Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1588
Jeg ser mange "vloggere" på Youtube, og en jeg har merket i det siste er Ty. Han bor sammen med kjæresten og har en veldig kul familie. Familien har også en APE, jada! En sånn liten: Her Nilson. Og jeg er bare så forelsket! Det er nok mine kvinnelige organer som sender signaler til hjernen om at dette er fint og søtt og slikt. Men selv gutter blir vel sjarmert av denne?

http://www.youtube.com/watch?feature...v=nBl9-pKwr30#!
Beklager - aper er bare så utrolig stygge
.. Og katten min ser på TV. Aper hører til i jungelen.
Hahaha, utrolig kult kjæledyr, kjipt at den må ha på bleie
Tenk å ha en jævla ape da, også benytter du tiden til å lære den 'gi labb'?
Artig video, syntes dog de skjemte han litt bort..
Jeg har mest lyst på pingvin som kjæledyr egentlig, de er kule de! Tenker egentlig litt på folk som vil ha aper, få en unge i stedet Den utvikler seg og blir mindre "baby" etterhvert om du er heldig og gjør det rett :P
Milf, i det minste. Kidden som filmer, regner med det er Ty, virker som en kukk. Tror ikke jeg hadde likt han.

Aper er ålreite dyr, tho. Ser lite kult ut!
Aper er smarte dyr. Fant nylig denne artikkelen på wikipedia om de enorme kapasiteten en sjimpanse innehar.

Derfor virker det litt feil å eie en ape som et kjæledyr, når det egentlig har mer til felles med mennesker enn en katt eller hund.
Sist endret av Elemental; 30. januar 2012 kl. 19:25.
Sitat av missjones Vis innlegg
Jeg har mest lyst på pingvin som kjæledyr egentlig, de er kule de! Tenker egentlig litt på folk som vil ha aper, få en unge i stedet Den utvikler seg og blir mindre "baby" etterhvert om du er heldig og gjør det rett :P
Vis hele sitatet...
Vet ikke om det hadde vært like kult som det høres ut.. men pingviner og aper bør jo få leve fritt?
Det er GARANTERT forbudt å ha en Ape som kjæledyr i Norge. Hadde det vært lov så hadde vi hørt om det.
Sitat av Poison Vis innlegg
.. Og katten min ser på TV. Aper hører til i jungelen.
Vis hele sitatet...
Lurer på om vi ser tilbake på dette med avsky om hundre år når apene har flyttet inn med oss.
Sitat av missjones Vis innlegg
Jeg har mest lyst på pingvin som kjæledyr egentlig, de er kule de! Tenker egentlig litt på folk som vil ha aper, få en unge i stedet Den utvikler seg og blir mindre "baby" etterhvert om du er heldig og gjør det rett :P
Vis hele sitatet...
Har du sett filmen med Jim Carrey "Mr. Poppers Penguins"

Så ikke ut som det gikk så greit å ha pingvin som kjæledyr der.
Sitat av missjones Vis innlegg
Den utvikler seg og blir mindre "baby" etterhvert om du er heldig og gjør det rett :P
Vis hele sitatet...
Ja, fordi det er DU som blir babyen :P

Pingviner kan bli ganske agressive når de ikke får det som de vil.
Det at de ser søte og kule ut betyr ikke nødvendigvis at de er det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
iPhone er lagd for alle vett
Sist endret av ZZZmiss91; 9. februar 2012 kl. 09:54.