Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 5597
Ja, jeg sitter her med et gram 4-aco-dmt (freebase versjonen).

Jeg har gjort DMT før men jeg vet ikke hvilken versjon det var, det kan leses om her http://freak.no/forum/showthread.php...ght=dopefish90
Dette er dog freebase den som kan røykes om jeg ikke tar helt feil?

Jeg vet som sagt ikke dette så trenger hjelp av DERE. Jeg vet med sikkerhet at det er 4-AcO-DMT freebase, men mer vet jeg ikke. Hvilke inntaks metoder kan jeg velge mellom og hvordan skal jeg administrere disse, feks vet røyking hvis det er et alternativ?

mvh
Sitat av itchytrigga2 Vis innlegg
Fra Erowid.org:
Threshold
2.5 mg
Light
3 - 7 mg
Common
8 - 20 mg
Strong
25+ mg
Vis hele sitatet...
Det er oral dose. Slike ting som doser er det viktig at nevnes korrekt, for alt du hvet kan trådstarter da en overdose som følge av at du har skrevet feil!

Selv har jeg aldri lest noen dosering på freebase formen av 4-aco-dmt, men viss du bestemmer deg for å teste det kan du jo bare starte med 1mg, å viss du ikke merker noe bare øke dosen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg trenger virkelig hjelp ikveld av en grunn og det er at jeg har tenkt å teste ut dette ikveld, har laget et syltetøyglass med to hull i og et rør som stikker ned så bruker jeg det andre hullet som loom. Dette er kanskje veldig uansvarlig selv til meg og være men jeg har ikke vekt! så må dosere det på øyemål noe som kan bli veldig vanskelig.

Men først og fremst, noen som vet helt sikkert at det faktisk går and og røyke dette uten å bruke urimelig høye doser? har søkt litt rundt men finner bare informasjon om 4-AcO-DMT Furmate salt!
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
se her: http://freak.no/forum/showpost.php?p...1&postcount=13

som det står i posten, så er det der ca. 5mg, kanskje 4mg... det burde gi deg et inntrykk av mengde.

anbefaler deg likevel å ikke innta noe som helst før du har fått deg en skikkelig vekt.

edit: ser ut til at bare thumbnailen virker siden sist, men om det er noen tvil, mynten er en vanlig 10'er, hele posen er 1g, og det lille pulveret ved siden av er 4-5mg.

edit2: jeg har ikke tatt hensyn til massetettheten, ettersom det er avbildet JWH-018!
Sist endret av somnium; 7. januar 2011 kl. 22:47.
takk skal du ha, det var veldig hjelpsomt av deg stusser fortsatt på om det faktisk går and og røyke det, noen som vet om 4-aco-dmt er vannløslig?

da mener jeg freebase versjonen
Sist endret av dopefish90; 7. januar 2011 kl. 22:55.
4-AcO-DMT kan være vannløselig, men da som salt og ikke som fribase.
Det funka perfekt og røyke det!, var veldig potent og trengte ikke mer en et par sandkorn som jeg kunne røyke av folie så var jeg der :P Tror jeg pløyde igjennom 100-200mg igår, stod og dansa hele natta og utvikklet diverse ny kampsporter mens jeg stod i midten på rommet mitt med "kleeskapet" mitt i en haug over gulvet og Dr.Dre Monster Beats headsettet mitt på hodet som spillte Headhunterz og showtek ganske bra høyt. Det var veldig likt sopp og det var enda mer likt de 2 forige DMT opplevelsene mine så jeg tror jeg kan si med sikkerhet at det var 4-AcO-DMT jeg fikk sist og.
Fikk mitt DMT som "Crystalline Salt", svært lett å løse opp i vann. Veldig chill å blande stoffet ut i et shotglass med brus eller noe sånt
Sitat av thecakeisalie Vis innlegg
Fikk mitt DMT som "Crystalline Salt", svært lett å løse opp i vann. Veldig chill å blande stoffet ut i et shotglass med brus eller noe sånt
Vis hele sitatet...
DMT er ikke oralt aktivt, så hvorfor konsumere på denne måten? Med mindre du har noe MAO/MAOI's da.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
DMT er ikke oralt aktivt, så hvorfor konsumere på denne måten? Med mindre du har noe MAO/MAOI's da.
Vis hele sitatet...
Det er forskjell på n,n-dmt og 4-AcO-dmt. Sistnevnte er aktiv oralt, uten MAO-hemmer.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Det er forskjell på n,n-dmt og 4-AcO-dmt. Sistnevnte er aktiv oralt, uten MAO-hemmer.
Vis hele sitatet...
Men det blir enda mer aktivt med!
▼ ... over en måned senere ... ▼
røyka 100-200mg en kveld? trodde det ville vært det samme som å røyke flein, fullstendig meningsløst. anyways... hva er forskjellen på freebase, furmate og "normalen"?...

og grunnen til at det er veldig likt sopp som du sier, er fordi det visstnok konverter til psilocin i kroppen...
"Dose #
A common oral dose of 4-Acetoxy-DMT is between 10 and 25 mg. Several reports describe doses of 25-30 mg as very strong. Insuffalation appears to produce more potent effects with a more rapid onset. A smoked dose of 40 mg of fumurate was described as extremely weak, comparable to the effects of 5 mg oral. "
http://www.erowid.org/chemicals/4_ac...t_basics.shtml
spiste 20mg + snortet 23 mg en gang..
Endte med den sykeste badtrippen jeg har vært med på som varte i 8-10 timer..
4-aco-dmt skal behandles med respekt, som alt psykedelisk.
Men har hatt noen ekstremt kule trips på 20-40mg oralt før

Ps. å snorte 4-aco-dmt tredobler effekten. Altså snorte 20mg er som å spise 60mg.
Sist endret av caketown; 25. februar 2011 kl. 15:57.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hvordan er det å drikke alkohol mens du er på 4-aco-dmt? Dårlig ide?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av stoofn93 Vis innlegg
Hvordan er det å drikke alkohol mens du er på 4-aco-dmt? Dårlig ide?
Vis hele sitatet...
Det går fint så lenge du holder alkohol-konsumpsjonen til et lavt/moderat nivå.
Trippen blir litt mer mindfuck og merkelig. Bare ikke drikk for mye.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg tenkte å bestille dette i dag, og lurte på; er 4-aco-dmt helt uberørt av den nye lovgivningen?
Sitat av Cloudian Vis innlegg
Jeg tenkte å bestille dette i dag, og lurte på; er 4-aco-dmt helt uberørt av den nye lovgivningen?
Vis hele sitatet...
Det er den, er bare syntetiske cannabinoider som i første omgang er ført opp.
LINK
Nå virker det som tollen har skjerpet inn, så du får ha lykke til og oppdatere hvis det kommer gjennom
Takk for det, driver å manner meg opp nå! Skal si ifra
Det kom gjennom etter latterlige tre dager. Brevet var paddeflatt og lite mistenksomt
Så bra, gratulerer! Du får ha lykke til på turen
Takk for det <3
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hvordan er det å snorte dette? Smertefullt? Tenker på "Fumarate salt" form. Siden dette skal ligne på sopp, så har jeg lyst å prøve dette sammen med MXE, siden MXE og sopp er en himmelsk kombo.