Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 6198
jeg har røyket hasj fast i 2-3 år, daglig. her om dagen skulle jeg og noen bekjente ta oss et trekk, jeg var ikke den som mekka,men tok meg et helt vanlig trekk. hasj'en som vi brukte har jeg røyket en god del av og vet at den var av god kvalitet. var min egen hasj vi brukte til å mekke, så ingenting har blitt tukklet med på forhånd. poenget var at ca 30 min begynte jeg å kjenne en følelse av at jeg ble utrolig fjern.. jeg forsto etter ganske kort tid at dette ikke var pga av hasj'en. jeg spurte om noen hadde blandet noe i mekket. men ingen som hadde baller nok til å snakke.

er ingen tvil om at noe hadde jeg fått i meg,men aner ikke hva. men det må blitt røyket.

ting jeg la merke til under rusen:

-intens følelse, ikke behagelig
-varm i ansiktet
-små pupiller
-kald, men samtidig varm
-tiden gikk veldig sakte. 5 min føltes som 40min
-våknet med en ekkel følelse i kroppen dagen etterpå
-kvalme

noen som kan gi meg et svar på va som kan være blandet i? har litt av mekket igjen, men kan ikke se noe som helst mistenksomt. (om det kun var vanlig mekk, ville jeg røyket mye mer en et trekk på en hel kveld, men ble helt utslått av et eneste trekk).

på forhånd takk for svar

- høy puls
Sist endret av måsen; 10. oktober 2014 kl. 13:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Heroin titegn. Klødde det intenst?
Trådstarter
9 0
Sitat av Facemelter Vis innlegg
Heroin titegn. Klødde det intenst?
Vis hele sitatet...
nei gjorde ikke det. rusen var i ca 1-2 timer.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Fikk du hjertebank? Noen irrasjonelle/uvanlige tanker? Hvordan var pusten din?
Er vel mulig at noen har sneket oppi noe syntetisk cannabis. Vanskelig å si.
Trådstarter
9 0
Sitat av Olympic Vis innlegg
Fikk du hjertebank? Noen irrasjonelle/uvanlige tanker? Hvordan var pusten din?
Vis hele sitatet...
jeg kjente at pulsen var uvanlig høy, kjente hjerte banke hardt. men kan ikke huske at det var noe unormalt med pusten. ja, uvanlige tanker. husker at det var veldig deilig å legge seg, men kjente ingenting av rusen da jeg tok kveld.
da toppen var over ble det mere behagelig og virket som en vanlig hasjrus.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Kjente noen av de andre lignende problemer? Har du virkelig så kjipe venner at de stapper i deg noe du ikke vil ha? Jeg tviler. Det virker for meg som du har fått et mildt panikkanfall. Mange får det etter å ha røyket en del år (meg inkludert, kjenner meg igjen i mange av symptomene). Det eneste jeg stusser på er at du fikk små pupiller.
Trådstarter
9 0
Sitat av Olympic Vis innlegg
Kjente noen av de andre lignende problemer? Har du virkelig så kjipe venner at de stapper i deg noe du ikke vil ha? Jeg tviler. Det virker for meg som du har fått et mildt panikkanfall. Mange får det etter å ha røyket en del år (meg inkludert, kjenner meg igjen i mange av symptomene). Det eneste jeg stusser på er at du fikk små pupiller.
Vis hele sitatet...
ja, var ikke kunn meg. var alle sammen.

jeg røyket akkurat den samme hasjen flere ganger tidligere, inkl dagen i forveien.

tviler på at alle sammen fikk samme "annfall" etter mange år med _kun_ hasjrøyking, samtidig.

var uten tvil noe annet i mekket.

Sitat av måsen Vis innlegg
ja, var ikke kunn meg. var alle sammen.

jeg røyket akkurat den samme hasjen flere ganger tidligere, inkl dagen i forveien.

tviler på at alle sammen fikk samme "annfall" etter mange år med _kun_ hasjrøyking, samtidig.

var uten tvil noe annet i mekket.
Vis hele sitatet...
merket også at jeg var veldig tørr i munnen, og tyggisen som jeg tygde på gikk aldri tom for smak, hehe
Sist endret av måsen; 10. oktober 2014 kl. 14:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Nei, da er det neppe noe panikk/angst. Vanskelig for oss å si noe, men at det har vært blanda inn noe syntetisk skal man vel ikke se bort fra.
Trådstarter
9 0
Sitat av Olympic Vis innlegg
Nei, da er det neppe noe panikk/angst. Vanskelig for oss å si noe, men at det har vært blanda inn noe syntetisk skal man vel ikke se bort fra.
Vis hele sitatet...
takk for svar.
Ting som søvn, mat- og væskeinntak og generell dagsform kan ha en stor innvirkning på åssen rusen blir, har jeg erfart. Jeg ser på det som helt sannsynlig at dette er akkurat samme hasjen, kanskje mekka litt sterkere og kicka litt heftigere akkurat den dagen.

Kanskje hadde du spist en mango før du røyka?
Høres ut som noe syntetisk av noe slag. Mye like symtomer å det art rusen bare varte to timers tid gir meg god grunn til å tro det. Ville snakket med kompisen som mekka for det er skikkelig bedritent å kødde med slik
Sist endret av Aron2303; 10. oktober 2014 kl. 15:02.
Sitat av måsen Vis innlegg
-intens følelse, ikke behagelig
-varm i ansiktet
-små pupiller
-kald, men samtidig varm
-tiden gikk veldig sakte. 5 min føltes som 40min
-våknet med en ekkel følelse i kroppen dagen etterpå
-kvalme
Vis hele sitatet...
Alt dette, med unntak av små pupiller, skjer ved cannabis rus. Du sier også at du fikk veldig tørr munn, dette er da utrolig vanlig ved cannabis-røyking? Er også helt normalt å bli bakfjern morningen etter en kveld med mye røyking. Som enkelte sier så er det mulig noen puttet syntetisk cannabis i mekket, eller i hasjen som ble solgt til deg. Konsentrasjoner av syntetisk kan samle seg på et sted på klumpen din, som fører til at deler av den blir meget potent, mens resten er normalt.

Om du fortsatt bekymrer deg for hva du har fått i deg, er det ikke verre enn å kjøpe en multi-screen tisseprøve, å se hva den slår ut på.
Sitat av Facemelter Vis innlegg
Heroin titegn. Klødde det intenst?
Vis hele sitatet...
Tiden står langt i fra stille på Heroin..
Ikke ha så jævlig noia for at du fikk i deg noe anna, du røyka bra hasj og ble jævlig fjern...
Kutt det ut. Dette har du faen ikke godt av. Best å slutte mens leken er god.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Er vel mulig at noen har sneket oppi noe syntetisk cannabis. Vanskelig å si.
Vis hele sitatet...
Jeg tenker også dette, kanskje dealer har blanda inn noe ekstra?
Eller bare fått inn bedre bønne... Eller at du hadde spist og drukket dårlig den dagen, slik at du hadde lavt blodsukker (svimmel, slapp, ekstra fjern etc)
Jeg tror det hadde å gjøre med noe annet en selve hasjen. Jeg antar at du hadde kanskje sovet dårlig, spist lite (lavt blodsukker) og kanskje var litt sliten, og denne cannabisen traff hardt og intenst.
Trådstarter
9 0
Sitat av Mush Room Vis innlegg
Ikke ha så jævlig noia for at du fikk i deg noe anna, du røyka bra hasj og ble jævlig fjern...
Vis hele sitatet...
samme hasjen som jeg røyka dagen i forveien vell og merke.. og samme hasjen som jeg har røyka i flere uker.. tvilsomt. og vi var to stk som tilfeldigvis fikk "noia" samtidig.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Angst/panikkanfall, er helt normalt etter røyking.
Spør du meg høres det ut som et slags angstanfall som ble trigget av røyking.
Er nettopp derfor jeg kutta ned drastisk.. det var gøy å toke veldig lenge uten spesiell angst, men nå - når jeg røyker alene blir jeg ofte veldig smånoia... hjertebank, merkelig tankerekker osv, MEN som du beskrev - det går som regel alltid over etter peaken er over - og da kjennes det ut som "vanlig" hasjrus igjen, og da er det behaglig som regel for min del da.

Kanskje roe ned hasjen? Husk at det er mye som ligger underbevisst i oss, og hvis man har det bare LITT dårlig med seg selv, kan man få noia av cannabis, uten at man helt vet hva det er som gjør det.
Vil heller tro at det var det som skjedde, enn at du fikk i deg noe annet.