Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  63 8389
Sitat av onoffon Vis innlegg
Det er ikke noe farlig vertfall, det verste som skjer er at du besvimer. Men det skjer ekstremt sjeldent ved panikk angst uansett, det kjennes bare sånn ut.
Vis hele sitatet...
Dette har ikke angst og problemer med puste å gjøre, men utfallet har vært rosa elefanter.

Det har faktisk hendt meg to ganger at jeg besvimer av "hasjoverdose". Den første gangen tok jeg 4-5 bongtrekk med sort afghan på rappen, dermed skulle bevege meg ut i Oslos gater, fjern som faen. Jeg kom ikke lengere en til gangen, hvor jeg merket jeg begynte å bli rimelig svimmel, tok et par skritt til og datt rett i bakken. Våknet opp med en kompis hengende over meg, som fortalte hvor rask og banebrytende reaksjon han hadde på utfallet, uten å skjønne en dritt.
De neste meterene ned trappen og ut i gata var helt drøye... Var jo så stein atte hjelp! Kom meg ikke lengere en utenfor bygget (h42 - faen så flaut) hvor jeg måtte lene meg mot veggen og hvile, mens svettetokter, sjokktilstander og overdose tilstander sto på som værst. Må jo sett ut som jeg hadde tatt hest

Den andre gangen satt jeg på en coffie-shop i amster og røyket en joint med noe godt gress; etter noen trekk merket jeg at hodet "seilte" vekk, dermed falt jeg rett i bordet. Da jeg våknet til, uten å skjønne en dritt, satt alle kompisene mine å lo seg halvt ihjel! Jeg hadde tilogmed klart å smelle pannen rett ned i masse aske.. Mens jeg satt der og begynte å skjønne hvorfor alle lo så jævlig begynte svettetoktene og utmattelsen igjen. God reklamering for eieren det der....

I forkant av begge overdosene har jeg vært våken i ca. 30 timer og fått i meg svært lite mat. Samtidig som jeg er liten av vekst, og heller ikke veier så mye.
Så mye av grunnen til at jeg besvimte ligger nok her.

lite søvn + lite mat + utmattelse + hasjoverdose = K.O
Sitat av painmaster Vis innlegg
Sant nokk , syntest det høres litt sprøtt ut . Men mener at det var noe med teksten som gjorde den ekstremt overbevisende. Men som sakt , skal se om jeg finner den og skal linke opp her

Kan legge til denne linken :P

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/01/20/388914.html

Var jævlig drøyt da for å si det mildt men det beviser iallefall at det kan skje , artikkelen jeg er ute etter er iallefall langt ifra så drøy :P
Vil også si at jeg ikke er en anti hasj person , har røyka endel og er for avkriminalisering/legalisering
Vis hele sitatet...
litt off topic, men i "nyheten"
sto det
Cannabis skal etter planen avkriminaliseres i Storbritannia i slutten av måneden, og styrken i stoffet som er på markedet er økende
Vis hele sitatet...
er cannabis lovlig i storbritania?
Var i Amster for et par helger siden og stakk innom en Coffee Shop. Kjøpte de billigste ferdigrulla som var av marijuhana. 12 euro for 1 gram fordelt i 4 sigg.

Kameraten min som nesten ikke har røyket før røyket 1/4 av siggen og ble ekstremt uvell og kaldsvettet. Tok noen timer før han ble normal igjen.

Er dette pga kvaliteten i Amster kombinert med lite vandt med weed eller var det psykisk?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av First-Price Vis innlegg
Er cannabis lovlig i storbritania?
Vis hele sitatet...
Artikkelen er fra 2004, det var noe frem å tilbake i politikken rundt den tiden, i 2008 ble cannabis deklassifisert til klasse C, som er den laveste av tre forskjellige klasser narkotika de oppererer med i Storbritannia.
Det har siden blitt reklassifisert til klasse B igjen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cannabi...United_Kingdom
hehe ingen dør hværtfall, men la nå kompisen din ligge bak soffaen eller hvor han havnet, hent et glass med kaldt vann\cola og la han ligge der i mystiske tanker til han kan komme ut av hodeskallen sin ikke stress
Sitat av Z0|\/|B1E Vis innlegg
hehe ingen dør hværtfall, men la nå kompisen din ligge bak soffaen eller hvor han havnet, hent et glass med kaldt vann\cola og la han ligge der i mystiske tanker til han kan komme ut av hodeskallen sin ikke stress
Vis hele sitatet...

Hvis du faktisk mener at det går fint med kompissen, og at alt han trenger er et glass vann/cola, hvis kompissen har liggi bak en soffa siden forrige torsdag, er du rar

til trådstarter, siden du ikke har svart mer på denne tråden (men jeg har sett deg skrive i andre tråder) gjetter jeg på at kompissen din overlevde
nå tviler jeg på at trådstarter har hatt en kamerat bak soffaen i flere dager, virket på trådstarter som det skjedde akkurat her og nå, og hvis det da ligger noen der og "bæder" så gjelder det og bare ligge helt i ro og knipe igjen øya og vente på at karusellen skal gi seg, kasnkje spy litt hvis man er helt ute og ikke skjønner en dritt, falle litt på plass igjen og få i seg noe veske eller en noe og tygge på.. så går det bra til slutt garantert

snakker av erfaring, har bæda selv et par ganger xD har ikke dødd av overdose enda på cannabis bare hatt noen ekstremt kjipe opplevelser

tråden er vell død og kompis har overlevd?
Sitat av Z0|\/|B1E Vis innlegg
nå tviler jeg på at trådstarter har hatt en kamerat bak soffaen i flere dager, virket på trådstarter som det skjedde akkurat her og nå, og hvis det da ligger noen der og "bæder" så gjelder det og bare ligge helt i ro og knipe igjen øya og vente på at karusellen skal gi seg, kasnkje spy litt hvis man er helt ute og ikke skjønner en dritt, falle litt på plass igjen og få i seg noe veske eller en noe og tygge på.. så går det bra til slutt garantert

snakker av erfaring, har bæda selv et par ganger xD har ikke dødd av overdose enda på cannabis bare hatt noen ekstremt kjipe opplevelser

tråden er vell død og kompis har overlevd?
Vis hele sitatet...
Poenget mitt var at tråden er en uke gammel
Sitat av HighTech Vis innlegg
Det er fult mulig å ta en overdose.
om man tar en dødelig overdose er heller tvilsomt. men at det er mulig, skal ingen av dere se bort ifra.

At weed/hasj ikke er det verste man kan ta er helt klart. Det at det ikke har en god virkning på kroppen sier seg selv. så kan det diskuteres hvor skadelig det er da. Selv er jeg mere avholds fra alkohol enn weed, jeg føler selv jeg har større kontroll over kroppen min når jeg intar weed fremfor alkohol. En vennegjeng som sitter inne og røyker weed skaper da mindre problemer enn dem som flyr ute sørpafull og hyler og skriker..
Vis hele sitatet...
Å ta en dødelig overdose er så godt som umulig og hvis du ikke har schizofreni eller noe lignende er det heller ikke litt farlig. Det er heller ikke farlig å røyke marijuana og drikke alkohol sammen.
Sitat av BobDylan Vis innlegg
Å ta en dødelig overdose er så godt som umulig og hvis du ikke har schizofreni eller noe lignende er det heller ikke litt farlig. Det er heller ikke farlig å røyke marijuana og drikke alkohol sammen.
Vis hele sitatet...
schizofreni i kombinasjon med cannabis ville drept meg? Den var ny.
Sitat av BobDylan Vis innlegg
Å ta en dødelig overdose er så godt som umulig og hvis du ikke har schizofreni eller noe lignende er det heller ikke litt farlig. Det er heller ikke farlig å røyke marijuana og drikke alkohol sammen.
Vis hele sitatet...
Du sier jo det samme som meg, hva er poenget med å sitere da?
Hvertfall to av kameratene mine blir ekstremt dårlig hvis de inntar store mengder med alkohol også røyke en joint etterpå. Jeg selv spydde som et helvete etter god dose med alkohol og et par trekk. Kroppen bare sa stopp og jeg måtte en tur på dassen... :P
Å ta en dødelig overdose er så godt som umulig og hvis du ikke har schizofreni eller noe lignende er det heller ikke litt farlig. Det er heller ikke farlig å røyke marijuana og drikke alkohol sammen.
Vis hele sitatet...
haha Vis du ikke er schizofren eller lignende wtf? Nei det går ikke ann å ta overdose vis man har schizofreni heller.

hva må vi gjøre for at han ikke skal dø osv orker ikke kontakte ambulanse om vi ikke virkelig må?
Vis hele sitatet...
Vet at dette var en ting som egentlig ikke var farlig, men. Fyfaen jævla slaskete rusmisbrukere straighten the fuck up! Å nei jeg kan bli tatt av snuta vis jeg ringer ambulanse, hjelp, noia, noia. Det er snakk om menneskeliv som kan gå tapt, så de 0.1 grammene med makka utgjør bare et lite forelegg. Du kan tenke ut selv hva du syntes er best å miste. har bare sett så jævla mange folk rundt omkring som har nektet å ringe ambulanse, pga problemer med politiet at jeg klikker snart.

Så moral preken for i dag er, Ring 113 vis noen O.Der.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Alfonzor Vis innlegg
Det er da fint mulig å ta overdose på hasj. Dødelig overdose er en annen ting. Overdose er bare at man har tatt for mye, slik at man for eksempel blir dårlig.

(Da er vel ikke du egnet til røyking da, siden du ikke vet det)
Vis hele sitatet...
Først og fremst så har jeg sluttet og røyke.

Selv om jeg ved første tanke kan si at du har et poeng vil jeg kverulere og si at jeg mener det har en del med assosiasjoner og holdning. Etter jeg hadde røykt en del kom jeg til en punkt der uansett hvor lange pauser jeg tok og uansett hvor stein jeg ble, ble jeg aldri dårlig. Jeg tror at dette er på grunn av at jeg "fikk som forventet". Og deretter kunne snu det til noe positivt.

Men så er det jo mange som tar overdose på f.eks heroin uten og nødvendigvis dø av det... Så jeg gir meg, du har rett.. Jeg egner meg rett og slett ikke.