Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2418
Forrige fredag inntok jeg 160 mg på første drop og 100mg på andre. I dag byr sjansen seg igjen, derfor lurer jeg på om det vil være trygt å ta 100mg i kveld? Har tidligere rulla 2-3 ganger før med de mest fornuftige 3 månedspausene. Er klar over at man kan miste magien med å dosere for ofte.

Siden alt skal foregå rolig(ingen dansing) med så lav kroppstemperatur som mulig og cannabisrøyking i forkant/etterkant, er det innafor å ta det i kveld? Siden neurotoxicity vil være den mest ødeleggende faktoren i forhold til hangover osv.(?) - http://www.bluelight.org/vb/threads/...rotoxicity(ang. at cannabis demper negative symptomer). Må nevne at jeg også har sovet ganske lite dagene etter sist helg, men føler meg helt OK i formen.

Så, innspill?
Lurer også på om det er noen som har erfaring med å ta MDMA to helger på rad.
Null stress Mulig du blir litt ekstra sliten dagene etter turen.
Det er egentlig ikke innafor, men det vil nok gå helt fint(personlig erfaring, men det er veldig individuelt. )
Du vil ikke "miste magien" med mindre du fortsetter på den måten. Hold deg ellers til 3-månedern og la hver gang være hellig! God tur
Sist endret av snickersogtwist; 15. januar 2015 kl. 19:26.
Etter hva jeg har lest burde det gå fint, du får sikkert litt mindre funk og kanskje litt værre hangover. Men ikke noe betydelig skade. Skulle du heller gjøre dette til en vanesak kan det fort bli mer permanente skader.
Nå vet jeg ikke hvor mange ganger, eller hvor hyppig du har tatt det tidligere - fra min erfaring går det helt fint. De to gangene jeg har prøvd det var to helger på rad, tok samme mengde og fikk like fin funk begge gangene. Når det gjelder nedtur, så må jeg ærlig innrømme at den fikk jeg aldri. Kjente meg ikke noe annerledes til sinns fra ellers.

Tror det skal gå fint jeg, kos deg !
Sist endret av $pliffeN; 15. januar 2015 kl. 19:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg tok på en søndag så mandagen så fredag og lørdag.. På samme uke.. 10-15stk DU vil få etpar små ugne dager gjør du det... Men 2dager på rad er helt kurrant
Sitat av infamous x Vis innlegg
Jeg tok på en søndag så mandagen så fredag og lørdag.. På samme uke.. 10-15stk DU vil få etpar små ugne dager gjør du det... Men 2dager på rad er helt kurrant
Vis hele sitatet...
hahahahaha, seretonin-syndrome incoming bro!
wat
wat's Avatar
Trådstarter
Kan meddele at det traff minst like bra i dag!

Edit: Hvis dere skulle kommer over hvite dominopiller, go for it. Veldig, veldig rene.
Sist endret av wat; 15. januar 2015 kl. 20:22.
▼ ... over en uke senere ... ▼
wat
wat's Avatar
Trådstarter
Siden jeg opplevde noe ganske skremmende denne kvelden tenkte jeg kunne supplere med litt info.
Alt i alt så traff det like intenst bare med en litt kortere varighet. På tur ned opplevde jeg depresjon i korte bølger før en mild rus tok over igjen. Plutselig ble jeg "sugd" ned i en ekstrem depresjon, en torturert og jævlig tilstand hvor jeg rett og slett ikke visste hva jeg skal gjøre. Den "nå er jeg fuck'd". Prøvde desperat å rulle en jay mens hendene ristet, hjertet hamret og kroppen svettet. Måtte løpe på badet for å få noe kaldt vann på hendene. Før jeg visste ordet av det ble jeg sugd opp i en litt sliten afterglow. Kunne det ha vært en mild type for serotoninsyndrom eller bare et panic attack? Merkelige saker, snakk om å kjøre berg og dalbane med hjernen.
Sist endret av wat; 23. januar 2015 kl. 01:31.
MDMA er et sterkt stoff, det vil twiste hjernen din. Derfor det er så gøy.
Er fort gjort å oppleve det du beskrev, jeg har sett kompisen min reise seg fra sofaen og gå på do - mens han fortsatt satt i sofaen... Da skjønte jeg at jeg var faaacked - men jeg var fortsatt så faens høy på en sky... MDMA, mann!
Sitat av wat Vis innlegg
Siden jeg opplevde noe ganske skremmende denne kvelden tenkte jeg kunne supplere med litt info.
Alt i alt så traff det like intenst bare med en litt kortere varighet. På tur ned opplevde jeg depresjon i korte bølger før en mild rus tok over igjen. Plutselig ble jeg "sugd" ned i en ekstrem depresjon, en torturert og jævlig tilstand hvor jeg rett og slett ikke visste hva jeg skal gjøre. Den "nå er jeg fuck'd". Prøvde desperat å rulle en jay mens hendene ristet, hjertet hamret og kroppen svettet. Måtte løpe på badet for å få noe kaldt vann på hendene. Før jeg visste ordet av det ble jeg sugd opp i en litt sliten afterglow. Kunne det ha vært en mild type for serotoninsyndrom eller bare et panic attack? Merkelige saker, snakk om å kjøre berg og dalbane med hjernen.
Vis hele sitatet...
Tror du kan ta det helt med ro angående serotonin syndrom, skal litt mer til en et midlertidig "stort" forbruk for å pådra seg det(fins sikkert noen som er så uheldig).

Ta deg en pause, så slipper du å drepe magien helt