. Spennede, kom inn liten flaske og ligner veldig på vanlige 10ml E-juice-flasker. Det skrives at disse 3 ml inneholder like mye som 5-6 gram av urtemiksen deres. Så hvor mye disse 3ml er uvisst. Kommer i 3 smaker "Bubblegum" "blueberry "og" vanilla"
Vel vel, dette måtte jo prøves, og siden det kommer som E- juice så må man jo bruke en E-pipe(vaporizer) eller lignende. Så jeg rensa min EL-pipe veldig godt og satt i helt ny coil (2.0 ohm) Vamo_V5 heter den jeg bruker da den er justerbar volt på og er mellom 3.0 volt til 6.0 volt, Så jeg kan justere mengde damp/smak ved og justere opp og ned på volten. DVS.
Jeg kan justere hvor stein jeg kommer til å bli 3.0 volt er minst og 6.0 volt er mest.


Så jeg satte volten på 3.5. Og tok et normalt trekk. Det holdt for å si det sånn, Effekten kom momentant og jeg kjenner meg tung og deilig i kroppen og tankene og humøret letter med en gang, veldig likt vanlig cannabis, ser også likhetene i tankemønster. Man slapper av både i hode og kroppen.
Jeg må si meg veldig imponert hvor Potent dette stoffet er, selv om man tåler mer etter dag to man røyker, men fortsatt kan tre trekk bli for mye, men to er fint. Man blir Behagelig stein Og samtidig normalt fungerende. Denne ble man også søvnig av noe jeg har savnet på di andre cannabinodene. Lik Benzo på slutten.
Ingen angst eller andre ubehagelige bivirkninger.
Syns denne slo AKB48 som var min tidligere favoritt blant RC cannabinodene. Jeg er imponert over dette stoffet. Jeg har testa flere av disse RC stoffene og dette er av di bedre.


Dette stoffet;
N-cumyl-1-(5-fluoropentyl)indazole-3-carboxamide, burde jo være tryggere en andre RC stoffer siden det selges i flytende form så det er bare å helle på pipa, bare en liten tanke som slo meg. Siden det oppfordres til å røykes. Skulle ho tro di ikke selge livsfarlige greier i E(c)-juice.
Men det selges jo også ferdige urte blandinger også med RC stoffer som er skadelige og. Så det er vel fortsatt Ingen som vet noen ting om enda, spennede utvikling da.

Be safe every one, PEACE