Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1152
Japp, vil ha tips om filmer som har ihvertfall de to første delene, eller bare action og komedie.

Ser etter filmer som har en fin mix av alt, men mest humor

Takker for tips.

(Vet at det er en bunch av trådet med requester... men det er jo gjerne bare en av de tre sjangrene jeg vil ha i en film ^^)
No strings attached. Morsom og veldig koselig.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Sitat av poehzler Vis innlegg
No strings attached. Morsom og veldig koselig.
Vis hele sitatet...
Sett den, artig ja

Ops.... Blanda den med Friend with benefits :O
Sist endret av uaexed; 3. desember 2011 kl. 16:33.
The Bounty Hunter og Date night passer til kriteriene dine.
http://www.imdb.com/title/tt1038919/
http://www.imdb.com/title/tt1279935/

Ellers kommer jeg bare på actionkomedier.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Sitat av Snavs Vis innlegg
Ellers kommer jeg bare på actionkomedier.
Vis hele sitatet...
Så post dem.
She`s the man. Morsom komedie og romantikk ,ikke helt etter min smak men verd og se den ja
Kanskje Kiss Kiss Bang Bang kan duge. Husker ikke helt hvor mye romantikk den inneholder, men det er vel en grunn til at man som regel må velge mellom actionkomedie og romantisk komedie.
Garden State

Ingen storteater film, men er likevel veldig bra laget. Fått bra anmeldelser og! Ble skrevet og redigert av Zach Braff (kjent for sin rolle som J.D i Tv serien Scrubs). Han er for øvrig også med i filmen.
Sist endret av Tfan; 7. desember 2011 kl. 17:47.
From paris with love med John Travolta, passer veldig bra inn her. (se etter sjakk referanser.)
Denne filmen er en av mine favoritter når det kommer til actionkomedier.
Hva med The tourist, med Angelina Jolie og Johnny Depp i hovedrollene?